LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doe NIET mee aan deze actie!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Doe NIET mee aan deze actie!

Ongelezen bericht door Gast »

Het maakt dan niet uit hoe hij verspreid wordt.
O nee?

Kijk dan eens bij Overig > Nieuw Forum

Daar heeft iemand ook al last van zo'n idioot plan.

Als je een actie wil starten zoals dat gekopieerde verhaal van clouseau, laat dan folders drukken en verspreidt die dan in de dagelijkse files.
Heb je de juiste mensen gelijk te pakken.

Maar ja, dan zal de actiebereidheid wel iets te ver gaan.

Gast

Dat bedoel ik dus.
Wanneer je van deze zelfde actie dus foldertjes laat drukken en gaat verspreiden dan is het opeens een goeie actie?
Jullie zijn echt niet goed wijs.
Wees blij dat er tenminste eentje iets heeft verzonnen om de benzineprijzen aan te pakken.
Zoals ik al eerder aangaf maakt het dan niet uit hoe je over de actie te weten komt.

Mensen noemen tegenwoordig alles maar spam.
Terwijl er negen van de tien keer niet eens spraken is van spam........

Gast

Wees blij dat er tenminste eentje iets heeft verzonnen
Precies Gast, je zegt het goed:

"tenminste eentje hefet iets VERZONNEN!!!!"

Nergens wordt gezegd dat door folders drukken het ineens een goede actie is.

Maar er wordt nergens gesproken over de actiebereidheid dan.

Gast

Als je een actie wil starten zoals dat gekopieerde verhaal van clouseau, laat dan folders drukken en verspreidt die dan in de dagelijkse files.
Heb je de juiste mensen gelijk te pakken.
Wordt dus wel degelijk gesproken over folders laten drukken van de zelfde actie die nu via e-mail wordt verspreid.

Jullie willen de intensie van de actie niet zien.
Of jullie betalen graag woekerprijzen, 1 van de twee.

Overigens, wanneer je iemand quote, quote hem/haar dan ook en ga niet zelf iets lopen typen, want dan is het geen quote meer.... :)

Gegroet.

Gast

Zeker nooit gehoord van quote-en van een gedeelte?
Als je iemand ergens op wilt wijzen, bekijk het bericht eerst goed, en reageer dan pas.

Doe maar wat jullie willen: wel of geen folders.

Feit blijft dat de inhoud van een bericht geen enkele waarde heeft als dat niet door andere middelen ondersteund wordt of de bereidheeid daartoe en geen andere actiebereidheid te bespeuren valt.
Als dat niet het geval is, is het gewoon een doodnormale kettingbrief die zogenaamd door "goede vrienden" is ontvangen/verspreid.

Ga vooral door met jullie "goede vrienden" te bestoken met berichten die een "zinnige inhoud" hebben.
Zullen ze blij mee zijn......

Gast

De brandstofprijs is inderdaad belachelijk duur, ben ik dus helemaal mee eens, maar dergelijke acties in de vorm van een protestbrief heeft totaal geen zin.
Dacht je nou echt dat Den Haag zich hier wat van aantrekt?
Kom nou, ze lachen je vierkant uit.
Willen wij echt aktie voeren om de brandstofprijzen omlaag te krijgen, dan moeten wij met zijn allen de auto laten staan en gebruik maken van het O.V., kijk als iedereen dat zou doen, dan pas gaat Den Haag het voelen, wat dacht je hoeveel verliezen ze lijden als ze geen accijnzen meer binnenhalen, ik kan je verzekeren, genoeg verliezen.?!
Het excuus ik moet wel de auto gebruiken voor mijn werk is geen excuus.
Als de baas zograag wilt dat de werknemer op tijd op zijn werk verschijnt, dan bekostigd de baas maar de auto, of je verhuisd naar de standplaats waar je inkomstenbron zit.

Gast

Begin bij u zelf en ga vanaf dinsdag met het openbaar vervoer naar en van uw werk.
Hoeft u geen angst te hebben dat u woekerprijzen treft en is het ook nog ens goed voor het milieu.

Maar ja, zoals dat met veel acties gaat: het zal wel de bedoeling zijn dat anderen dat voor u gaan opknappen.
U hebt het veel te druk en u kunt uw auto niet missen voor uw werk...

Fijne actie............ :lol:

Gast

Geplaatst op 30 May 2004 11:50 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

De brandstofprijs is inderdaad belachelijk duur, ben ik dus helemaal mee eens, maar dergelijke acties in de vorm van een protestbrief heeft totaal geen zin.
Precies Gast 11:50!

Dat is juist gezien. Maar dat snapt hier eentje (misschien wel meer) niet.

Gast

Mijn werk is niet te bereiken met het openbaar vervoer....., zal dus niet gaan :lol:
Plus dat de prijzen van het openbaar vervoer ook belachelijk hoog zijn, dus schiet je er helemaal niks mee op.
daar komt nog eens bij dat het openbaar vervoer nooit eens op tijd rijdt......
Is dus geen optie hè....

