LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] It's zijn service!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

Zal u nog wat bij de It's gaan kopen?

Ja
6
29%
Weet niet ligt aan de prijs
2
10%
Nooit
13
62%
Geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Dag Subbie,
Die opmerking over de mensen van it's in Hellevoetsluis klopt niet. Ik kan het weten omdat ik er vaak kom en veel koop. Groeten, Ton.
Precies Ton,

Dat zegt subbie ook.
Voor het kopen zijn ze aardig, maar daarna.....

MeganC

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door MeganC »

Volslagen onzin dat ze niet vriendelijk zijn als je al gekocht hebt.

Ik kocht bij hun een Philips Senseo koffiezet-apparaat als een kado voor moederdag. Week later blijkt apparaat niet oké te zijn, ik ga terug naar de winkel op een zaterdag. (was druk in de winkel).

Ik meld de klacht bij de verkoper, deze biedt mij een kop koffie aan en deze vult vervolgens het reservoir van mijn apparaat. Deze constateerd het probleem en ruilt het apparaat om voor een nieuwe.

Zeer vriendelijke personeel bij IT's. En een goede service!

MeganC

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 19 May 2004 22:42 door MeganC


--------------------------------------------------------------------------------

Volslagen onzin dat ze niet vriendelijk zijn als je al gekocht hebt.
Probeer dat ook eens met een wasmachine!

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

Hoe komt dat toch?
Dat je een nieuw koffiezetapparaat koopt
en weer meteen een nieuwe krijgt?
Wat gebeurt er als er 30 mensen binnen staan en ze zeggen
je krijgt niks zoek het maar uit
dan gaan die 30 mensen weg
staat er maar 1 (of ben je alleen) dan maakt hun het niks uit!
Die lui zijn gewoon bedriegers!
Laatst gewijzigd door subbie op 21 jan 2005 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Het is opletten geblazen in die winkel wij wilden daar een koffiezet apparaat kopen, kwamen we terug met een drumstel.

Als dat geen bedriegers zijn!!!!!!!!!!!!!!

peterC

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door peterC »

Zoals altijd bij dit soort onderwerpen wordt er veel klets gepost!
Ze verkopen namelijk geen drumstellen bij IT's!

IT'S = OKE!

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

It's is gewoon een Ballentent!
Leuk en aardig behandelen als je iets wilt kopen, verkopers kletsen met je mee.
Heb jij belangstelling voor iets, hebben ze dat "toevallig" zelf ook thuis.
Maar wat zegt dat?
Helemaal niets!!!

Zelf ook eens een fornuis daar gekocht, bleek bij aflevering een deuk in de zijkant te zitten en laat dat nou al opgemerkt zijn in de winkel.
"Nee, meneer, u krijgt deze niet, u krijgt rechtstreeks van het magazijn geleverd", was het kulverhaal.
Niks uit het magazijn, het was gewoon het showmodel uit de winkel!

Bij aflevering mee terug laten nemen en geweigerd restant te betalen.
Als ik het app. tóch nam, kreeg ik 10% extra korting.
Ik heb dat geweigerd.
Dat heeft voor veel problemen gezorgd.
App. bleek ineens niet meer op voorraad, kwam ook niet meer.

Na veel heen en weer gebel en ergenissen, uiteindelijk de koop ongedaan gemaakt.

Dit is al enkele jaren geleden gebeurd, maar ik koop NOOIT meer iets bij It's, nog geen batterij!
Winkels zat waar ik wel fatsoenlijk geholpen word en niet belazerd (althans zo voelde dat wel) op de manier zoals dat bij mij gebeurde.

Dus Subbie, tel er maar 1 negatieve reactie bij!

Peter

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

Gelukkig!
Ik kwam bij een andere zaak (die verkoopt dezelde mp3 spelers)
Was zomaar aan het praten ging toevallig over mp3 spelers
Toen vertelde ik mijn verhaal!
De verkoper zei dat het assosiaal is va It's hij heeft dezelfde mp3 speler ook aan mensen verkocht en daar is ook 1 iemand mee terug gekomen hij had Creative gebeld (de verkoper) en de jongen kon na !2! dagen zijn mp3 speler ophalen dus zo beroert zijn ze niet bij Creative maar bij It's wel!

