LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mogelijk sjoemelsoftware in Sparta e-bike?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
mp2017

Re: Mogelijk sjoemelsoftware in Sparta e-bike?

Ongelezen bericht door mp2017 »

FIËSTA ST200 schreef:Beste mp217, ik wil helemaal géén reclame voor mijn eigen toko maken, die heb ik helemaal niet.
Door de moderatie is de link weg gehaald...??? welke link bedoel jij hier..?. Graag een reactie hierop want ik weet van niets en ook geen moderatie correctie hier omtrent ontvangen.
Wel help ik als, gepensioneerd ex-ICT, ex-systeem programmeur, ex-elektronica (computer) ontwerper en maker, vrijwilliger mensen (ouder dan 65 jaar etc.), of mensen welke in de bijstand zitten en welke de huidige elektronica boven hun pet gaat.
Ik leg dan uit hoe het e.e.a. werkt, en laat dan ook, de door de jaren heen verzamelde en open gemaakte instrumentaria etc. zien hoe het werkt. Ik doe dit als hobby, uit respect voor hulpbehoevenden welke hulp / uitleg kunnen gebruiken. Tja ook mijn eigen familie en eventueel kennissen welke met mij contact opzoeken. Alles gebeurt gratis (of misschien een kop koffie of glas water). Nu tevreden ..?? Vriendelijke groet.
O ja, wij hebben ook een repartie "café" opgezet, waar mensen met hun kapotte spullen gratis kunnen komen laten repareren als het mogelijk is.
Kosten: "koppijn" of anders in onderling overleg.
Beste mp217, een advies van mij aan jou n.a.v. jouw schrijven met als tekst: "ik heb horen ........ etc." is het volgende: "WEET WAT JE ZEGT EN ZEG NIET WAT JE NIET PRECIES WEET" als je er weinig verstand over hebt. Mijn vragen aan jou zijn nog niet beantwoord door jou. Nogmaals vriendelijke groet.

Mmmmmm, misschien kijk je eens naar je bericht van 30.10.2017 15:10, wat de ,moderatie geschreven heeft, voor je van je hooge toren blaast! :mrgreen:

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

mp2017 schreef:Maar dat je voor je eigen toko reclame maakt, mag duidelijk zijn. Daarom is door de moderatie ook de link weg gehaald.
FIËSTA ST200 schreef:Beste mp217, ik wil helemaal géén reclame voor mijn eigen toko maken, die heb ik helemaal niet.
mp2017 schreef:Mmmmmm, misschien kijk je eens naar je bericht van 30.10.2017 15:10, wat de ,moderatie geschreven heeft, voor je van je hooge toren blaast! :mrgreen:
Daar staat dat er tekst verwijderd is ivm reclame maken, maar jij maakt ervan dat er reclame voor de eigen toko werd gemaakt. Beter lezen dus.

mp2017

Ongelezen bericht door mp2017 »

Moneyman schreef:
mp2017 schreef:Maar dat je voor je eigen toko reclame maakt, mag duidelijk zijn. Daarom is door de moderatie ook de link weg gehaald.
mp2017 schreef:Mmmmmm, misschien kijk je eens naar je bericht van 30.10.2017 15:10, wat de ,moderatie geschreven heeft, voor je van je hooge toren blaast! :mrgreen:
Daar staat dat er tekst verwijderd is ivm reclame maken, maar jij maakt ervan dat er reclame voor de eigen toko werd gemaakt. Beter lezen dus.
En je weet natuurlijk wat in de tekst stond? :lol:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Uit de openingspost is geen link verwijderd, maar wel tekst die onzes inziens neigde naar reclame. Hiermee wilden wij meldingen en off topic discussie voorkomen, maar dat is blijkbaar niet helemaal gelukt. Hopelijk hebben we een en ander met dit bericht opgehelderd.

Wij verzoeken jullie vriendelijk om on topic verder te discussiëren.

Gesloten