LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Mojo) (POP) CONCERTEN

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

De meeste reacties op dit onderwerp vind ik ronduit BELACHELIJK! Het is de bedoeling dat je een reactie geeft op wat diegene naar voren brengt en niet Britney gaan dissen en zeggen dat ze niet kan zingen blablabla. Dat slaat werkelijk als een mug op een olifant.

Ten eerste wil ik even kwijt dat het algemeen bekend is dat Britney de laatste jaren niet meer live zing tijdens haar tours, met uitzondering van "Everytime" en een enkele keer ook nog het liedje "Shadow". De performances van "Everytime" bewijzen ook keer op keer dat deze dame wel degelijk kan zingen. En als je dan nog even een keer logisch nadenkt, kun je ook wel nagaan dat iemand die absoluut niet kan zingen, geen platencontract voor 5 albums wordt aangeboden.

Zoals ook al eerder genoemd, zijn sommige artiesten meer te labelen als "Entertainer" dan als zanger/zangeres, wat bij Britney Spears dus het geval was, aangezien zij van haar laatste drie tours hele spectakels heeft gemaakt, waar de nadruk echt heel erg op de show zelf ligt.

Dus als je een heel klein beetje voorkennis had gehad, had je kunnen weten waar je aan toe was geweest.

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Ohja, Raka...de doelgroep is inmiddels HEEL erg sterk veranderd.
Ruim 50% van de aanwezigen bij het concert in Rotterdam was wel ouder dan 17/18 jaar. Het concert dat ze gaf op 4 november 2000, dat publiek was allemaal tussen de 5 en 15 jaar met enkele uitzonderingen.

En ik kan het weten ;-)

muziekliefhebber

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door muziekliefhebber »

Reactie op stukje tekst van Eric Noort:
Eric, Britney heeft in haar leven amper live gezongen. De concerten die je ziet zijn 9 van 10 nagezongen, playback dus. Verwacht jij van iemand die zo veel op een podium beweegt dat ze nog één noot zuiver uit kan brengen, nee toch zeker?? Probeer zelf eens èn te dansen, èn zuiver te zingen... Dat kan je niet, dat kan bijna niemand. Alleen èchte talenten en artiesten die al jaren aan de top mee draaien lukt dat (amper). Gezien je ook nog aangeeft dat je naar een krijs- en piepconcert van Maria Carey bent geweest schat ik jouw smaak met betrekking tot goede muziek erg laag in...
Succes met je volgende bezoek aan een concert...

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Wat verwacht nu iemand eigenlijk van Mariah Carey's en Britney Spears's en Robbie Williamson's??? Dit zijn gewoon geplugde niemandalletjes waarvan de producers alleen geld willen zien. Dat van jou!!!! Dat je dat nou nog niet door hebt pleit niet voor je intelligentie en zeker niet voor je smaak!!!!
P.Ruward

moringa

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door moringa »

kk britney spears ze is wel lekker

LOLLIE

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door LOLLIE »

Hi,

Kben niet geweest naar britney in Rotterdam, want die peperdure kaartjes voor zo'n vals zingend wijf ga ik dan niet kopen. Iedereen wist tocht al van te voren dat ze ontzettend vals zingt :?: :?: Dus waarom gaan jullie dan toch naar zo'n valse kat luisteren?? Sorry, mijn mening is erg negatief over Britney maar zo is het toch gewoon??

Positief van haar vind ik haar uiterlijk. Ze is niet super super knap, maar hoort er toch wel bij. Ze ziet er over het algemeen goed uit.

Kheb nou 1 positief en 1 negatief punt gezegd, om zo het eerlijk te houden!! Du groetuuh!

LOLLIE

Jan de Greef

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Jan de Greef »

De concerten van mensen als Britney Spears gaan niet over de muziek. Het is net als in de clips; hoe minder kleding, hoe beter de clip verkocht moet worden. De teksten zijn gelijk aan de versjes van een 8 jarig meisje dat over een jongen uit de hoogste klas schrijft en de kleding is gelijk aan dat van de oermens; berenvellen.

Dit alles moet verbergen dat zingen geen onderdeel is van de kunsten van de persoon die op het podium staat. Playback is dan een goede optie.

Geloof me; als ik zie op MTV, the box of welke muziekzender dan ook, dat Byonce, Britney of dergeijhke artiest een nieuwe hit heeft, wordt bedoeld dat ze het liedje zo vaak mogelijk zullen draaien op de radio. Een hit komt van een persoon die méér dan 3 of 4 jaar te horen is.

Mogen de ééndagsvliegen vulg hun weg uit het muzikale circuit vinden.

