Re: Re: Siematic bestek inzetlades
Geplaatst: 27 mei 2017 16:47
U bent uit de branche! en dat is ook goed zo, vooral wanneer u de technische kant goed kunt uitlichten, want nu momenteel véél keukens worden gekocht zijn de consumenten allemaal op zoek naar de waarheden in deze chaotische markt, met onduidelijke spelregels.
Ikzelf focus mij bij de aanschaffing van dit soort gecompliceerde producten vooral op het design en de keukenontwerper, die in ieder geval thuis komt kijken en alternatieven kan voorleggen. Reviews zijn helaas zeer subjectief en vooral omdat het om een individueel product gaat vaak zèlfs onbruikbaar.
Keukenboeren tenderen m.i. primair tot kortingsfictie en schreeuwerige marketing. Het topsegment eerder tot individuele aanpassingen en design. Dat Siematic, ooit de top bereikte wordt nu teniet gedaan door miseabele service en het niet behandelen van klachten op de klachtensites.
Mijn keuken? Omdat ik bij vrienden vaststelde, dat keukens het eerst verslijten bij de grepen en aan de bovenkant van de lades, heb ik gekozen voor een greep ober ge gehele bovenkant van de lades. Hangkastjes wilde ik helemaal niet om de keuken het beeld van de Bruynzeelkeukens te ontnemen en meerdere oplossingen heb ik op maat laten maken en in de deurtjeskleur kunnen laten spuiten. Bij boulevard-keukenboeren kon dit allemaal niet eens besproken worden ...
NB. De Siematic-directie heeft al aan het begin van deze topic toegezegd naar de online-klachten te gaan laten kijken, maar de teller staat nog steeds op NUL oplossingen. Duits topmerk? Niet dus, zolang zelfs een gewaarschuwde directie helemaal niets onderneemt. https://www.klacht.nl/siematic/
Ikzelf focus mij bij de aanschaffing van dit soort gecompliceerde producten vooral op het design en de keukenontwerper, die in ieder geval thuis komt kijken en alternatieven kan voorleggen. Reviews zijn helaas zeer subjectief en vooral omdat het om een individueel product gaat vaak zèlfs onbruikbaar.
Keukenboeren tenderen m.i. primair tot kortingsfictie en schreeuwerige marketing. Het topsegment eerder tot individuele aanpassingen en design. Dat Siematic, ooit de top bereikte wordt nu teniet gedaan door miseabele service en het niet behandelen van klachten op de klachtensites.
Mijn keuken? Omdat ik bij vrienden vaststelde, dat keukens het eerst verslijten bij de grepen en aan de bovenkant van de lades, heb ik gekozen voor een greep ober ge gehele bovenkant van de lades. Hangkastjes wilde ik helemaal niet om de keuken het beeld van de Bruynzeelkeukens te ontnemen en meerdere oplossingen heb ik op maat laten maken en in de deurtjeskleur kunnen laten spuiten. Bij boulevard-keukenboeren kon dit allemaal niet eens besproken worden ...
NB. De Siematic-directie heeft al aan het begin van deze topic toegezegd naar de online-klachten te gaan laten kijken, maar de teller staat nog steeds op NUL oplossingen. Duits topmerk? Niet dus, zolang zelfs een gewaarschuwde directie helemaal niets onderneemt. https://www.klacht.nl/siematic/