LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL zegt dat pakket bezorgd is maar ik heb niks ontvangen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
chrisd1

Re: DHL zegt dat pakket bezorgd is maar ik heb niks ontvangen

Ongelezen bericht door chrisd1 »

jack.washington schreef:
chrisd1 schreef:
jack.washington schreef:Het onderzoek van DHL is afgerond. Hun bevindingen zijn....
Natuurlijk niets over de handtekeningen; lol??
Nee niets daarover. Ik vind dit nogal een vreemde situatie. Nu is er zogenaamd weer een onderzoekje gestart..terwijl ze eerst tegen mij zeiden dat het max 10 dagen zou duren.
M.i. niets vreemds aan; je hebt DHL geconfronteerd met een vordering, waar ze niet zo maar aan gaan voldoen; net zoals b.v. de Dierenbescherming in dit eveneens actuele topic. Ook daarin wordt zorgvuldig om de punten van wederpartij, in jouw geval natuurlijk de handtekeningen, heen gelopen

Moiseule58

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

Al deze ellende is simpel te voorkomen als iedere (DHL) bezorger eerst vraagt wat de naam is van de persoon die open doet of zoals in dit geval van een niet bestaande trap afkomt. Klopt de naam niet? Dan het pakje alleen afgeven na controle van de legitimatie!

jack.washington
Contacteer:

Ongelezen bericht door jack.washington »

DHL en BCC zeggen steeds wat anders. DHL zegt bijvoorbeeld nadat ik meer dan 30 keer gebeld hebt dat het pakket bij nummer 36 zou liggen, want volgens de GPS stopte de chauffeur voor die deur. Dan zegt een andere medewerker weer dat het nummer 32 is. Een andere medewerker zei weer een ander huisnummer en dat de bezorger misschien zelf een handtekening geplaatst zou hebben. BCC heeft volgens DHL het pakket niet aangetekend opgestuurd wat best vreemd is, aangezien het om een heel duur product gaat.

Moiseule58

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

jack.washington schreef:DHL en BCC zeggen steeds wat anders. DHL zegt bijvoorbeeld nadat ik meer dan 30 keer gebeld hebt dat het pakket bij nummer 36 zou liggen, want volgens de GPS stopte de chauffeur voor die deur. Dan zegt een andere medewerker weer dat het nummer 32 is. Een andere medewerker zei weer een ander huisnummer en dat de bezorger misschien zelf een handtekening geplaatst zou hebben. BCC heeft volgens DHL het pakket niet aangetekend opgestuurd wat best vreemd is, aangezien het om een heel duur product gaat.
Als het bewust bij buren is afgegeven had u een briefje in de brievenbus gevonden, zoals al eerder hier vermeld. Bezorgers geven pakjes vaak bij de verkeerde adressen af. Daar lijkt het in dit geval ook op. Maar het is niet uw probleem, zoals anderen hier al zeggen. Het is het probleem van BCC.

chrisd1

jack.washington schreef:DHL en BCC zeggen steeds wat anders. DHL zegt bijvoorbeeld nadat ik meer dan 30 keer gebeld hebt dat het pakket bij nummer 36 zou liggen, want volgens de GPS stopte de chauffeur voor die deur. Dan zegt een andere medewerker weer dat het nummer 32 is. Een andere medewerker zei weer een ander huisnummer
Maakt bezorger daarvan dan zelf geen aantekening??
Het antwoord op vraag stond trouwens al in de eerste reactie.
Laatst gewijzigd door chrisd1 op 31 okt 2017 17:19, 2 keer totaal gewijzigd.

jack.washington
Contacteer:

Ik ben eens wat recensies gaan lezen over DHL en er zijn meer mensen die dit zelfde meemaken. Pakketten die als bezorgd staan maar nooit afgeleverd zijn bij de desbetreffende persoon. Bezorgers die gewoon zeggen dat er niemand thuis was terwijl de ontvanger gewoon thuis was.

chrisd1

jack.washington schreef:Ik ben eens wat recensies gaan lezen over DHL en er zijn meer mensen die dit zelfde meemaken. Pakketten die als bezorgd staan maar nooit afgeleverd zijn bij de desbetreffende persoon. Bezorgers die gewoon zeggen dat er niemand thuis was terwijl de ontvanger gewoon thuis was.
Kijk ik niet van op; kregen die het bestelde toch nog??

jack.washington
Contacteer:

chrisd1 schreef:
jack.washington schreef:Ik ben eens wat recensies gaan lezen over DHL en er zijn meer mensen die dit zelfde meemaken. Pakketten die als bezorgd staan maar nooit afgeleverd zijn bij de desbetreffende persoon. Bezorgers die gewoon zeggen dat er niemand thuis was terwijl de ontvanger gewoon thuis was.
Kijk ik niet van op; kregen die het bestelde toch nog??
Via Facebook sprak ik er wel een paar maar het enige wat ze kregen was het standaard antwoord van DHL. Daar schiet je niet veel mee op.