LIZSY a.k.a BRITNEY FAN

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door LIZSY a.k.a BRITNEY FAN »

ALS JUH PROBLEME HEGB MET BRITNEY BEN JUH DOOWD WANT SE SINGT MOOI EN ISZ HEEL AARDIG IN HET EGT WANT IK HEB HAAR 3 X ONTMOET EN GPRRAAAAAAT DUSZ STILL JULLIE MOGOLISCHE APUH DII IETSZ TEGUH HAAR HEBBUH :x :x :x :x :x DUSZZZZZZZZZ BEKKUH DICHT :evil: :x KEj? :lol: DAN BENK BLIJ :D

Nedy

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Nedy »

:shock: Tjah... Als je wilt weten wat ik vind, dan zeg ik dat ik vind dat t je eigen schuld is. Het is Britney Spears man. Schaam je!' :oops:
Kijk als t Aguilera zou zijn zou ik hebben gezegd thats cool. die kan tenminste zingen, Britney is gewoon een puber dat door een producer is gescanned omdat hij daar wel geld in zag zitten, maar geen qualiteit. Ik ben niet zo oud als jij bent maar ik weet wat muziek is.
GEEN GELD TERUG!!!! 8) 8)

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Wie wil er eigenlijk überhaupt naar een concert van britney.
Als je haar ziet denk je eigenlijk al van: die is echt nep :twisted:
Voor alle mensen die naar haar concert zijn geweest heb ik erg veeel medelijden want als een nep iemand daar zó nep staat te zingen dan moet je gewoon je geld trug

een britney hater en een metallica fan

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een gezeik zeg over britney!! Ze is een geweldige entertainer, en ze heeft dan wel geplaybacked, everytime heeft ze live gezongen !! en dat was toch echt niet vals!!! Heb een beetje respect voor dr!!!!!! Ze is jong en ze wil wat, laat dr toch lekker,En wat ze doet doet ze goed!! IK vond t een ge-wel-dige show!!! DUS........

Moows

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Moows »

haaj!
DAt wijf kan alleen maar vals zingen :lol: Dus ga er gewoon niet heen! Kan je beter naar iemand van Idols gaan (niet dat dat leuk is :? ) Maar die kunnen tenminste nog een btjuh zingen! Kvind dat je wel je geld trug moet krijgen!! Maar 1 advies: NOOIT HEEN GAAN!!!
Heel veel liefs monique

Tha-Chik

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Tha-Chik »

sorry mensen...ik vind hte boewl **** wat jullie allemaal over britney zeggen..jullie kunnen niet zingen...hou dan a.u.b je bek over britney..ik vind haar hartstike leuk..!!...jullie zijn lelijk...britney is mooi...ze playbacked NIET :twisted: jullie zijn gewoon jaloers op wat jullie niet kunnen en britney wel..!! maar jah..als jullie sgeewl zijn..(zijn jullie Cker) dan moeten jullie lkkr sjow denken..zal niet egt een goed voorbeeld zijn maar..wie vinden jullie goed zingen..??vast en Cker...madonna :? :wink: :roll: nouw jah...Denk maar wat je wil denken...DOMME MENSEN :!: :!: :!: :!: :!: :oops:

mod|x
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2004 20:31

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door mod|x »

Weet je wat jullie zijn... stelletje aanstellers!

Zoals al vaker is gezecht: het is bekend dat Britney niet live zingt tijdens een cocert... So What? Als je dat niet wist ... pff

Anyway meneer kakker: boeiend dat jij duurste kaartjes had... hehe als je van dr muziek houd luister dan naar dr cds of kijk naar tmf ofzow,

viel je het niet op dat het publiek grotendeels uit 20jarige bestond... en weet je waarom? Nou zeker niet om haar muziek.

En kerl [ hoe je ook heet ] ... begin aub niet over Pamela Anderson of Christian Aguilera... jij hebt er helemaal geen verstand van.

En nee... waarom met radar contact opnemen? Wil je graag je geld terug (omdat de muziek slecht was) haha...

Jonks niet zo aanstellen... !! Je weet dit voor de volgende keer...

Als je haar muziek zo mooi vind dan luister je maar naar haar cd's...

groeten
mod|x

Sophietje

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Sophietje »

