Alles wat mij aangeboden wordt neem ik in ontvangst,tenzij ik moet tekenen,dan krijgt de bezorger het aangebodene terug.
ik heb nooit last van [ophalers en/of incasso]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakketjes niet aannemen die niet op jouw naam staan?
Re: Pakketjes niet aannemen die niet op jouw naam staan?
dit soort oplichting gebeurt vaker dan men denkt, je neemt pakketje aan geeft het mee aan degeen die het komt ophalen en jij zit met de rekening, immers, het is op jouw adres bezorgt...
Dit is er een uit de categorie "mijn opa rookte ook en die is 90 geworden".rienenik schreef:Alles wat mij aangeboden wordt neem ik in ontvangst,tenzij ik moet tekenen,dan krijgt de bezorger het aangebodene terug.
ik heb nooit last van [ophalers en/of incasso]
Maar dan ben jij ook de geadresseerde (en dat moet opvallen lijkt me, als je niet besteld hebt, maar er wordt wel wat bezorgd). Als het alleen om het bezorgen gaat omdat de buren niet thuis zijn dan krijgen zij gewoon de rekening.Hawk-Eye schreef:dit soort oplichting gebeurt vaker dan men denkt, je neemt pakketje aan geeft het mee aan degeen die het komt ophalen en jij zit met de rekening, immers, het is op jouw adres bezorgt...