Pagina 2 van 4

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 15 okt 2017 19:18
door monika.grutter
Het zijn echt viezerikken hoor. Maar niet betalen. Ze hebben geen poot om op te staan.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 16 okt 2017 20:20
door Henk Ruiterkamp
Ook ik heb dezelfde genoemde problemen, geen mail ontvangen maar wel een factuur.
Mail contact gehad maar daar wimpelen ze alles weg zelfs na alle uitleg. Gaan er telkens op terug dat je via de telefoon akkoord hebt gegeven, terwijl ik alleen maar informatie zou ontvangen via de mail.
Wat te doen??

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 16 okt 2017 21:19
door monika.grutter
Een aangetekende brief sturen dat je de factuur betwist. Daarna verder alles negeren. Is het advies van mijn rechtsbijstand.
Ik heb ook een brief van de rechtsbijstand gekregen.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 16 okt 2017 21:23
door Henk Ruiterkamp
Zou je een exemplaar van die brief kunnen sturen?

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 16 okt 2017 22:12
door monika.grutter
Wat is je emailadres. Dan mail ik je het

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 17 okt 2017 06:10
door Ed_vee
Hier hetzelfde probleem. Heb Dereisplanner een mail gestuurd dat er geen sprake is van een overeenkomst, maar zij beweren dat er mondeling akkoord is gegeven. Ze hebben de bandopname gemaild, maar die is volgens mij "nabehandeld".
Monica, kun je mij ook eens die brief mailen die je van de rechtsbijstand hebt ontvangen ?
Mijn mailadres is: [emailadres verwijderd door de moderator]
Alvast bedankt.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 17 okt 2017 09:11
door Moneyman
Ik zou dat per pb doen, dit is solliciteren naar spam.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 17 okt 2017 13:43
door monika.grutter
We hebben al contact via pb.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 17 okt 2017 15:10
door Combats
Zelfde verhaal hier: mijn man had het telefoongesprek maar ik was getuige dat hij een aantal keren heeft benadrukt alleen informatie te willen (om er van af te zijn want ze waren verschrikkelijk opdringerig en hij stond op het punt van in de auto springen) en NERGENS aan vast te willen zitten.
Vanmorgen een rekening gehad waar ik helemaal beduusd van was. Wij zijn al jaren niet meer op vakantie geweest en er liggen ook geen vakanties in het verschiet op korte of middellange termijn.
Na een telefoongesprek zou het bandje opgestuurd worden aan het eind van de dag. (Hebben ze eerst de tijd om het te manipuleren) Nog niks ontvangen.
Hou me hier op de hoogte a.u.b.
Dan zal ik het ook doen.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 08:49
door Ed_vee
Collega-slachtoffers,

Het lijk me verstandig om de krachten te bundelen op een of andere manier. Monika stelde me al voor om het ook te melden bij Radar. Als we dit nu allemaal doen, wellicht is er dan meer aandacht voor ons relaas en krijgt het mogelijk de aandacht die we nodig hebben ?
Monika, hoe heb jij het aangekaart bij Radar ?

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 08:52
door monika.grutter
Je kunt op de site van radar een idee aandragen voor de uitzending. Dat formulier heb ik ingevuld.
Misschien ook bij vermelden dat dit bedrijf hetzelfde kvknummer heeft als beterprijs.be. daar zijn ook veel gedupeerden van. Daar heb ik ook contact mee

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 09:18
door chrisd1
teruggenomen

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 09:27
door olaf79
Ik zou alle slachtoffers aanraden aangifte te doen van acquisitiefraude. Een beetje forensisch IT expert ziet binnen een paar minuten of een geluidsopname is gemanipuleerd of niet. Als er genoeg klachten bij de politie binnen komen zullen ze wel onderzoek doen. Verder kun je ook een TV programma als Stegeman erbij halen. Die maakt korte metten met ze.

Suc6

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 09:33
door chrisd1
olaf79 schreef:Als er genoeg klachten bij de politie binnen komen zullen ze wel onderzoek doen.
??; heb je daar ook voorbeelden van??

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 09:35
door olaf79
chrisd1 schreef:
olaf79 schreef:Als er genoeg klachten bij de politie binnen komen zullen ze wel onderzoek doen.
??; heb je daar ook voorbeelden van??
Is een algemeen bekend fenomeen. De politie krijgt pas interesse als er veel aandacht voor is in de media en veel klachten zijn bij de politie zelf. Dat heeft met prioriteiten te maken.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 09:40
door stofzuigertje
Als ze ooit een rechtszaak starten moeten zij bewijzen dat ze wel een mail naar jou adres gestuurd hebben.

