moederslink schreef:Ongetwijfeld! Maar deze mensen hebben een jaarabonnement juist voor dit park.
Ik ken het zelf niet maar wat ik zie op internet is het wel heel erg fraai zo met al die pracht tuinen en vogelparadijs en waterval etc etc.
Zeker mooi en natuurlijk extra duur door deze €5 pp extra per bezoek.
Maar wat ik mij dan afvraag : ( en ook eerder al vroeg) : gebruikt u beiden dan nooit 1 consumptie daar? Nooit een " paar bakkies doen? "
Is het nu werkelijk relevant of we wel of niet wat gebruiken?
Of is het misschien principieel niet te verkroppen dat het een manier is om, zoals een van de schrijvers hier zo mooi zei, de bezoekers te 'filteren' en zich op die manier te ontdoen van de vaste bezoekers.
Als je weet dat de prijzen al waren gestegen van € 25.- naar €27.50 (Een verhoging van ruim 10% maar liefst, ik bedoel als de Jumbo of de gemeente zijn prijzen in een keer met 10% zou verhogen staat de hele tent op zijn kop.)
Tot nu toe heeft niemand daar tegen geageerd, dus was het een slimme zet om onmiddellijk de 'eet je vet voor €5' eraan vast te plakken. van € 25 naar € 32.50 had zeker heisa veroorzaakt!
Nog even terug komen op de vraag waar je kennelijk perse antwoord op wil hebben!
gebruikt u beiden dan nooit 1 consumptie daar? Nooit een " paar bakkies doen?
Ja zeker, ik betaal ruim € 2.= voor een slap bakkie uit een automaat, vaak half lauw. Mijn vrouw kiest dan voor een watertje a € 2.50. Bij elkaar toch nog €4.50 De kwaliteit is nou eenmaal zo dat het niet echt uitnodigde om nu eens gezellig een lekkere bak koffie te gaan drinken.
Trouwens als we dat wel elke dag zouden doen, vindt u dan werkelijk dat het rechtvaardig is om voor die twee consumptie's € 10. per bezoek te moeten betalen?????