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW »

Ben je op zoek naar een oplossing of klaag je gewoon graag over en bij DHL?

De weg naar de oplossing is namelijk allang en meerdere keren gegeven, maar die negeer je blijkbaar voor het gemak maar even..

jack.washington
Contacteer:

JvandeW schreef:Ben je op zoek naar een oplossing of klaag je gewoon graag over en bij DHL?

De weg naar de oplossing is namelijk allang en meerdere keren gegeven, maar die negeer je blijkbaar voor het gemak maar even..
Ik ben niet aan het klagen, het enige waar ik mij aan irriteer is dat ik steeds wat anders te horen krijg van beide partijen.

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW »

jack.washington schreef:
JvandeW schreef:Ben je op zoek naar een oplossing of klaag je gewoon graag over en bij DHL?

Ik ben niet aan het klagen, het enige waar ik mij aan irriteer is dat ik steeds wat anders te horen krijg van beide partijen.
Maar zoals je al hebt kunnen lezen, maakt dat voor jou echt totaal niets uit. Wat DHL zegt, beweert of iets anders, is het probleem van BCC en niet van jou. BCC moet namelijk bewijzen dat hetgeen jij hebt besteld, ook daadwerkelijk bij jou is geleverd.

En met de verschillende verhalen van BCC en DHL, lijkt mij voldoende aangetoond dat BCC helemaal geen bewijs van levering heeft en moet dan alsnog levering nakomen, waarmee het teruggaat naar: viewtopic.php?f=104&t=177257#p2459769

yan

Ongelezen bericht door yan »

U heeft een overeenkomst bet BCC (niet met DHL) BCC moet bij u het product leveren, dit hebben ze niet gedaan dus het probleem ligt bij BCC, zij moeten zorgen dat de overeenkomt wordt nagekomen en u het product krijgt. Ze kunnen niet bewijzen dat u het heeft ontvangen, dus moeten ze het u nogmaals sturen of u kunt de koop ontbinden en uw betaling terug eisen.

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Zo is het en zo moet u het doen, klaar! @yan.

jack.washington
Contacteer:

Dit is het laatste wat ik te horen kreeg van BCC

Beste,

Na hernieuwd onderzoek bij DHL is geconstateerd dat er daadwerkelijk door de bezorger is afgeleverd op het opgegeven adres en dat daarvoor is getekend.

Bijgevoegd het bewijs.

We gaan ervanuit dat je de telefoon hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Wat nu?

chrisd1

jack.washington schreef:'Bijgevoegd het bewijs.'
Hoe ziet dat er precies uit??

jack.washington
Contacteer:

chrisd1 schreef:
jack.washington schreef:Bijgevoegd het bewijs.
Gewoon het Track & Trace die ik ook gewoon kon zien..met de handtekening die niet van mij is. Ik kon het niet zijn want ik had een gesprek. Kan ook aantonen.

chrisd1

jack.washington schreef:
chrisd1 schreef:
Gewoon het Track & Trace die ik ook gewoon kon zien..met de handtekening die niet van mij is...
Google b.v. 'pakketje niet ontvangen dhl'; lijkt: business as usual.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

jack.washington schreef:
chrisd1 schreef:
Gewoon het Track & Trace die ik ook gewoon kon zien..met de handtekening die niet van mij is. Ik kon het niet zijn want ik had een gesprek. Kan ook aantonen.
Dan betwist je dus gewoon dat bewijs en eis je nakoming binnen een redelijke termijn (van bijvoorbeeld 14 dagen). Bij gebreke daarvan ontbind je de overeenkomst en eis je je geld terug.

jack.washington
Contacteer:

Gewoon het Track & Trace die ik ook gewoon kon zien..met de handtekening die niet van mij is...[/quote]Google b.v. 'pakketje niet ontvangen dhl'; lijkt: business as usual.[/quote]

Klopt helemaal. Ik word er langzamerhand helemaal moe van.

jack.washington
Contacteer:

Dan betwist je dus gewoon dat bewijs en eis je nakoming binnen een redelijke termijn (van bijvoorbeeld 14 dagen). Bij gebreke daarvan ontbind je de overeenkomst en eis je je geld terug.[/quote]

Hi moneyman,

Hoe zou ik dat moeten doen dan? Formeel gezegd.

Gesloten