Dat willen de critici hier helemaal niet horenMoiseule58 schreef:Mijn verhaal was bedoeld om te laten zien dat je ook beter kunt worden van de nieuwste slimme meters.16again schreef:Wat gaat eneco doen met verschil in die rekeningen over al die jaren? Is al gauw 200 euro per jaar of meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis slimme meter na weigering zelf betalen?
Re: Gratis slimme meter na weigering zelf betalen?
Je kunt je ook afvragen wie er beter geworden is van je vorige slimme meter.Moiseule58 schreef:Mijn verhaal was bedoeld om te laten zien dat je ook beter kunt worden van de nieuwste slimme meters.16again schreef:Wat gaat eneco doen met verschil in die rekeningen over al die jaren? Is al gauw 200 euro per jaar of meer.
Overigens, ik wil alleen maar dat slimme meters juiste waarden registreren, en voor zover dat niet het geval is de netbeheerder daarin adequate stappen neemt, ipv problemen te ontkennen.
Dat heb je mooi geformuleerd....16again schreef:
Overigens, ik wil alleen maar dat slimme meters juiste waarden registreren, en voor zover dat niet het geval is de netbeheerder daarin adequate stappen neemt, ipv problemen te ontkennen.