Dus mensen koop je wat bij It's en het gaat kapot ga dan niet naar It's maar naar het bedrijf zelf bijv mijn mp3 speler van Creative, Dit vertelde een andere verkoper (Joost middelharnis) HIj verkocht ook die mp3 spelers en er was er 1 kapot hij belde Creative. raad is wat die zeiden? Wij komen zo snel mogelijk een nieuwe brengen in 2 dagen! ik moest 8 weken wachten!
Laatst gewijzigd door subbie op 21 jan 2005 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.

harrie80

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door harrie80 »

Subbie,

Wat verwacht jij nou van die andere verkoper? Logisch toch dat hij slechte ervaringen met een ander bedrijf aan u bevestigd. Hij wil u namelijk iets VERKOPEN. U bent bij hem dus in exact hetzelfde verkooppraatje getrapt.

En ik denk dat ik u pas serieus ga nemen als u de plaatsnaam goed kunt schrijven, om over de andere taalfouten nog maar niet te spreken.

It's Harrie Again

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

O jee, daar hebben we de taalcontroleurs weer......

Kan men een reactie niet "zetten", gaat het boven hun petje, strookt de reactie niet men hun opvattingen of zijn ze jaloers dat ze zelf niet op dat idee zijn gekomen, gaat men de man of vrouw aanvallen op taal- en/of typfouten.
Om van de andere opmerkingen nog maar te zwijgen (zie en lees eens andere topics).
Dát is pas zielig!

b]Dus Harrie80, graag wat meer respect voor diegenen die hier wél serieus reageren![/b]

harrie80

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door harrie80 »

Ik heb respect genoeg, maar irriteer me aan domme praat. en daar reageer ik op.

:twisted:

harrie80

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door harrie80 »

Het is toch wel het minste wat je mag verwachten dat je je moedertaal fatsoenlijk spreekt en schrijft.

Het lijkt mij dat als dat niet kan je je energie beter kan gebruiken om je Nederlands bij te schaven i.p.v. een goed bedrijf als It's zwart te gaan maken.

Harrie!

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Dan heb ik dus tóch gelijk met hetgeen ik eerder schreef:

Citaat: "Kan men een reactie niet "zetten", gaat het boven hun petje, strookt de reactie niet men hun opvattingen of zijn ze jaloers dat ze zelf niet op dat idee zijn gekomen, gaat men de man of vrouw aanvallen op taal- en/of typfouten".

U heeft totaal geen enkel respect voor iemands reactie.

Dat ú vindt dat een reactie waarin taalfouten staan blijkbaar niet serieus genomen moet worden, is een domme reactie!

Dat iemand er een andere mening op na houdt dan u betekent niet dat iemands reactie niet deugt.
Het gaat om de inhoud en niet om de schrijfwijze.

Indien u niet tegen deze fouten kunt, lijkt het mij beter dat u hier niet meer komt en reageert, want daarmee verziekt u het onderwerp.
Maar misschien is dat wel uw bedoeling omdat u een andere opvatting heeft dan de meeste reacties hier.

harrie80

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door harrie80 »

Gast,

Ik ben het er vooral niet mee eens dat mensen zoals u, na een misgelopen aankoop / reparatie /wat dan ook, meent op een forum als dit het desbetreffende bedrijf, in dit geval It's, zwart te moeten maken.

Maakt u zelf nooit een fout ? Bent u zonder zonden? Ik in ieder geval niet. Dus als ik me te veel op taalfouten gericht heb, mijn excuses daarvoor. Waarschijnlijk is het zo dat ik me buitengewoon erger aan mensen die hun taal niet beheersen. Mijn fout.

Mijn indrukken wat betreft It's zijn dus voortreffelijk. Nu heb ik heus ook wel eens een ervaring met It's gehad die minder is, of waar iets niet ging zoals ik het het liefst gehad had. Moet ik It's dan tot de grond toe afbranden ?

Het antwoord lijkit me duidelijk: nee, dat doe ik niet. Ik benader It's in dat geval even en ga, zonder te schreeuwen, zonder met modder te gooien als grote mensen om de tafel zitten en dan komen we er altijd wel uit.

Want wat dat betreft, is er dus HELEMAAL niets mis met It's.

Heeft u dit zelfde traject gevolgd ? Wat heeft u aan uw ergernissen gedaan? Even in de winkel uw verhaal verteld? Rustig of schreeuwend? Heeft u een brief gestuurd of een mail naar de klantenservice?

Waarschijnlijk niet, want anders was u wel een tevreden klant geworden. It's dus niks mis mee.



Harrie :P

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft u dit zelfde traject gevolgd ? Wat heeft u aan uw ergernissen gedaan? Even in de winkel uw verhaal verteld? Rustig of schreeuwend? Heeft u een brief gestuurd of een mail naar de klantenservice?

Waarschijnlijk niet, want anders was u wel een tevreden klant geworden.
Het verbaast me steeds weer dat anderen toch haarfijn weten te vertellen hoe ik gehandeld heb en hoe anderen gereageerd hebben.

