LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket weg, H&M doet niks

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Verwijderd

Re: Pakket weg, H&M doet niks

Ongelezen bericht door Verwijderd »

baruterudo schreef: Het zijn twee Italiaanse studentes die veel vrienden over de vloer krijgen (het is er een komen en gaan). Ik woon in een stadswijk.. Ze wonen in een bovenwoning en delen de opgang. Ik denk dat het mis is gegaan bij een huisfeestje dat ze dat weekend gaven. Maar ja - dat is slechts mijn vermoeden. Zelf zeggen ze "Sorry" en "I really don't know".
En voelen die studentes zich nog een beetje verantwoordelijk voor het verdwijnen van uw pakket? Of halen ze hun schouders op dat zij er niks aan kunnen doen? Het lijkt mij dat wanneer zij akkoord zijn gegaan met het aannemen van het pakket, zij ook verantwoordelijkheid dragen. Heeft u al aan hen gevraagd of ze u willen terug betalen voor wat zij kwijt hebben gemaakt?
Het punt is dat zowel PostNL als uw buren een fout hebben gemaakt, maar dat zou niet uw probleem moeten worden. H&M moet dit uitvechten met PostNL en als die er niet uit komen dan vind ik dat uw buren u schadeloos moeten stellen. Zij zijn een verantwoordelijkheid aangegaan door het pakket aan te nemen en ze kunnen het er niet bij laten dat ze nu niet weten waar het pakket gebleven is.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

baruterudo schreef:
thecure schreef:
baruterudo schreef:PostNL heeft mijn bestelling van H&M afgeleverd bij 2 nieuwe buurmeisjes. De buren zeggen dat ze het pakket hebben aangenomen en in de gang gezet. Maar nu is het weg. En ze weten verder niks (zeggen ze).
dit is toch gek. ze zeggen eerst dat ze het aangenomen hebben. en nu is het weg? wat geven ze dan als verklaring dat het pakket nu weg is?
Het zijn twee Italiaanse studentes die veel vrienden over de vloer krijgen (het is er een komen en gaan). Ik woon in een stadswijk.. Ze wonen in een bovenwoning en delen de opgang. Ik denk dat het mis is gegaan bij een huisfeestje dat ze dat weekend gaven. Maar ja - dat is slechts mijn vermoeden. Zelf zeggen ze "Sorry" en "I really don't know".
Hoe lang heeft dat pakketje daar dan gelegen?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

thecure schreef:
baruterudo schreef:PostNL heeft mijn bestelling van H&M afgeleverd bij 2 nieuwe buurmeisjes. De buren zeggen dat ze het pakket hebben aangenomen en in de gang gezet. Maar nu is het weg. En ze weten verder niks (zeggen ze).
dit is toch gek. ze zeggen eerst dat ze het aangenomen hebben. en nu is het weg? wat geven ze dan als verklaring dat het pakket nu weg is?
Da's niet zo moeilijk te verzinnen toch, in een studentenhuis waar iedereen in- en uitloopt? Die meisjes zullen ook niet weten wat er nadien met het pakket is gebeurd.

Maar dat boeit ook niet (voor TS dan): die heeft simpelweg nog niet geleverd gekregen en heeft daar dus nog recht op. Als H&M niet meewerkt, heb je eigenlijk alleen nog maar de al eerder gesuggereerde klachtencommissie over. Want je gaat H&M zelf niet dagvaarden neem ik aan.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

kweenie schreef:Ik heb het trouwens ook meegemaakt dat de bezorger een pakketje gewoon in de tuin legde en zelf voor bezorging tekende. Dat vond ik wel een erg brutale handelswijze.
Dat is niet alleen brutaal, maar ook nog eens valsheid in geschrifte

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tegenwoordig eerder regel dan uitzondering. Aangetekende brieven gaan tegenwoordig mee met de pakkettenchauffeur.

Geadresseerde niet thuis? Chauffeur zet zelf effe 'n krabbeltje en stopt envelop gewoon in de bus.

Gesloten