TS ontkent nergens dat ze de 21ste had moeten betalen
Maar zegt ook niet dat ze de 21 moest betalen.
Omdat TS op de 21ste had moeten betalen, de regeling wordt bij niet nakomen automatische afgekeurd. Erg logische ook.
Er was een nieuwe regeling in het systeem gezet waar mogelijk een fout is begegaan. En ze geeft nergens aan dat ze ook de 21 moest betalen. Dus kunt ook niet zeggen dat ze de regeling niet is na gekomen.
Ik trek geen conclusies. Ziggo heeft een bepaalde procedure en die is heel simpel bij wanbetaling. Je hebt een regeling hieraan zitten afspraken kom je die niet na dan wordt je afgesloten.
Ziggo maakt nooit geen fouten en de procedure lopen altijd foutloos bij een zelf ingevoerde regeling

Dus door een systeemfout zal er geen fouten ontstaan

Je hebt hier dus geen conclusie getrokken?
Uiteraard kan dat, maar om nou een bedrijf wat je afsluit omdat je de afspraken niet nakomt op internet zwart te maken vind ik niet netjes.
Mee eens als ts niet op tijd heeft betaalt. Maar als het door een fout door ziggo is dan heeft ze alle recht om dit te posten. Zij zijn echt niet foutloos.
Nogmaals ik zie geen onderbouwing naar jouw conclusie nog anderen. Ts antwoord de vragen niet die nodig zijn om een conclusie te maken. En door al jullie vroegtijdige uitspraken acht ik de kans klein dat ts zal reageren. Ik hoop van wel want ben nu erg benieuwd hoe de vork nu echt in de steel zit.