LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht signaal van T-Mobile!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Hoe beoordeelt u het bereik van T-Mobile over het algemeen?

Zeer slecht
4
36%
Slecht
2
18%
Matig
0
Geen stemmen
Voldoende
0
Geen stemmen
Goed
5
45%

Totaal aantal stemmen: 11

Gast

Re: Slecht signaal van T-Mobile!

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi allen. Ben zeer tevreden over T-Mobile. Uitstekend bereik ook in de grensstreek. Ben zeer veel onderweg door heel nederland en nooit probelemen, behalve om mysterieuze redenen op 1 klein stukje brabant. Overigens geven KPN en Vodafone het daar ook op, weet ik van collega's.

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Ja ik weet het Pommetje (Nederlandse taal en Metrum)
Nou, dat nog niet eens. Wat dacht je van een rijmschema? Toch wel grappig om te zien wat een invloed ik heb. Mensen hebben weken zitten wachten in de hoop dat ik ooit nog iets zou posten. Het is fijn om gewaardeerd te worden.

Mvg.
PommetjeH.

Gast

Een waarschuwing voor de T-mobile klanten, die proberen duidelijk te maken dat het aldaar iets aan de kwaliteit ontbreekt.
Op ook dit forum, worden door een twee- tal personen, niet onderbouwde positieve uitlatingen gedaan over de beruchte provider.
Men wordt aangevallen op o.a. je uitlatingen betreffende de provider en ook jouw Nederlandse taal schijnt soms niet door enkele Nederlanders begrepen te worden.
De bedoelde Nederlanders zijn over het algemeen een beetje te positief over de provider, dit terwijl ze helemaal niet in staat zijn om het abbo- tje zelf te kunnen betalen.
Soms loggen ze in onder een eigen schuilnaam en soms ook als 'gast'.
Ze vallen met name op met niet realitische uitlatingen, zoals "ik heb al jaren T-mobile en kan overal bellen, zelfs op plaatsen waar de KPN geen bereik heeft".

Snap je m'mm, ik wel de groeten aan deze opvuller voor in de kerstboom.

Grv een niet T-mobile fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Wel vorige week deed er zich zo'n noodsituatie voor.
Er was een klant in de winkel waarvan ik zag dat ze onwel werd. Er was (behalve ik- klant) niemand in de buurt)en de dichtsbijzijnde telefoon was voor in de winkel,
wat was ik blij dat ik mijn mobiel bij de hand had, dan kon ik gelijk bellen!
@@###@@@ (ik zal het maar netjes houden!)
Wat er gebeurde hoef ik jullie niet te vertellen....
Ik heb me nog nooit zo geschaamd!
Nou vertel maar wel wat er gebeurde. Noodoproepen kan je namelijk altijd doen, zelfs zonder SIM in je toestel. Maar je verhaal hangt van de onzin aan elkaar, ik ga niet eens de moeite doen om alles aan te wijzen. Ervan uitgaande dat je inderdaad een probleem hebt met de ontvangst van je toestel, en dat je dat niet verzonnen hebt, even het volgende: Had je eerder wel bereik op dezelfde locatie? Zo ja, dan kan het aan 2 dingen liggen: netwerk of toestel. Even je SIM in een ander toestel en je hebt duidelijkheid, of even naar de provider bellen om te vragen of er netwerk problemen zijn op jouw postcode.

Het leven is niet zo ingewikkeld.

Mvg.
PommetjeH.

Gast

Noodoproepen kan je namelijk altijd doen, zelfs zonder SIM in je toestel.
Jazeker, noodoproepen moet je altijd kunnen doen, deze mogelijkheid is verplicht zelfs en vastgesteld bij wet.

Maar beste bovenstaande postster vergeet te vermelden, dat T-mobile geen landelijke dekking kan bieden en men dus ook niet overal gebruik kan maken van 112.
En dat is een vreemde zaak, vooral wanneer het kan gaan om leven bedreigende situatie's waarbij iedere seconde telt.
Ik kan mij dan ook een voorstelling maken, dit wanneer er een noodsituatie is en jij wilt 112 bellen met een T-mobile 'rookdoekje'.
Het rookpluimpje komt dan helaas niet erg ver en zul je snel hulp moeten halen van iemand die een goed werkende GSM heeft en wel direkt kan bellen!

