| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met Adressa.nl
-
hänschen klein
Re: Wie heeft er ervaring met Adressa.nl
Ik wens alle danklozen ...
wéér een zo aangenaam mogelijk weekend. Een oplossing voor een geldig adres lijkt nog steeds niet mogelijk ... en Adressa vult dit gat nog steeds totaal ongegeneerd en zonder ingrijpen van een toezichthoudende instantie op.
wéér een zo aangenaam mogelijk weekend. Een oplossing voor een geldig adres lijkt nog steeds niet mogelijk ... en Adressa vult dit gat nog steeds totaal ongegeneerd en zonder ingrijpen van een toezichthoudende instantie op.
-
NeoDutchio
1. De daklozen zullen hier niet meelezen;hänschen klein schreef:Ik wens alle danklozen ...
2. Ga dan naar de toezichthoudende instanties toe en beweeg ze om in aktie te komen. Dan hoeft u hier geen oude koeien meer naar boven te krijgen.
-
hänschen klein
Ik reageerde op een net geplaatste reactie op deze topic
... en blijft geld overmaken naar het Leger des Heils, want politiek is mijn zaak niet!
Meer kan ik niet doen.
... en blijft geld overmaken naar het Leger des Heils, want politiek is mijn zaak niet!
Meer kan ik niet doen.
Tsja. De oplossing ligt toch écht bij de politiek - die dit onderwerp momenteel overigens behoorlijk in het oog heeft.
-
hänschen klein
U heeft gelijk en ik heb inmiddels een alert ingesteld, dat wanneer een Gemeente dit bedrijf op de knieën krijgt voor zorgt, dat deze topic met dat nieuws wordt aangevuld. In afwachting van...Moneyman schreef:Tsja. De oplossing ligt toch écht bij de politiek - die dit onderwerp momenteel overigens behoorlijk in het oog heeft.
-
chucky771000
ik zit in het zelfde schuitje het overkomt me nu.
geen gehoor om uitleg wie is instaat hier iets mee te doen.
want dit gaat fout voor mijn gevoel.
Iets meer uitleg zou helpen. Wat overkomt je, wie geeft geen gehoor en waarop, wat denk je wat er fout gaat?chucky771000 schreef:ik zit in het zelfde schuitje het overkomt me nu.
-
hänschen klein
Welkom op dit forum en evenals @Moneyman aangeeft, is uw informatie te sumier om te kunnen beantwoorden.chucky771000 schreef:ik zit in het zelfde schuitje het overkomt me nu.
Geef dus een korte omschrijving van uw situatie en ... heeft het (in)direct met Adressa.nl te maken?
-
hänschen klein
OPGELICHT neemt het thema Adressa.nl mee ... bedankt!
https://opgelicht.avrotros.nl/uitzendin ... _linkname=
https://opgelicht.avrotros.nl/uitzendin ... _linkname=
-
hänschen klein
Spookhuurders jagen ... https://vl-nieuws.nl/spookhuurders-2/
-
hänschen klein
Sinds de uitzending OPGELICHT, nooit meer iets van Adressa.nl vernomen Er bestaat géén website meer ...
Klein succesje of is dit een draaideurcrimineel? Wie weet er meer over?
Klein succesje of is dit een draaideurcrimineel? Wie weet er meer over?
Tegenwoordig heet het Klos Vastgoedbeheer. Is precies het zelfde en de persoon noemt zichzelf nu
[Tekst verwijderd door de Moderator], hoe toepasselijk. Ze gaan gewoon weer door. Weet iemand waar ze gevestigd zitten? Alvast bedankt
[Tekst verwijderd door de Moderator], hoe toepasselijk. Ze gaan gewoon weer door. Weet iemand waar ze gevestigd zitten? Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2017 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tekst verwijderd, wegens gebruik van persoonlijke informatie
Reden: Tekst verwijderd, wegens gebruik van persoonlijke informatie
-
hänschen klein
@Guus512 ...Guust512 schreef:Tegenwoordig heet het Klos Vastgoedbeheer. Is precies het zelfde en de persoon noemt zichzelf nu
Ik heb uw reactie verpast. Ziet u het Vastgoedbedrijf ergens in bijgevoegde link: https://duckduckgo.com/?q=Klos+Vastgoed ... fsb&ia=web
“Verpast”?
-
hänschen klein
"Verpassen" volgens Van Dale: zijn spel door onoplettendheid laten voorbijgaan. M.a.w. 'niet opgelet'!Moneyman schreef:“Verpast”?
-
hänschen klein
OPNIEUW: Ik heb uw post/bericht gemist, maar... waarop is uw vaststelling gebaseerd? Welke 'Klos Vastgoedbeheer' kent u? Ook OPLICHTING kan dit thema weer oppakken wanneer er duidelijke aanwijzingen komen dat de oude Adressa-activiteiten onvermindert doorgaan. FTM heeft onlangs al vastgesteld, dat we in Nederland onze wetten niet op orde hebben ... !Guust512 schreef:Tegenwoordig heet het Klos Vastgoedbeheer. Is precies het zelfde en de persoon noemt zichzelf nu
Geruzie / off-topicberichten verwijderd.
