LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] orange is niks
Re: orange is niks
het gras is bij de buren altijd groener ..............................
binnenkort zien we deze gastjes weer terug op het forum van kpn, telford, t-mobile enz............
binnenkort zien we deze gastjes weer terug op het forum van kpn, telford, t-mobile enz............
is dit dan prepaid of.......?Geplaatst op 03 Jun 2004 10:56 door sergio
--------------------------------------------------------------------------------
Orange Smart bellen voor 5 euro per maand (tevens bel te goed) bellen als een abbonement niet meer betalen dan er op je kaart staat
dus nooit onverwacht hoge rekeningen
Ja of pak gewoon weer een vaste aansluiting bij de hand en laat die hele mobile affaire mooi de lucht in vliegen.
Doelstelling aldaar is hetzelfde als bij kredietverstrekkers, elke maand hun geld ontvangen en het liefst zo veel mogelijk.
Laten ze het maar weer zo doen als vroeger, geld aan de deur komen ophalen, dan krijgen ze in deze tijd wel zoveel klappen van ontevreden klanten.
Nee ze kijken wel uit, ze zitten liever met de stropdas vastgeknoopt aan de voet van de computermonitor, de zaken per telefoon te regelen.
Dit is de moderne jup-cultuur, dit in afwachting van een koninklijke onderscheiding, een onderscheiding opgeprikt door jup Jan Peter.
Doelstelling aldaar is hetzelfde als bij kredietverstrekkers, elke maand hun geld ontvangen en het liefst zo veel mogelijk.
Laten ze het maar weer zo doen als vroeger, geld aan de deur komen ophalen, dan krijgen ze in deze tijd wel zoveel klappen van ontevreden klanten.
Nee ze kijken wel uit, ze zitten liever met de stropdas vastgeknoopt aan de voet van de computermonitor, de zaken per telefoon te regelen.
Dit is de moderne jup-cultuur, dit in afwachting van een koninklijke onderscheiding, een onderscheiding opgeprikt door jup Jan Peter.
Vroeger was het gras groener, maar nu is het gras bij de buren minder kaal als bij je zelf.het gras is bij de buren altijd groener ..............................
Wat zei hij toen: Ja we nog steeds probleemgebieden. Toen heb ik gezegd van l*lkoek, jullie zeggen overal bereik dan moet er overal bereik zijn.
DIT ZAL DE BESTE MAN NIET ZO GEZEGD HEBBEN...........
Beste Alkmaar,
Of je moet eerst een paar jaar terug naar de basisschool of je inburgeringscursus afmaken, want als je net zoveel taalfouten maakt in je contacten met de Orange klantenservice kan ik heel goed begrijpen dat er door miscommunicatie zaken verkeerd gaan.
Succes ermee,
Een medewerker Telecombedrijf
Of je moet eerst een paar jaar terug naar de basisschool of je inburgeringscursus afmaken, want als je net zoveel taalfouten maakt in je contacten met de Orange klantenservice kan ik heel goed begrijpen dat er door miscommunicatie zaken verkeerd gaan.
Succes ermee,
Een medewerker Telecombedrijf
Orange doet het goed!!! Veel mensen die vroeger problemen hadden bij dieze provider zijn nu zeer tevreden!!! Problemen met bereik, slechte klantenservice bohoren tot het verleden.
Het enige minpunt is dat Orange steeds duurder wordt! In ieder geval al een tijdje duur is! Je hebt pas een abonnement vanaf €20,- en bij andere providers is er al een vergelijkbaar abonnement vanaf €7,50! Dus Orange is een beetje duur!
Het enige minpunt is dat Orange steeds duurder wordt! In ieder geval al een tijdje duur is! Je hebt pas een abonnement vanaf €20,- en bij andere providers is er al een vergelijkbaar abonnement vanaf €7,50! Dus Orange is een beetje duur!
beste gast het spijt me van mijn taalfouten, dit zal waarnschijnlijk in mijn woede gebeurd zijn.
maar waar het eigelijk om ging is nu dan eindelijk verholpen.
ik heb mijn geld terug + nog 300 euro beltegoed. ze wisten heel goed dat ze fout waren en hebben het dan nu ook schriftelijk toegegeven.
maar waar het eigelijk om ging is nu dan eindelijk verholpen.
ik heb mijn geld terug + nog 300 euro beltegoed. ze wisten heel goed dat ze fout waren en hebben het dan nu ook schriftelijk toegegeven.
Nu, gefeliciteerd. Eindelijk gerechtigheid!
Wat mij trouwens bij mij nu opvalt is, dat ik sinds ik overgegaan ben op prepaid van Orange, ik nu wel naar de franse aanbieder SFR kan smsen. Heb daar zoveel problemen om en mee gehad in het begin toen ik nog dat Free 20 abonnement had en nu kan het ineens wel. Heel vreemd!
Verder ben ik tot nu toe wel tevreden met mijn Orange prepaid.
Mvg. Ansje.
Wat mij trouwens bij mij nu opvalt is, dat ik sinds ik overgegaan ben op prepaid van Orange, ik nu wel naar de franse aanbieder SFR kan smsen. Heb daar zoveel problemen om en mee gehad in het begin toen ik nog dat Free 20 abonnement had en nu kan het ineens wel. Heel vreemd!
Verder ben ik tot nu toe wel tevreden met mijn Orange prepaid.
Mvg. Ansje.
