Pagina 2 van 2

Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID

Geplaatst: 18 mei 2017 19:55
door GJvdZ
bprosman schreef:
Maar hoe kan je een email adres kwijt raken vraag ik me af.
Door van provider te wisselen ? :wink:
Maar dan kan je dat emailadres nog steeds gebruiken om in te loggen op je Apple devices en services...

Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID

Geplaatst: 18 mei 2017 20:26
door Moneyman
GJvdZ schreef:
bprosman schreef:
Maar hoe kan je een email adres kwijt raken vraag ik me af.
Door van provider te wisselen ? :wink:
Maar dan kan je dat emailadres nog steeds gebruiken om in te loggen op je Apple devices en services...
Ja, maar het wordt wat lastig om je vergeten wachtwoord op te vragen...

Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID

Geplaatst: 14 jun 2017 20:56
door Wim2007
bprosman schreef:Technisch gezien weten ze dat natuurlijk wel want ze kunnen in de logging/historie wel zien welk email adres er aan dit deviceID gekoppeld zat.
Het is alleen wel zo dat er sprake kan zijn van een voorkeurs e-mailadres of secundair adres die in iCloud.com staat geregistreerd. In dat geval worden eventuele emails die zijn gerelateerd aan het resetten van een Apple-ID naar dat adres gestuurd. Het kan dus helpen om even na te denken welke emailadressen in het verleden zijn gebruikt. Anders gezegd: er kunnen meerdere mailadressen zijn gekoppeld aan een bepaald Apple-ID.

Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID

Geplaatst: 02 nov 2017 02:10
door Rkaraoz
Beste Leden,
Mijn factuur wordt nu niet geaccepteerd, het is een origineel factuur. Telkens wordt het afgekeurd. Kan het filiaal in Amsterdam mij helpen.

Groeten,

Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID

Geplaatst: 02 nov 2017 07:38
door Bosjesman
Met die vraag moet u bij het filiaal in Amsterdam zijn (maar ik geef u weinig kans)

Re: Kan mijn iPad niet meer gebruiken door vergeten Apple ID

Geplaatst: 02 nov 2017 08:16
door sjohie
Rkaraoz schreef:Beste Leden,
Mijn factuur wordt nu niet geaccepteerd, het is een origineel factuur. Telkens wordt het afgekeurd. Kan het filiaal in Amsterdam mij helpen.

Groeten,
Wat is de precieze reden voor het afkeuren?