sjohie schreef:Jij, net als alle andere consumenten, hebben hetzelfde contract bij Vodafone, of welk Telco dan ook. Dat is take it or leave it, jij kan er niks meer of minder in hebben dan welke andere particuliere klant. Als jij iets extra's meent hebben, zal dat uit de mond van een jou naar de mond pratende verkoper zijn geweest, dus van generlei waarde.lijfrente schreef:MartMoonen schreef:
Helaas alleen mondeling.
Schriftelijk was volgens de verkoper niet nodig want FUP stond (toen) niet in de algemene voorwaarden van het "Red - contract".
Achteraf (!!!!!) beter toch kunnen laten vastleggen.
ZIe echter ook mijn vorige reactie aan de Vodafone medewerkster.
En natuurlijk ben ik blij dat de roaming is afgeschaft.
Maar dat betekent niet dat daarom bestaande contracten eenzijdig gewijzigd kunnen/mogen worden.
Want voor 15 juni mocht ik ook al met het Red-contract binnen geheel EU, binnen mijn bundel, onbeperkt data verbruiken.
En was er geen spraken FUP. Voor mij is de EU maatregel daardoor alleen maar nadelig !!!!!!
Daarbij maakt het helemaal niets uit of in via het Vodafone netwerk in Nederland werk of via het Vodafone netwerk in Spanje.
"Vestzak Broekzak".
FUP is alleen maar weer het volgende melkkoetje voor de providers.
Ja volgens de verkoper...!
Ik heb het laten opnemen in het kontrakt, dus daarom weet ik ook, wat mijn voorwaarden zijn.
Is wel frappant, dat jij weet wat in mijn kontrakt staat.
Ik heb ook niet geschreven, dat ik een ander FUP heb, maar dat deze in mijn kontrakt vermeld staat.
Daarom heeft TS alleen een mondelinge toezegging, dus toch een ander kontrakt!
En mijn extra uit de mond van de verkoper is dan, dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen, wat ook zo geweest is.
Dus niet zo voorbarig concluderen, dat een kontrakt voor iedereen hetzelfde is.
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abo ... ruik.shtml