Er zijn meer klachten over dit filiaal. En als de monteur ziet dat hij mijn merk banden niet heeft, kan ik dat niet controleren. Ik denk dat het ook in het kader van de service van kwik it hij mij er wel even op had kunnen wijzen dat ik ook met een reserve band even naar mijn garage kan rijden. Dat wil niet zeggen dat ik voor het wisselen van de banden niet had willen betalen.
en dan moet je mij maar ook uitleggen waarom het hoofdkantoor mij dan toch in het gelijk stel als ik ze bel, Kwik fit heeft namelijk wel toegegeven dat dit niet de gang van zaken doen is.
Ik probeerde namelijk eerst even iemand te bellen. en toen ik terug kwam bij mijn auto zaten de banden al onder de auto. DUS niets ik stond erbij en ik keek ernaar. Ik belde en toen ik ophing zaten er nieuwe banden onder. Ik heb dus in de garage niet aan kunnen geven dat ik mijn reserve band had willen gebruiken. En de monteur heeft er niet naar gevraagd,
Dat neemt niet weg dat ik daar niet meer terug kom omdat ik vindt dat voor service ook betaald wordt. Of ze nu goedkoper zijn of niet.
Misschien is de merkdealer dan een stuk duurder. Ik heb daar nog niet het idee gehad belazerd te worden. Dat had ik bij Kwik fit dus wel,
\
Ze geven je niet eens de tijd om na te denken;
Ze doen gewoon. En dat ik dan met nieuwe banden weg rij omdat die er dan toch onder zitten. Dat ik dan na een pech geval naar huis rijd en dan eraan denk dat hij iedergeval mij had kunnen vragen of hij bij het niet hebben van mijn merk band een reserve wiel te gebruiken , vind ik dat alleen een manier van service geven.
En juist voor de service kom je bij een garage.,
Krijg je die service niet, dan kom ik daar niet meer terug