Geplaatst op 13 May 2004 21:45 door Gast
deze gast heeft wel gelijk, jullie kunnen het er wel niet mee eens zijn, maar deze gast van 13 mei 2004 tijdstip 21.45u. heeft 100% gelijk.
nederlanders zijn dattegaat beroepskankeraars, het is ook nooit goed, en maar lopen te vloeken en te tieren zonder eens een keer zelf de hand aan de borst te slaan.
Uit eigen ervaring weet ik dat Orange een zeer slecht bedrijf is.
Na het verbreken van mijn vorige relatie kon mijn ex-vriendin op mijn kosten een nieuw mpbieltje kopen bij een telecomwinkel(Ik had toen een orange abonnement). Zij kan zich op geen enkele wijze als mij hebben geidentificeerd. Voldens Orange kan dit niet, m.a.w.: u bent een leugenaar.
Toen mijn prepaid toestel versleten was kocht ik een andere bij Halfords.
Toestel werkte niet, vroeg om een spck-kode, die kreeg ik van orange, dit toestel ging stuk, kreeg een nieuwe van Orange die weer om spck-kode vroeg, dus ik bel hier voor naar Orange. Wat denkt u? "Dit toestel is niet door ons geleverd"Ik hou vol dat het toestel wel door Orange is geleverd maar dit is zinloos. m.a.w.: U bent een leugenaar . Voor mij nooit, nooit nooit geen Orange meer.
Na het verbreken van mijn vorige relatie kon mijn ex-vriendin op mijn kosten een nieuw mpbieltje kopen bij een telecomwinkel(Ik had toen een orange abonnement). Zij kan zich op geen enkele wijze als mij hebben geidentificeerd. Voldens Orange kan dit niet, m.a.w.: u bent een leugenaar.
Toestel werkte niet, vroeg om een spck-kode, die kreeg ik van orange, dit toestel ging stuk, kreeg een nieuwe van Orange die weer om spck-kode vroeg, dus ik bel hier voor naar Orange. Wat denkt u? "Dit toestel is niet door ons geleverd"Ik hou vol dat het toestel wel door Orange is geleverd maar dit is zinloos. m.a.w.: U bent een leugenaar . Voor mij nooit, nooit nooit geen Orange meer.
diverse geloof ik. Als je interress hebt: ze vraagt maar een paar tientjes per uur...
ik moet eerlijk bekennen dat ik na bijna 5 jr een abo te hebben gehad van Dutchtone/Orange nooit problemen heb gekend met dit bedrijf ! niet met de rekeningen maar ook niet met ontvangst en de klantenservice ! dus wat mij betreft is orange een goed werkend telecom bedrijf alleen wel zoals eerder genoemd wel 1 van de duurtste !
maar ja ....verders prima !
hierna ben ik over gestapt naar Telfort .....zeer goedkoop en ja ja ook weer geen problemen.....maar eerlijk is eerlijk het ontvangst van telfort is niet geweldig maar zeker niet slecht maar ook daar ben ik na 12 maanden weer vertrokken en over gestapt naar ja ja ....T-Mobile ...deze provider neem is dus nooit meer !! slecht ontvangst en zeer slechte en trage klanten service !
nu zit ik bij HI Kpn en prima tot dus ver : goedkoop en perfect ontvangst !!!!
ik weet dat heel veel mensen mij zullen tegen spreken over mijn ervaringen met telcom providers maar ik denk dat het allemaal wel meevalt .....als men een probleem heeft wordt het meestal wel opgelost soms duurt het alleen wat langer dan gewenst ...
maar ja ....verders prima !
hierna ben ik over gestapt naar Telfort .....zeer goedkoop en ja ja ook weer geen problemen.....maar eerlijk is eerlijk het ontvangst van telfort is niet geweldig maar zeker niet slecht maar ook daar ben ik na 12 maanden weer vertrokken en over gestapt naar ja ja ....T-Mobile ...deze provider neem is dus nooit meer !! slecht ontvangst en zeer slechte en trage klanten service !
nu zit ik bij HI Kpn en prima tot dus ver : goedkoop en perfect ontvangst !!!!
ik weet dat heel veel mensen mij zullen tegen spreken over mijn ervaringen met telcom providers maar ik denk dat het allemaal wel meevalt .....als men een probleem heeft wordt het meestal wel opgelost soms duurt het alleen wat langer dan gewenst ...
Orange mag de naam van provider niet dragen, het is een ronduit intens slecht bedrijf, met zeer ongeschoold, dom personeel wat er werkt, wat nog heel erg grof in hun mond is ook.
Een tip voor mensen die van plan zijn of erover nadenken Orange aan te schaffen... DOE HET NIET!!!! Je komt bedrogen uit, als er een probleem is zijn ze niet thuis, en jij maar kosten voor niks maken.
Een tip voor mensen die van plan zijn of erover nadenken Orange aan te schaffen... DOE HET NIET!!!! Je komt bedrogen uit, als er een probleem is zijn ze niet thuis, en jij maar kosten voor niks maken.
gelukkig maar! Jij bent te DOM voor mobiele telefonie of wat voor telefonie dan ook! Of wat voor communicatie dan ook!Geplaatst op 19 Oct 2004 18:59 door
--------------------------------------------------------------------------------
Uit eigen ervaring weet ik dat Orange een zeer slecht bedrijf is.
We hebben twee abo's bij Orange, maar er klopt echt werkelijk iedere maand opnieuw niets van!!!! Wat een ballentent zeg, bovendien is het bereik ook om te janken.
Ik adviseer toch KPN of Liberhel al zijn ze wel wat duurder.
Ik adviseer toch KPN of Liberhel al zijn ze wel wat duurder.