Grv M v.d. T.

Gast

Het is fijn om gewaardeerd te worden.
Positief of negatief?

:(

Gast

Beste Pommeltje,

Ik zou zeggen als het leven zo makkelijk zou zijn, dan hadden hier niet zoveel mensen lopen klagen over het bereik en de dienstverlening van T-Mobile. Met alle respect kan ik u vertellen dat dit geen manier is om te reageren op consumenten die met problemen zitten. Laten we wel constateren dat er een verbetering is opgetreden in uw taalgebruik, alleen echt inhoudelijk reageert u niet! Het blijft altijd bij hetzelfde: Eigen schuld dikke bult, Getekend is getekend, kijk maar naar de Algemene Voorwaarden, plaats de sim eens zus dan weer zo, etc... Ik zal zeggen je bent geschikt als medewerker van het callcentre van T-Mobile!!! Daar doen ze net zoals u. Wellicht werkt u daar ook??? Laten wij maar hopen dat wij u dan nooit aan de lijn krijgen!!!

Accepteer het eens dat er ook mensen zijn die niet tevreden zijn met T-Mobile! Natuurlijk ben ik ontzettend blij voor u dat u het een prachtbedrijf vindt en dat u zels zal sterven voor dit bedrijf, maar laat andere mensen hun beklag doen en stamp ze niet de grond in, daar hebben ze T-Mobile al voor en dat is al erg genoeg!

Gast

Ik weet uit betrouwbare bronnen, dat zowel Pommetje als Patrick medewerkers zijn van T-mobile.
Beiden hebben een deal, om klachten bij de wortel te smoren.
Pom gebruikt hierbij een taal, waarbij hij de mensen aantast in hun zelfvertrouwen en bang worden om verder te reageren.
Men heeft al vaker getracht om deze vorm van klachtbenadering te stoppen, maar Pom trekt zich hier niets van aan.
Verscholen in een veilige omgeving en achter zijn toetsenbord, valt hij personen rechtstreeks aan.

Zijn huidige werkgever mag blij zijn met zo'n gevoelloos persoon!

Mijn groeten heeft hij al gehad.

Johannes :shock:

Gast

Helaas moet ik het nu nog 1 jaar uitzingen...
Maar daarna!
Een andere provider!

Groet van
Claudia uit Almelo
Vraagje kun je echt mooi zingen ???

Gast

Zo zie je Paultje, twee posts van onze Pom en weg is de rode lijn.
T-mobile is en blijft doof voor de problemen van haar klanten!

Gast

Blijkbaar zijn de heren Pommeltje en Patrick terug van vakantie geweest?
Vast van een T-Mobile oord, waar ze weer voor een 1/2 gebrainwasht zijn door de T-Mobile directie. Zo kunnen ze weer een half jaartje klanten pesten op een forum. Tsja ik begrijp dat werken bij T-Mobile niet voldoet aan de wensen van een mens en ook niet genoeg voldoet aan vermaak. Daarom doen ze hier hun verhaal, om zich UBERMENSCH te voelen, want zeg nou eerlijk dat zijn deze twee heren toch? Ze bewijzen keer op keer hoe goed ze wel niet zijn door onschuldige klanten de grond in te stampen en alles adviezen te noemen.

Door Weer en wind gaan ze voor T-Mobile, zelfs bereid om te sterven voor dit magnifieke bedrijf!

Aangezien T-Mobile toch niet om hun klanten geeft, maakt het ze niet uit dat hier 2 mannen de naam van T-Mobile te schande lopen te maken. Althans ik, als directie zou er niet blij mee zijn. Deze twee heren mogen van mijn part hun vermaak ergens anders zoeken!

Het beste is om deze heren te negeren. Scheelt verder een hoop gez-eik!

