@teiltje
M.i. maakt het betreffende het voorgaande niet zoveel uit of je consument of zelfstandig bent; het gaat immers steeds om polishouders uit rechten proberen te bluffen; net als b.v. bij lieden, die in de ziektewet lopen en een werkgever hebben, die z.g. eigenrisico-drager (ERD) is.
Wat te doen wordt m.i. heel goed weergegeven in deze post: viewtopic.php?f=59&t=167019&p=2319255&h ... t#p2319255 .
Waarbij het er m.n. om gaat 'je' advocaat goed 'vóór je kar te houden'.
In deze video legt Peter R. de Vries nog eens uit, hoe je weet of je met een goede of met een verkeerde te maken hebt.
Die ERD-gedupeerden hebben trouwens een eigen club; waarom die niet benaderd??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is een aov een wassen neus?
Re: Is een aov een wassen neus?
Laatst gewijzigd door chrisd1 op 02 mar 2017 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mee eens Chrisd 1, ik reageerde alleen even op de post van GJvdZ die zich afvroeg of ondernemers niet een eigen platform moeten zoeken, terwijl we het in feite over hetzelfde hebben, idd polishouders uit hun rechten proberen te bluffen, ik kon het niet beter gezegd hebben. Ik ga de link bekijken al ben ik op dit moment - gelukkig - niet arbeidsongeschikt.chrisd1 schreef:@teiltje
M.i. maakt het betreffende het voorgaande niet zoveel uit of je consument of zelfstandig bent; het gaat immers steeds om polishouders uit rechten proberen te bluffen; net als b.v. bij lieden, die in de ziektewet lopen en een werkgever hebben, die z.g. eigenrisico-drager (ERD) is.
Wat te doen wordt m.i. heel goed weergegeven in deze post: viewtopic.php?f=59&t=167019&p=2319255&h ... t#p2319255 .
Waarbij het er m.n. om gaat 'je' advocaat goed 'vóór je kar te houden'.
Die ERD-gedupeerden hebben trouwens een eigen club; waarom die niet benaderd??
Hallo,
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar je terecht kunt wanneer je het idee hebt dat jouw uitkering ook ten onrechte stopgezet is of hoe en waar je de teveel betaalde premie terug kunt vragen.
E.e.a. speelde al een jaar of 5, 6 terug. Maar wij hebben van ellende de boel opgezegd en gedacht dat we beter af waren zonder. Eerst is alles koek en ei bij de deskundige en na 18 maanden zeggen ze. Nou prima. Je hebt een zere schouder en rietdekker zonder personeel? Kijk maar even hoe je dat gaat doen. Geen omscholing, geen begeleiding, zoek het maar uit. Bedankt voor de premie en tot nooit weer ziens. Wij hebben de aov stop gezet. Je hebt er niets aan.
Dus ik ben wel geinteresseerd in premieteruggave of verrekening.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar je terecht kunt wanneer je het idee hebt dat jouw uitkering ook ten onrechte stopgezet is of hoe en waar je de teveel betaalde premie terug kunt vragen.
E.e.a. speelde al een jaar of 5, 6 terug. Maar wij hebben van ellende de boel opgezegd en gedacht dat we beter af waren zonder. Eerst is alles koek en ei bij de deskundige en na 18 maanden zeggen ze. Nou prima. Je hebt een zere schouder en rietdekker zonder personeel? Kijk maar even hoe je dat gaat doen. Geen omscholing, geen begeleiding, zoek het maar uit. Bedankt voor de premie en tot nooit weer ziens. Wij hebben de aov stop gezet. Je hebt er niets aan.
Dus ik ben wel geinteresseerd in premieteruggave of verrekening.