Jusitce man,
Een bijzonder slecht verweer van jou betreffende jouw ongenuanceerde en laag bij de grond gerichte aantijgingen.
Beste bezoeker,
Als u eerst eens bewijst dat ik dit jaar naast de naam “justice man 007” nog andere berichten heb gepost onder andere namen dan wil ik best die passages opzoeken.
Daarbij hoef ik niet alles te bewijzen wat ik zeg, daar de mensen die twijfelen eraan zelf ook zaken kunnen nazoeken.
Maar het ergste vind ik nog de kwetsende en een slag onder de gordel veroorzakende opmerking van je waar ik mij bijzonder boos over maak en waarbij je laat zien dat je nog geen steek veranderd bent nadat je hier 2 jaar geleden op het forum kwam als Wobbe de Vries die letterlijk iedereen schoffeerde als medewerker van SpaarSelect.
Maar ben ervan overtuigd dat u tegen een betaling wel een paar pay-back mensen u gelijk laat geven om uw overtrokken acties om weer 2 dagen te gaan demonstreren na vorige week door te zetten en met hand en tand te verdedigen!
Hou durf jij als snotneus dhr. Koremans - waarvan ik van tientallen mensen heb vernomen dat deze man op een tomeloze manier zich inzet - daarbij zichzelf en zijn gezin volledig wegcijferend - zonder enig eigen belang, de gedupeerde op een fantatische wijze bijstaat, zo in een kwaad daglicht te plaatsen. Hier doe je dhr. Koremans een groot onrecht mee aan, sterker nog, zolang je niet kan bewijzen dat dhr. Koremans de bovengenoemde uitspraak heeft gedaan dan is dat pure laster.
Indien je niet van plan bent om deze informatie hier op dit forum te plaatsen dan zal ik de Redactie verzoeken om jouw in ieder geval hierover tot de orde te roepen. Zo ga je niet met mensen om ook al ben je duizend maal Wobbe de Vries.