LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smoke en geld away
Re: smoke en geld away
Ik zag trouwens dat ook op http://www.consumentenbond.nl nu een oproep staat ivm EuroTV en smoke away. Ben benieuwd of dat wat oplevert.
Zoals velen in dit forum ben ik ook zo dom geweest om met euro tv in zee te gaan.
Om een hulpje te hebben bij het stoppen met roken heb ik in januari 2004 een paket met smoke away tabletten besteld. Ik dacht nog : niet goed geld terug en wie weet ,misschien zou dit eindekijk de oplossing zijn om mij dat extra zetje tegeven om te stoppen.Helaas na drie dagen werd ik er beroerd en misselijk van dus zo slap als ik ben gestopt met de pillen en een sigaretje gepakt.
Half januari heb ik de pillen teruggestuurd en nu; eind juli na tig telefoontjes en mailtjes nog steeds geen geld terug.
Het doet me wel goed dat ik niet de enige ben die er in is gestonken en ik zou dan ook iedereen aan willen raden het volgende nummer te bellen en te vragen naar de heer van woerden : 0162 432819
Let op !!!! deze mijnheer probeert op alle manieren u af te wimpelen; geen enkele smoes of leugen is hem te veel.
( zij hebben de fout gemaakt om mij terug te bellen en zodoende heb ik met nummerweergave dit nummer bemachtigd. )
Als u dit beld krijgt u het zenuwcentrum van deze tv reclame maffia.
veel succes mede gedupeerden
Om een hulpje te hebben bij het stoppen met roken heb ik in januari 2004 een paket met smoke away tabletten besteld. Ik dacht nog : niet goed geld terug en wie weet ,misschien zou dit eindekijk de oplossing zijn om mij dat extra zetje tegeven om te stoppen.Helaas na drie dagen werd ik er beroerd en misselijk van dus zo slap als ik ben gestopt met de pillen en een sigaretje gepakt.
Half januari heb ik de pillen teruggestuurd en nu; eind juli na tig telefoontjes en mailtjes nog steeds geen geld terug.
Het doet me wel goed dat ik niet de enige ben die er in is gestonken en ik zou dan ook iedereen aan willen raden het volgende nummer te bellen en te vragen naar de heer van woerden : 0162 432819
Let op !!!! deze mijnheer probeert op alle manieren u af te wimpelen; geen enkele smoes of leugen is hem te veel.
( zij hebben de fout gemaakt om mij terug te bellen en zodoende heb ik met nummerweergave dit nummer bemachtigd. )
Als u dit beld krijgt u het zenuwcentrum van deze tv reclame maffia.
veel succes mede gedupeerden
Hoi Wim.
We zijn al met heel veel gedupeerde, en trosradar is nu met de zaak bezig. Ook de consumentenbond is er mee bezig, dus als je lid bent of lid wil worden kunnen hun het geld voor je terug zien te krijgen. Ikzelf heb het in februari retour gestuurd omdat ik dezelfde klachten had als jij, en ook mijn geld nog niet terug. Nogmaals we zijn er druk mee bezig, maar meld je bij zoveel mogelijk instantie's met je klacht, dan sta je een stuk sterker. Dus melden bij, stichting de ombudsman, de consumentenbond, trosradar en kassa. Succes verder, yvonne
We zijn al met heel veel gedupeerde, en trosradar is nu met de zaak bezig. Ook de consumentenbond is er mee bezig, dus als je lid bent of lid wil worden kunnen hun het geld voor je terug zien te krijgen. Ikzelf heb het in februari retour gestuurd omdat ik dezelfde klachten had als jij, en ook mijn geld nog niet terug. Nogmaals we zijn er druk mee bezig, maar meld je bij zoveel mogelijk instantie's met je klacht, dan sta je een stuk sterker. Dus melden bij, stichting de ombudsman, de consumentenbond, trosradar en kassa. Succes verder, yvonne
Eindelijk, het is gelukt, na vele maanden bellen en mailen heb ik mijn geld teruggekregen van eurotv!!!!!!! Ik moest wel lid worden van de consumentenbond wat me weer 35 euro heb gekost, maar dankzij hun heb ik toch mijn geld terug!! Er is dus nog hoop mensen. Ik werd gebeld door eurotv met de vraag of ik een tegoedbon wilde van 85 euro en 2 bioscoopbonnen of mijn geld terug. Natuurlijk koos ik voor het laatste, want ik koop nooit meer iets bij eurotv!! Voor iedereen die ook zijn geld terug wilt, mailen naar [email protected] tav. mevr. Kuiper. Die vrouw heb mij gebeld namens eurotv. en zei dat zij degene was die bevoegd is om mensen geld terug te sturen. Deze informatie krijg je van mij gratis! Succes allemaal verder! Groetjes, yvonne
Het bedrijf National Credit Systems B.V. heeft voor mij kostenloos mijn geld teruggehaald via de rechter.
Probeer het ook eens op www.nationalcredit.nl
Probeer het ook eens op www.nationalcredit.nl