Groeten,

PAULTJE

Gast

Ja in schrift zal Pom dan wel boven het gemiddelde zitten, maar de beargumentatie van hem is heel zwak (dit zit ruim onder het landelijk gemiddelde).
Hij laat dan ook 'gelukkig' onbewust merken, dat niet zijn kritische kijk op zaken, maar dat er zeker andere belangen bij hem parten spelen.

Nee zo'n iemand kan beter de kritiek die er is ter harte nemen en dit aanbieden voor verbetering aan zijn werkgever, doet hij toch nog iets nuttigs!

:D

Grv Johannes

??

Ongelezen bericht door ?? »

Even wat corrigeren hier:

Een oproep naar 112 kan ALTIJD, ongeacht welk netwerk je hebt. Als je eigen netwerk het niet doet en je moet 112 bellen, zal je toestel dat gesprek op proberen te zetten via een ander netwerk (en ieder netwerk MOET 112 gesprekken doorlaten). Zelfs zonder SIMkaart in je toestel kun je nog 112 bellen.

Dus: een noodoproep kan altijd, ongeacht bij welk netwerk je klant bent. Ongeacht of er wel of geen SIMkaart in je telefoon zit. Ongeacht of je je rekeningen wel of niet betaald hebt.

112 bellen is dus netwerkonafhankelijk. Doet je eigen netwerk het niet, pakt je telefoon het eerstvolgende beschikbare netwerk wat 'ie kan vinden. (en ik geloof dat het zelfs zo is dat een eventueel bestaand gesprek wordt weggedonderd om een noodoproep door te kunnen laten. Als het netwerk dus bezet is, wordt er een bestaand gesprek gedropt door het netwerk).

Gast

Een oproep naar 112 kan ALTIJD, ongeacht welk netwerk je hebt. Als je eigen netwerk het niet doet en je moet 112 bellen, zal je toestel dat gesprek op proberen te zetten via een ander netwerk (en ieder netwerk MOET 112 gesprekken doorlaten). Zelfs zonder SIMkaart in je toestel kun je nog 112 bellen.
Was deze optie ook maar bij gewone verbindingen aanwezig, dan kon men in "zwakke" gebieden ook gewoon met T-mobile abbo bellen.

:D Johannes

Gast

Das een goeie Johannes! Die optie is idd geweldig!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Das een goeie Johannes! Die optie is idd geweldig!!!
Je lacht je toch een aap, problemen, geld, de een weet het nog beter dan de ander (staat in de AV).
Je wordt er hier toch depro van, problemen zat, maar een oplossing niet in zicht.
Het lijkt wel Politiek, veel stropdassen en strakke pakken, maar pas goed op niet aan de centen komen.

T-mobile good job

Grv Johannes

Gast

Meer gelijk kan ik je niet geven Johannes! Een ding staat vast, neem geen T-Mobile, althans nooit meer!

Ik ga bij een provider waar de futere bright is, waar het goed voor mekaar is, waar iedereen altijd dichtbij is en waar iemand mij vraagt hoe het met me is (how are you?)! :lol: Maar niet bij een provider waar ze get more roepen. Ja GET MORE MONEY bedoelen ze!!! (voor het bedrijfje zelf dan natuurlijk) :lol:

Groeten,

PAULTJE

Gast

T-mobile the best

amna

Ongelezen bericht door amna »

Ik heb al 4 jaar abonnement bij T-mobile voorheen Ben.
Sinds een jaar verbinding met mijn mobiltje is zeer slecht. Eerst dacht ik dat zoals ze bij clantenservice je laten geloven dat probleem lag aan die nieuwe toestel (sonyericson).
Poging om nieuwe toestel te krijgen van T-mobile is mislukt. Toen heb ik zelf nieuwe aangeschaft, maar probleem is nu nog erger geworden.
IK kan zelf wel bellen maar vaak niet gebeld worden. Beller krijgt gelijk voicemail te horen. En voor mijn vrienden en relatie ben ik niet meer geloofwaardig.
Vandaag heb ik met aantal mensen met hetzelfde klacht gesproken en vrag ik me af waneer T-mobile wil onze klachten werkelijk erkenen en iets aan doen.
Waarom bieden ze moderne toestelen aan? Ze zijn niet geschikt voor hun netwerk.

Gesloten