LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelost door eigenaar

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
skybird

Re: Opgelost door eigenaar

Ongelezen bericht door skybird »

Intussen heeft Excellent Movers opnieuw contact met mij gezocht en wel de man waarmee ik de verhuizing destijds had besproken. Ze hebben gisteren een meubelmaker gestuurd en die heeft alle schade aan mijn meubels bekeken en die was ook duidelijk geschrokken. De meubels schijnt hij onzichtbaar te kunnen herstellen en ook de ontbrekende planksteun zou hij kunnen namaken (heeft daarom als voorbeeld een planksteun meegenomen). De schade aan de hoogglans meubels laat hij opnieuw spuiten en ook de televisiesteun. Alleen de schade aan de inboedel van glas blijft dan over, want daarmee kan hij niets. Daarna heeft hij uitslag gedaan aan het verhuisbedrijf en die hebben mij weer gebeld dat ze hem opdracht zouden geven tot herstel. Verder zullen ze mij volgende week terugbellen wat ze nog kunnen doen aan de lampen e.d. Dus hopelijk is er nog goede hoop! Wil wel even iedereen bedanken voor de reacties, het meedenken en de adviezen. Ik heb in elk geval weer een boel geleerd en zal de volgende keer zeker eerst maatregelen nemen om nog zo'n ervaring te voorkomen. Ik hou jullie allemaal op de hoogte van het verdere verloop.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het is niet uitgesloten dat ze mee lezen en hun naam.....?
Ik wacht op over enkele weken wat ze werkelijk doen.

maartjekr

Ongelezen bericht door maartjekr »

Mocht iemand dit lezen die nog steeds overweegt om met Excellent Movers in zee te gaan: doe het niet.

Onze ervaring:
- Vertraging: Ze waren 5 uur te laat, begonnen pas om 19:30 met de verhuizing
- Tijd rekken: Toen ik niet meer bij het inladen kon zijn door de vertraging, hebben ze ruim 5 uur gedaan over het inladen van mijn ingepakte appartement van 55 m2.
- Beloftes niet nakomen: Als tegemoetkoming voor de vertraging zeiden ze met 3 personen te komen ipv 2, maar de jongens zelf zeiden dat ze met zijn tweeen waren. Nadat ze met de centrale hadden gebeld, zeiden ze opeens dat ze toch wel met zijn 3en waren geweest...
- Dreigende toon: i.t.t. tot de voorwaarden (achteraf betalen), moest ik voor het uitladen betalen, meer dan het offertebedrag. Ze dreigden weg te rijden als ik niet onmiddellijk cash zou betalen.
- Grote zaken achtergelaten: Een dag later bleek dat er meerdere grote meubels (o.a. kast, schilderij, stoel, kinderstoel) waren blijven staan, terwijl de wagen niet vol zat en er wel allerlei kleine tassen/doosjes mee verhuisd zijn.
- Schade: Ze hebben een dikke kras in de vloer gemaakt en een gat in de keukenkast van mijn oude huis. Ondanks foto's vergoeden ze dit niet.

- Slechte afhandeling: ik heb ze de kans gegeven dit netjes en zakelijk op te lossen, maar heb voor al bovenstaande punten geen enkele tegemoetkoming gekregen. Totaal onprofessioneel, klantonvriendelijk en immoreel.

Gesloten