-
hänschen klein
Betr.: Mijn toezegging om dit topic ooit nog eens met een feed-back aan te vullen ...
Op 4 augustus 2017 werd bij BNNkassa een topic geopend met de vraag van een geïnteresseerd iemand of Adressa.nl betrouwbaar is. N.a.v. deze vraag werd dit topic-thema op het m.i. actievere Radar-forum aangemaakt.
Er kwam hierover een tv-uitzending van Opgelicht met Jaap Jongbloed, waarin het Adressa-thema behandeld werd met het gevolg dat al de volgende dag de website van Adressa.nl uit de lucht was.
Opgelicht: "Een vals adres met een paar muisklikken! "
Wij komen het vrijwel wekelijks tegen: oplichters en fraudeurs die onvindbaar zijn omdat ze zijn ingeschreven op ... Adressa.nl.
Een tweede Opgelicht-uitzending op 13 november j.l. vond een frauderend bedrijf dat fake-urgentieverklaringen verkocht, waarvan de eigenaar al de volgende dag meteen werd opgepakt.
Opgelicht: "We hebben hier te maken met de oorspronkelijke Adressa-draaideur-fraudeur"
Jaap Jongbloed vroeg aan het einde van zijn tv-uitzending aan de kijkers om meer informatie over de opgepakte fraudeur, óók m.b.t. Adressa.nl. CITAAT: "In een undercoveractie laten we zien dat Tolunay A. – aan wie we al eerder aandacht hebben besteed – zich inmiddels bezighield met het helpen van een zogenaamde 'urgentieverklaring' aan mensen die een woning zoeken".
De 24-jarige verdachte Tolunay A. is 3 oktober aangehouden door de politie in verband met zijn betrokkenheid bij... Man achter adressa binnenkort voor de rechter. Het strafrechtelijk onderzoek naar adressenfraudeur Tolunay A. is in volle gang.
Hoe hoog uiteindelijk de aangerichte Adressa-schade alleen al is weet ik niet, maar bij voorbeeld in de Gemeente Huls werden al tientallen Belgen ontdekt, die een fake-adres in Nederland gebruikten om zich aan onze on-oplettende en tè sociale Staat te laven, terwijl zij officieel ... gewoon in België bleken te wonen en aldaar óók geregistreerd waren.
Omroepen doen ertoe! (en het Radar-forum als het beste ... óók)!
Op 4 augustus 2017 werd bij BNNkassa een topic geopend met de vraag van een geïnteresseerd iemand of Adressa.nl betrouwbaar is. N.a.v. deze vraag werd dit topic-thema op het m.i. actievere Radar-forum aangemaakt.
Er kwam hierover een tv-uitzending van Opgelicht met Jaap Jongbloed, waarin het Adressa-thema behandeld werd met het gevolg dat al de volgende dag de website van Adressa.nl uit de lucht was.
Opgelicht: "Een vals adres met een paar muisklikken! "
Wij komen het vrijwel wekelijks tegen: oplichters en fraudeurs die onvindbaar zijn omdat ze zijn ingeschreven op ... Adressa.nl.
Een tweede Opgelicht-uitzending op 13 november j.l. vond een frauderend bedrijf dat fake-urgentieverklaringen verkocht, waarvan de eigenaar al de volgende dag meteen werd opgepakt.
Opgelicht: "We hebben hier te maken met de oorspronkelijke Adressa-draaideur-fraudeur"
Jaap Jongbloed vroeg aan het einde van zijn tv-uitzending aan de kijkers om meer informatie over de opgepakte fraudeur, óók m.b.t. Adressa.nl. CITAAT: "In een undercoveractie laten we zien dat Tolunay A. – aan wie we al eerder aandacht hebben besteed – zich inmiddels bezighield met het helpen van een zogenaamde 'urgentieverklaring' aan mensen die een woning zoeken".
De 24-jarige verdachte Tolunay A. is 3 oktober aangehouden door de politie in verband met zijn betrokkenheid bij... Man achter adressa binnenkort voor de rechter. Het strafrechtelijk onderzoek naar adressenfraudeur Tolunay A. is in volle gang.
Hoe hoog uiteindelijk de aangerichte Adressa-schade alleen al is weet ik niet, maar bij voorbeeld in de Gemeente Huls werden al tientallen Belgen ontdekt, die een fake-adres in Nederland gebruikten om zich aan onze on-oplettende en tè sociale Staat te laven, terwijl zij officieel ... gewoon in België bleken te wonen en aldaar óók geregistreerd waren.
Omroepen doen ertoe! (en het Radar-forum als het beste ... óók)!
-
hänschen klein
Theotrucker
vindt dit leuk