Uw redenering is niet meer objectief te noemen, u heeft immers gekregen wat u wou.
Het gaat juist om al die andere gevallen.

Dat mensen daarbij een "taalfout" maken is da

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, e.e.a lijkt weggevallen te zijn.

Dat mensen daarbij een "taalfout" maken is dan ook maar de reden om de reactie niet meer serieus te nemen door niet inhoudelijk te reageren maar op schrijfwijze.

Jammer, maar ik kom nooit meer bij It's.
Dát is mijn ervaring en die telt net zo goed mee als die van u.
Dat is ons goed recht, ook die van u.

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

Over dat ik typFOUTEN maak kan niemand wat schele
ik weet niet wat jij op de 14de deed hele verhalen schrijven waar je een uur over doet of hetzelfde verhaal zosnel mogelijk afmaken. Ik kies persoonlijk voor het laatste. Kijk ik kan er niks aan doen dat jij die tijd niks te doen had maar ik doe liever wat anders dan hele verhalen typen en alle schrijffouten er uit halen.
Maar ja je hebt zeikers en nog iets die ene verkoper dat is een vriend van de familie, dus die zal het wel geod vertellen. Het zijn geen verkoop praatjes want daar hoefd hij niet mee aan te komen als we iets willen bij hem kopen we het toch gewoon wel (dat weet hij ook)
En dat jij goede ervaringen heb met it's hoefd het nie zo te zijn dat iedereen dat heeft! Owja heb je nog nooit van straat taal gehoord?
Weetje wel die taal die jongeren typen/schrijven??? Of ben je daar ook te lomp voor? En wij krijgen nog steeds nederlands op school or!
Wees maar niet bang, ik heb de taal wel onder controle en nog iets ik weet zeker, dat ik meer talen op school krijg als jij vroeger!

Dus NIET zeuren

Vriendelijke groet

Sebastian Akkerman

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Broer van Jeroen Akkerman ?

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Laat je niet op de kast jagen subbie.
Denk aan het onderwerp wat je gestart hebt.

Je hebt positieve en negatieve reacties en sommigen menen daar nog iets extra's aan te moeten toevoegen wat hun mening juist moet onderstrepen.

Dat hebben wij toch niet nodig, subbie!
Over It's hoef je maar 1 woord te schrijven en velen met ons weten waar je het over hebt.

peter

harrie80

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door harrie80 »

Subbie /Sebastian,

Dus je krijgt meer talen op school dan ik vroeger ooit gehad heb.....

1. LET DAN OOK EENS OP TIJDENS DE LES ! Hoeft met een D ! MY ASS
dat heeft niets met streetlanguage te maken. :!:
2. Hoe oud denk je dan dat ik ben ? :?:
3. Ik heb tot nu toe slechts in een taal geschreven. Betekent dit dat ik
er niet meer kan? Nee, dus. :!:
4. Hier gaat het toch ook helemaal niet over. :?:

Hoefd met een D ! MY ASS dat heeft niets met streetlanguage te maken.

En je gaat sowieso geheel langs mijn punt dat ik het belachelijk vind dat je na een slechte ervaring hier een bedrijf gaat lopen afz e i ken.

Natuurlijk heb je recht op een eigen mening. geen enkel probleem mee, mits deze gefundeerd is. Ik mis deze fundering in je tekst. Deze bestaat alleen uit ergernissen en je schrijft niets over wat je er aan gedaan hebt. Hieruit trek ik de conclusie dat je rechtstreeks vanuit de winkel naar huis gerend bent om je ergernissen op dit forum te zetten. Dit is m.i. erg impulsief en niet bijster intelligent. Denk je nu echt dat de service van eender welk bedirjf beter wordt van dit forum? Er staat dusdanig veel vervuiling op dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als je echt iets aan de service van een bedrijf wilt veranderen, geef je dit door aan dit bedrijf. Dan wordt het gehoord en wordt er ook iets mee gedaan (in de meeste gevallen dan). Je denkt toch niet dat bedrijven het forum afstruinen om hun service te verbeteren? Ze hebben wel wat beters te doen! Dus mijn advies is: schrijf een brief of mail het bedrijf. Dan doe je pas iets constructiefs met je ergernissen.

En wat It's betreft, natuurlijk ben je vrij om te kopen waar je wilt. Het is vast niet altijd goed wat er bij It's gebeurt, maar het zijn mensen die er werken, geen robots. Zelfs al waren het computergestuurde robots, dan nog was dat geen garantie voor succes. Mijn pc loopt immers ook wel eens vast, de jouwe ook neem ik aan....

Groeten,
Harrie van Hoogdalem

Gesloten