Als zij een tikfout maken is het hun foutje, naam@gmail,com dus komma in plaats van punt en het komt nooit aan.
Na ontvangst mail gaat de bedenktijd en voorwaarden pas in.

Je hebt als ze die alsnog sturen dus nog enkele dagen en als het niet in de spambox kwam dus heb je die ook tijdig geleegd en gecontroleerd?
Bij Gmail vervallen ze na 30 dagen dus je die niet gebruikte of wel maar controleerde is er niets aan de hand.

Zij eisen dus moeten bewijzen dat er een mail is aangekomen en als je geen spambox hebt of wel hebt maar tijdig controleerde..... ga je vrijuit!

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 11:00
door Ed_vee
Ik heb ook het formulier ingevuld van Radar, zoals Monika gedaan heeft, baat het niet dan schaadt het niet.

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 11:29
door kokka
stofzuigertje schreef: Als zij een tikfout maken is het hun foutje, naam@gmail,com dus komma in plaats van punt en het komt nooit aan.
Na ontvangst mail gaat de bedenktijd en voorwaarden pas in.
volgens mij heb je voor het telefonisch verkopen van een abonnement het schriftelijkheidsvereiste, dus zelfs als de email wel verstuurd zou zijn en je hebt daar niet bevestigend op geantwoord dan zit je nog steeds nergens aan vast

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 18 okt 2017 22:14
door Sonja Wolf
monika.grutter schreef:Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf. Ik ben telefonisch door ze benaderd en zou daarna een email van ze ontvangen. Deze email heb ik nooit ontvangen en nu heb ik een rekening ontvangen van 150 euro.

Ook ik heb een rekening gekregen. Ik had ze op eind oktober aan de telefoon. Ze gaven aan dat de informatie na 3 dagen binnen zou komen en dat het mogelijk in de spam terecht zou komen. Op dat moment heb ik direct mijn spam leeg gemaakt. Nu kreeg ik gisteren de rekening van € 149.99. Ik heb direct gereageerd dat ik geen informatie binnen had gekregen, niet in de spam en niet in postvak in. Hierop kreeg ik vandaag een reactie. Dat ze wel een mail hadden gestuurd op 2 oktober en als ze een verkeerd mailadres hadden, zouden ze zelf een foutmelding binnen krijgen. Mijn bedenk tijd zat er op, dus moet ik de rekening betalen.


Ik heb echt deze mail niet binnen gekregen. Wat kan ik doen?????

Re: Rekening ontvangen van DeReisPlanner.com

Geplaatst: 19 okt 2017 11:11
door simcc
Ik heb een vergelijkbaar verhaal als hierboven, 2 oktober ook zo'n telefoontje gehad.
Nadat ik de factuur kreeg, heb ik meteen gebeld en moest ik mailen. Toen wel in mijn spam de bevestigingsmail van hun gevonden, maar goed 14 dagen waren al verstreken. Daarna gemaild.
Reactie op mijn mail was:

-----
In uw mail geeft u aan de mail niet ontvangen te hebben. Echter reageert u op de eerder door ons verzonden bevestigingsmail.

Tevens bent u tijdens het gesprek erop geattendeerd dat de mail (afhankelijk van uw mailinstellingen) in de ongewenste box terecht kan komen. Tijdens het gesprek bent u hiermee akkoord gegaan.

Gezien wij binnen de bedenktijd geen reactie van u hebben ontvangen betreft de bevestigingsmail zijn wij er van uit gegaan dat u gebruik wenst te maken van ons aanbod. Zodoende is uw order verwerkt, en heeft u de factuur van ons ontvangen.

Zoals afgesproken betaalt u éénmalig € 149,99.
Na ontvangst van uw betaling wordt u deelgenoot van de vakantievilla’s van DeReisPlanner en kunt u 3 jaar lang, 1 week per jaar genieten van een vakantie via DeReisPlanner.

Wij zien uw betaling graag tegemoet en wensen u alvast een heerlijke vakantie toe!

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
----

Beetje dom om te replyen op de email. Maar goed, ik heb in dat telefonisch gesprek duidelijk aangegeven dat ik niets wilde afsluiten en alleen info wilde.

Wat kan ik nog hieraan doen????