Maar dan kan je dat emailadres nog steeds gebruiken om in te loggen op je Apple devices en services...bprosman schreef:Door van provider te wisselen ?Maar hoe kan je een email adres kwijt raken vraag ik me af.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID
Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID
Ja, maar het wordt wat lastig om je vergeten wachtwoord op te vragen...GJvdZ schreef:Maar dan kan je dat emailadres nog steeds gebruiken om in te loggen op je Apple devices en services...bprosman schreef:Door van provider te wisselen ?Maar hoe kan je een email adres kwijt raken vraag ik me af.
Het is alleen wel zo dat er sprake kan zijn van een voorkeurs e-mailadres of secundair adres die in iCloud.com staat geregistreerd. In dat geval worden eventuele emails die zijn gerelateerd aan het resetten van een Apple-ID naar dat adres gestuurd. Het kan dus helpen om even na te denken welke emailadressen in het verleden zijn gebruikt. Anders gezegd: er kunnen meerdere mailadressen zijn gekoppeld aan een bepaald Apple-ID.bprosman schreef:Technisch gezien weten ze dat natuurlijk wel want ze kunnen in de logging/historie wel zien welk email adres er aan dit deviceID gekoppeld zat.
Beste Leden,
Mijn factuur wordt nu niet geaccepteerd, het is een origineel factuur. Telkens wordt het afgekeurd. Kan het filiaal in Amsterdam mij helpen.
Groeten,
Mijn factuur wordt nu niet geaccepteerd, het is een origineel factuur. Telkens wordt het afgekeurd. Kan het filiaal in Amsterdam mij helpen.
Groeten,
Met die vraag moet u bij het filiaal in Amsterdam zijn (maar ik geef u weinig kans)
Wat is de precieze reden voor het afkeuren?Rkaraoz schreef:Beste Leden,
Groeten,