Zeilkanten of zijkanten?Rvh90 schreef:Volgens mij geeft u aan dat u een bank heeft gekocht in het leder/ kunstleder om de kosten te besparen dat wil zeggen zeikanten en achterkanten van kunst leder dit geld ook voor de zeikanten van de zittingen dus onder de stiknaad ziet u dat dit kunst leder is
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe verder met Seats and Sofas?
Re: Hoe verder met Seats and Sofas?
En ook zo lekker geloofwaardigBrahms schreef:Prachtig toch zo'n bericht in een topic vol klachten.mrian schreef:Niets anders dan lof voor S&S.
Ik heb mijn bankstel er in 2004 gekocht.
Toen brachten ze het nog niet bij je thuis, dus zelf meegenomen.
Heb er nu al 13 jaar plezier van en er mankeert echt helemaal niets aan.
Het is niet doorgezakt of beschadiging aan.
Mijn kinderen zijn sinds 3 jaar allemaal de deur uit maar in 2004 waren er nog een aantal in huis.
Ik denk dat het nog wel een aantal jaartjes meegaat nu zeker omdat ik alleen ben.
Mocht ik weer aan een ander bankstel toe zijn dan ga ik zeker weer kijken bij S&S.
Mijn zoon heeft er ook zijn bankstel gekocht.
Zijn bankstel werd wel bezorgd.
Er zit helaas een grote kras op een van de kussens.
Ik hoop eigenlijk dat het een keer doorgaat zakken dan kan ik eens een ander bankstel kopen, maar zolang het nog goed is vind ik het ook weer zonde om geld uit te geven.
Daar kan ik zo van genieten.
Deze bank is wel gemaakt van een oude koe....
-
Joepie Joepie
Als klant heb je na aanschaf van een product ook een onderzoeksplicht, met andere woorden de ingebrekestelling moet binnen een redelijke termijn worden vastgesteld (en die ligt vast en zeker wettelijk vast) en jij moet S&S ook in staat stellen om het tijdig te kunnen herstellen. Door zo lang te “wachten”, betwijfel ik of je nog wel in je recht staat. En misschien sta je nog wel in je recht, maar is de daadwerkelijke schade nihil (bank in ogen van S&S afgeschreven en/of momenteel geen aantoonbare minderwaarde van geen echt leer buiten het zicht).
-
Verwijderd
Klopt, dat is 2 maanden.Joepie Joepie schreef:Als klant heb je na aanschaf van een product ook een onderzoeksplicht, met andere woorden de ingebrekestelling moet binnen een redelijke termijn worden vastgesteld (en die ligt vast en zeker wettelijk vast) .
-
Joepie Joepie
Dat gaat hem niet worden...mbwdekeijzer schreef:Ik heb net het filiaal in uden gesproken en deze geeft aan niets te kunnen doen aangezien de bank uit de 2 jarige garantie is, maar seats en sofas is in gebreken gebleven en dat ik dat nu pas zie doet niets af aan de garantie aangezien het vanaf dag 1 dus al niet goed is geweest blijkt achteraf.
...
Gewenste Oplossing
Ik ben tevreden als binnen een redelijke termijn de bank in zijn geheel onderzocht word of deze volledig uit echt leder bestaat en deze binnen een redelijke termijn afgehaald en gerepareerd word, kan en gebeurd dit niet netjes en binnen een redelijke termijn dan wil ik de koop ontbinden en de bank retour laten gaan.
Misschien 50 of 100 Euro korting op nieuwe bank (van tenminste 2000 Euro en niet in combinatie met andere aanbiedingen)?
Dat gaat het hem dus niet worden, probleempje is al in maart 2017 op de forum geplaatst...........JohnTheBassist schreef:Klopt, dat is 2 maanden.Joepie Joepie schreef:Als klant heb je na aanschaf van een product ook een onderzoeksplicht, met andere woorden de ingebrekestelling moet binnen een redelijke termijn worden vastgesteld (en die ligt vast en zeker wettelijk vast) .
Dat is 9 maanden geleden !
-
Joepie Joepie
Help, op wat voor bank heeft TS gezeten tijdens de kerst?
Nou thecure dan geloof je t niet.
Ik weet voor mezelf dat het wel zo is en ik geniet nog steeds van mijn bankstel.
Misschien dat S&S 13 jaar geleden nog wel betere bankstellen maakten dan tegenwoordig dat weet ik natuurlijk niet.
Maar ik ga zeker weer kijken als ik een ander bankstel nodig heb, ik zeg niet dat ik daar weer zal kopen maar je weet nooit.
Ik weet voor mezelf dat het wel zo is en ik geniet nog steeds van mijn bankstel.
Misschien dat S&S 13 jaar geleden nog wel betere bankstellen maakten dan tegenwoordig dat weet ik natuurlijk niet.
Maar ik ga zeker weer kijken als ik een ander bankstel nodig heb, ik zeg niet dat ik daar weer zal kopen maar je weet nooit.
Toch lees ik (heel veel) meer negatieve reacties als (zeer weinig) positieve reacties. Maar ach, tussen al het vele kaf zal zeker een keer een enkele goede zitten. Maar ik zou er toch niets kopen, met uw welnemen. Ik zou eerder naar de kringloop gaan, als je daar iets koopt is het zeker gebruikt en getest.
-
Joepie Joepie
Ik heb > 10 jaar geleden ook een bank gekocht bij S&S, staat nu in de woonkamer bij mijn ouders, weinig mis mee (geen echt leer en niet duur).
Daarvoor heb ik er ook eentje bij S&S gekocht, met losse poot en extra schroef om poot vast te zetten. Zeker met meeneem korting, meer dan zijn geld waard!!!
Daarvoor heb ik er ook eentje bij S&S gekocht, met losse poot en extra schroef om poot vast te zetten. Zeker met meeneem korting, meer dan zijn geld waard!!!