| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vluchtweigering
-
Mucha
Re: vluchtweigering
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
taxikemperman
Meneer Valk mocht niet vliegen
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
En nu is hij, n.a.v. enkele reacties, echt gevlogen !!Mucha schreef:Mocht de tweede keer wel vliegen. Maar wilde niet tekenen.taxikemperman schreef:Meneer Valk mocht niet vliegen
-
v.d.Heyden
Zelfreflectie is voor sommigen blijkbaar een vies woord....
v.d.Heyden
v.d.Heyden
Daar hebben maatschappijen het al minimaal 15 jaar over. Maar, dan gaat het niet zozeer om staan, maar om hangen tegen een stoel met een kleine zitting. Op deze manier zouden mensen meer beenruimte hebben (Boeing kwam geloof ik met dunnere stoelen, waardoor er meer ruimte voor passagiers zou komen. De maatschappijen hebben deze extra ruimte echter voornamelijk gebruikte voor extra stoelen), terwijl er ook nog eens meer stoelen in het vliegtuig kunnen. Dit zou een win-win zijn, wat dat betreft. Ryanair wil hier nu daadwerkelijk over na gaan denken en denkt zo vluchten aan te kunnen gaan bieden vanaf €7,50. In hetzelfde statement zei men echter ook dat cabinepersoneel geschikt is om een modern vliegtuig te vliegen.redhead55 schreef:Daar denken ze bij RyanAir toch anders over. Die willen dat serieus onderzoeken. Scheelt vliegtuigen en bijbehorende kostenEn inderdaad, staand vliegen is nu eenmaal niet toegestaan
-
moederslink
Denk er goed om dat het cabinepersoneel ook op scherp staat , zeker nu in deze tijden en zie maar eens 300 passagiers in het gareel te houden.
Ze willen geen gezeur en geen gedoe en geen vervelend gedrag. Dan zijn ze misschien wat kort door de bocht, maar sommige passagiers zijn ook strontvervelend en jammeren overal over of trekken hun b** ook gelijk open.
Als eenmaal iedereen zit en zich gedraagt en het toestel vliegt dan is het personeel ook weer relaxter.
Persoonlijk heb ik nogal vliegangst en ben blij als het personeel dan de passagiers leidt en stuurt en iedereen verder zn kop houdt .
Het is voor mij volslagen onduidelijk waarom sommige passagiers zich maar moeten misdragen of ageren tegen het cabinepersoneel
Het is mij ook volslagen onduidelijk waarom B Valk zich op 13 aug 2017 registreert, op 30 augustus een topic opent over een incident van bijna 15 mnd (!) geleden en zich vervolgens niet meer laat zien.
Ze willen geen gezeur en geen gedoe en geen vervelend gedrag. Dan zijn ze misschien wat kort door de bocht, maar sommige passagiers zijn ook strontvervelend en jammeren overal over of trekken hun b** ook gelijk open.
Als eenmaal iedereen zit en zich gedraagt en het toestel vliegt dan is het personeel ook weer relaxter.
Persoonlijk heb ik nogal vliegangst en ben blij als het personeel dan de passagiers leidt en stuurt en iedereen verder zn kop houdt .
Het is voor mij volslagen onduidelijk waarom sommige passagiers zich maar moeten misdragen of ageren tegen het cabinepersoneel
Het is mij ook volslagen onduidelijk waarom B Valk zich op 13 aug 2017 registreert, op 30 augustus een topic opent over een incident van bijna 15 mnd (!) geleden en zich vervolgens niet meer laat zien.