Wat een verspilde moeite mensen. Als je haar zo vals vind zingen hoef je niet meteen een uur aan moeilijke praat te verzinnen. Of tenminste, als je niks beters te doen hebt, ga dan naar 1 of andere chatbox. En laat daar al je frustraties eruit. We hebben de mening: Britney kan niet zingen, bla, bla, bla al vaker gehoord hier en dat hoeft niet herhaald te worden. Het is wel zo dat het niet eerlijk is dat je ergens voor hebt betaald maar dat het niet van de juiste kwaliteiten blijkt te zijn.
Maar dat is wel zo, zoals jullie zeggen, een beetje je eigen schuld.
Zo, dit onderwerp is afgesloten, kan iedereen nu rustig zich ergens anders mee gaan bemoeien. Wat Eric hier verteld is ook niet helemaal waar. Maar trouwens, misschien heeft Britney, zoals ELK persoon op aarde, haar slechte dagen, of last van haar keel, maar ga nou niet zeggen dat ze totaal niet kan zingen. De mensen achter de schermen moeten toch ook geld verdienen, hebben jullie niet goed nagedacht ofzo. Die lui kunnen er toch ook niks aan doen als er iemand slecht zingt...Ze moeten zo ook hun gezinnen onderhouden.
Zonder hun was het trouwens niet eens mogelijk, ook niet voor de sterren wat jullie goede sterren noemen, want dan zouden de mensen achter de schermen het snel opgeven. En dan zijn er weinig concerten is te vrezen....
Of zijn jullie soms van die computernerds...

Het kan je eigen mening zijn dat iemand slecht zingt, maar ga dan verdomme niet hier erover zeuren, als je het toch al wist ga je toch lekker nooit meer.
Er zijn hier ook mensen die niet eens zijn geweest maar wel zeuren dat ze o zo slecht zingt. Dat is echt onzin...

Alle groeten aan de computerneds onder ons!

En Eric, muZikale is het :lol:

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Toch vindtik dat ze niet goed kan zingen.

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben zelf wel naar het concert geweeset maar ik wist dat ze zou gaan playbacken en ik dacht dat dat algemeen bekend is bij britney maar ik ging voor de show en die vond ik echt wel goed! dat je het niet waar vond voor je geld kan ik me voorstellen maar daar kan je niks tegen beginnen denk ik hoor dan kan iedereen z'n geld wel terug eisen daar is geen beginnen aan. je kan niet controleren of iemand het wel of niet goed vindt en waarschijnlijk krijg je dan een reactie dat je dat van te voren kon weten!

en als je dat concert van mariah ook slecht vondt dan snap ik niet wat je dan wel wilt. mariah geeft geen goede show maar ze kan super goed zingen dus dan snap ik het niet helemaal

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

oh ja dat bericht hierboven is ook van mij ik denk dat je nog geluk hebty gehad ik heb 54 euro betaald :s

Kirsten18

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Kirsten18 »

Ik ben zelf maar 1x naar een concert geweest.
Dat was van de Nederlandse groep De Kast.
De muziek was van goede kwaliteit, niet geplaybackt, maar de boxen stonden veel te hard waar door veel mensen met zakdoekjes in hun oren rondliepen om geen gehoorsbeschadigingen op te lopen.

Concerten van Britney zou ik bij voorbaat al boycotten.
Ten eerste omdat zij bekend staat om haar flauwe geplayback, maar ook omdat ik het schandalig vind hoe zij zich op het podium gedraagt.
Ze loopt in pikant ondergoed en laat haar danser allerlei vunzige dingen met zich doen die normale mensen alleen achter gesloten deuren zouden doen. En dan te bedenken dat haar fans voor het grootste deel uit meisjes van een jaar of 12/13 bestaan!

Nee, als ik erotisch dansen in lingerie zou willen zien dan ga ik wel naar een stripclub.
Dat is een stuk goedkoper!

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zelf ook naar het concert geweest van Britney in Gent omdat ik daar dichterbij woon. Het was echt heel erg leuk en ik kon Britney best wel goed zien. Als je naar een concert van Britney gaat, weet je 99% zeker dat ze niet echt zingt, omdat ze daar voor in de plaats een spetterende show weggeeft! En ik snap niet dat je zegt dat Britney geen borsten heeft en dat je wel alles voor Christina Aguilera doet! Christina is het toppunt van nep! Ik vind het juist knap dat Britney zich nog staande kan houden doordat iedereen zo zit te zeuren over alles wat ze doet, draagt en zingt. Bijv.: Britney kreeg heel veel commentaar op haar video en nummer 'I'm a Slave 4 You'. Dat ze zich veelste sexy had gekleed enzo. En wat word er gezegd over de video Dirty van Christina Aguilera? Niks, nopes.. nada! Gewoon omdat ze altijd Britney moeten hebben! Wat boeit het nou dat ze niet live zingt? Je krijgt ervoor in de plaats een hardstikke leuke dansshow met goede cheografie( ik weet niet precies hoe je het schrijft :oops: ). Jullie zouden daar eens moeten staan, als de media vanalles over je loopt te zeuren en onzin verhalen in hun ***tijdschriften zetten, en je dan tegelijk moet dansen EN zingen!

Zo, ik heb mijn zegje ook weer gedaan! ;)

xx dev0n

Gesloten