Dit begrijp ik even niet, uw hangslot moest worden open geslepen anders kon u er niet in. Hoe kwamen die piraten er dan in?Mijn hangslot was zodanig geforceerd dat het opengeslepen moest worden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inbraak door medewerkers AllSafe miniopslag
-
atlas1302
Re: Inbraak door medewerkers AllSafe miniopslag
-
talitha.jong
- Contacteer:
Dat vraag ik mij ook nog steeds af en ik krijg geen duidelijke antwoorden. Het was een discusslot en er zat een afgebroken sleutel/stuk metaal in het slot waardoor mijn eigen sleutel er niet meer in ging. Hoe ze dit hebben gedaan, weet ik ook niet. Ben zelf niet zo een expert in het openbreken van afgesloten ruimtesatlas1302 schreef:Dit begrijp ik even niet, uw hangslot moest worden open geslepen anders kon u er niet in. Hoe kwamen die piraten er dan in?Mijn hangslot was zodanig geforceerd dat het opengeslepen moest worden
-
atlas1302
Maar ik begin toch te geloven dat u ergens anders een expert in bent
Een discus slot breek je niet eventjes open en zeker niet met een fout sleuteltje, dat slot is niet open geweest. Dan moet dat slot ergens aan vast zitten, deur en kozijn. Zijn daar speciale voorzieningen voor om daar een joekel van een discusslot aan te hangen, en mag dat eigenlijk wel.
In het begin van uw verhaal is sporen van braak niet aan de orde geweest, ik heb u daar nog nagevraagd. U wilde daar aangifte van doen maar er waren geen sporen van braak, maar nu zit er ineens wel een sleuteltje in uw slot wat helemaal geforceerd is maar niet open gegaan.
Mevrouw, Meneer, slapen doen we `s nachts.
In het begin van uw verhaal is sporen van braak niet aan de orde geweest, ik heb u daar nog nagevraagd. U wilde daar aangifte van doen maar er waren geen sporen van braak, maar nu zit er ineens wel een sleuteltje in uw slot wat helemaal geforceerd is maar niet open gegaan.
-
talitha.jong
- Contacteer:
Ik snap uw reactie niet helemaal. Ik dacht dat dit forum bedoelt was om in contact te komen met mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt of mensen die tips kunnen geven of meer afweten van juridische rechten. Ik zit hier niet om anderen te overtuigen van mijn verhaal.atlas1302 schreef:Maar ik begin toch te geloven dat u ergens anders een expert in bentEen discus slot breek je niet eventjes open en zeker niet met een fout sleuteltje, dat slot is niet open geweest. Dan moet dat slot ergens aan vast zitten, deur en kozijn. Zijn daar speciale voorzieningen voor om daar een joekel van een discusslot aan te hangen, en mag dat eigenlijk wel.
Een discusslot is wel degelijk open te krijgen, google maar even. Werkt u soms bij AllSafe dat u ze zo verdedigd? Want in dat geval hoef ik u helemaal geen verdere informatie te geven, AllSafe is op de hoogte van de hele situatie. Heeft u tips voor mij, hoor ik dat graag.
Ik heb idd niet het gehele verhaal, elke mail, elke vorm van communicatie met AllSafe in mijn eerste bericht geplaatst uiteraard. Ik heb een zeer beknopt bericht geplaatst met de stand van zaken van nu. Emails en bewijzen van 3 maanden kan ik hier moeilijk op het forum gaan plaatsen
-
atlas1302
Uw recht is om naar de politie te gaan en om daar procesverbaal op te laten maken, u kunt er een zaak van maken als u denkt dat u gelijk heeft.tips kunnen geven of meer afweten van juridische rechten
[Offtopic bewering verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jul 2017 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bewering verwijderd
Reden: Offtopic bewering verwijderd
-
talitha.jong
- Contacteer:
Bah wat een naar persoon bent u. Reageren op dit forum is niet verplicht hoor. Mocht er een bericht voorbijkomen waar u bij denkt te kunnen helpen, kunt u uiteraard reageren. Ik herhaal nog even wat ik eerder heb aangegeven: Ik heb aangifte gedaan, maar de politie is uiteraard niet in staat aan te geven wat je rechten zijn qua een eventuele vergoeding ed. Daar bestaat juridische hulp voor en fora als deze (niet om cyber-plaaggeest te spelen)atlas1302 schreef:U recht is om naar de politie te gaan en om daar procesverbaal op te laten maken, u kunt er een zaak van maken als u denkt dat u gelijk heeft.tips kunnen geven of meer afweten van juridische rechten
Nee, ik werk niet bij AllSafe heb gelukkig wel wat anders te doen, uw reactie`s spreken voor zich. Googlen om te zien hoe ze een discus slot open maken, gewoon met het juiste SLEUTELTJE u met een slijpstol!
Verder zoekt u het maar lekker uit.
-
stofzuigertje
Ik weet niet welk slot AllSafe gebruikt maar de Citybox was moeiteloos te openen, ik was sleutel vergeten.......
Ziet er degelijk uit maar binnen 1 minuut toch open gemaakt zonder sporen!
-
talitha.jong
- Contacteer:
Bij AllSafe inderdaad net zo. Het ziet er uit als een stevig slot, maar ik heb uitgezocht of dit soort sloten gemakkelijk open te zijn zonder de sleutel en dat zijn ze inderdaad. Open en dicht zonder sporen. Had ik dit eerder geweten had ik er uiteraard een eigen en ander soort slot op gedaan, maar ik had het vertouwen dat mijn spullen wel veilig zouden staanstofzuigertje schreef:Ik weet niet welk slot AllSafe gebruikt maar de Citybox was moeiteloos te openen, ik was sleutel vergeten.......
Bekijk eens dit fragment uit een uitzending van Kassa, m.n. v.a. 9:15/16:40 min, wat een z.g. contra-expert hierover zegt??talitha.jong schreef:Inderdaad, de voorwaarden zijn ook heel onredelijk....Erg apart allemaal...
Ook over de z.g. dagwaarde.