In dit geval heeft Den Haag er ook nog eens helemaal niks mee te maken, omdat de prijzen in dit geval niet (alleen) door de accijns worden opgevoerd....

Dus de bedrijven aanpakken die hier verantwoordelijk voor zijn.
In dit geval hoofdzakelijk Shell.

Gast

Precies Gast, je zegt het goed:

"tenminste eentje hefet iets VERZONNEN!!!!"
Geloof niet dat het er zo stond hoor......
En jij wilde het wel als een quote over laten komen......
Terwijl het je eigen woorden zijn, duhhhhhhhhhh :evil:

Gast

of je verhuisd naar de standplaats waar je inkomstenbron zit.
hahahaha, zou helemaal lekker worden wanneer hier 1 of andere gek op het forum mij gaat vertellen dat ik moet gaan verhuizen......
Bepaal ik nog altijd zelf, vriend.

Gast

Geplaatst op 30 May 2004 11:58 door Gast
Ik denk dat hier eentje van ons twee niet weet hoe quote werkt, en dat ben jij!

Mens maak toch niet overal zo'n probleem van. Reageer inhoudelijk of verdwijn....

Gast

Ik ben voorlopig de enige die inhoudelijk reageerd.....
Wacht eigenlijk nog steeds tot een ander dat ook eens gaat doen :roll:
En, nee, iemand kan mij ook niet vertellen dat ik moet verdwijnen.
Ook dat bepaal ik zelf!!!!! :twisted:

Gast

gast van 11:59 u.
Je vriend ben ik niet, ik moet er niet aan denken!
Ik zoek zelf mijn vrienden uit en daar behoren geen stomkoppen zoals jij bij.
Ik maak aan dergelijke mensen zoals jij geen woorden aan vuil, ben je mij niet waard.

Leek

Ongelezen bericht door Leek »

Ik neem aan dat je intentie bedoeld i.p.v. intensie.

Ja iedereen heeft de vol mond vol van intentie, maar als het daadwerkelijk tot daden moet komen is er ineens geen bereidwilligheid meer.
Zie de reacties hier en oordeel zelf.

Ineens heeft iedereen de auto nodig voor z'n werk en het openbaar vervoer is ook duur en rijdt niet op tijd of woont ergens waar geen openbaar vervoer komt, en ga zo maar door.

Elke dag in de file staan is dus blijkbaar algemeen geaccepteerd als extra reisstijd, dus dan hoeft het z.g. "probleem" van het openbaar vervoer ook geen belemmering meer te zijn.

Tóch meent ieder voor zich een goede reden te hebben waarom hij/zij gebruik MOET maken van de auto.
Wel als dat zo is, accepteer dan ook dat daar kosten aan verbonden zijn. En ja, net zoals het brood, wordt ook de brandstof duurder.
En gaat men dan ook acties voeren tegen de bakkers?

Wel klagen over de hoge brandstofprijzen, maar straks als de vakantietijd aanbreekt trekken weer velen met de auto naar het zuiden.

Als je meent dat je ergens teveel voor een produkt moet betalen ga je dat produkt toch ergens anders kopen waar het goedkoper is.
Rij daarvoor desnoods 10 km om en tel uit je voordeel.
Niemand is toch verplicht om bij bepaalde merkstations te tanken, dus wat is het probleem?

Heel veel mensen geven aan last te hebben van al die reclame-uitingen en het achterhalen van e-mailadressen via e-mail.
Maar niemand staat er bij stil dat deze mensen het zelf zijn die dit in stand houden door te reageren op dit soort berichten die ik dan weer kettingbrief noem.

Waarom moet JIJ de uitverkorene zijn om het bericht aan al jouw vrienden en kennisen te sturen?
Nooit aan gedacht dat je daarmee ook je kennissenkring iets opdringt?
Nooit aan gedacht hoe virussen zich verspreiden?

O ja, ik hoor de meesten al denken: virussen is iets anders.
Nou, het principe is hetzelfde.
Maar goed dat moet ieder voor zich weten. Ik stuur NIKS door en daardoor hou ik de boel schoon.

Gast

Geplaatst op 30 May 2004 12:39 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben voorlopig de enige die inhoudelijk reageerd.....
Volgens mij lig je alleen maar te zei*en over ander dingen en weet je nog niet eens waar het hier om gaat.

Gast

Ik weet juist wel waar het om gaat, maar twijfel heel erg sterk of die achtelijke stomkoppen hier op het forum dat ook wel begrijpen.
Denk eerlijk gezegd van niet, gezien de reacties die hier op komen.

Gast

die achtelijke stomkoppen hier op het forum dat ook wel begrijpen.
Zo, u heeft aardige zelfkennis... :lol:

Gast

Alweer een reden om niet mee te doen met zo'n actie via e-mail....

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=17617

Gesloten