LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laat op de avond

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
berna_830
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2004 20:51

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door berna_830 »

Ook ik ben gebeld door dexia, maar ik moet eerlijk zeggen het is een hele opluchting geweest voor mij, ik heb me helemaal uitgestort, ook hebben zij mij opgenomen no problem ze doen maar, als dexia dit een bewijs beschouwd nou dan hebben zij echter mis, ik heb nog harde bewijzen. wij zullen het zien wie langste adem heeft. Mensen laat je niet bang maken ze zijn alleen maar op geld uit..

Met vr.groet,
Berna,

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

prima Berna ga door en vecht tegen het onrecht ons aangedaan door
DEXIA.

berna_830
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2004 20:51

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door berna_830 »

Bart,
wij gaan door tot the end, wij zullen zien, eerlijkheid duurt het langst :wink: zelfs mijn advocaat beweerde dat ik de sterkste zaak had, wat hij tot nu toe behandelde in dexia zaken :D
Bart mocht de uitspraken negatief uitvallen (hopen van niet) dan gaan wij gezellig toch samen uitzitten dan de dexia boeven betalen :lol:

groet berna,

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door hoffie »

20.45 uur vind ik niet laat, en als je het van hun kant bekijkt, hoeveel mensen moeten ze el niet in dienst nemen om iedereen om 19.00 uur te bellen??????????
en als je vindt dat het wel te laat is zeg je toch simpel bel morgen maar terug op normaal tijdstip????

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: laat op de avond

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Waarom bellen??

Ik ga ervan uit dat zeker 90% de mening al aan Dexia schriftelijk heeft kenbaar gemaakt waarom dan nog mensen bellen en ze proberen over te halen.
Respecteert Dexia de mening van de mensen niet meer wanneer ze in tegenstelling tot vele Dexia gevallen beargumenteerd aangeeft zich niet meer genoodzaakt ziet te betalen?!

Of vallen de proceskosten toch hoger uit dan verwacht en proberen ze via telefoontjes en incassobureau’s alsnog buiten de rechter om hun vermeende centen te halen?!

Gewoon niet op reageren en doorverwijzen naar de advocaat, die weet wel raadt met dreigbrieven en telefoontjes.

m.v.g. justice man

Gesloten