Re: Slechte ervaring met service Medion
Geplaatst: 09 jun 2019 14:58
Op 6-jun-18 heb ik een Medion tablet gekocht voor €334.[Product: CNB E3213 MEDION MD60986 NL ] via medion.nl.
Het product functioneert niet goed. Ih heb 3 groote probleemen gehad:
1. het ging niet opstarten. Dus, I ben alle data verloreen en had geen backup kunnen maken. Ik heb hem terug gestuurd voor reparatie, en bent hem weken kwijd.
2. het ging endloos in een loop waarin elke window word endelooos geopened. I ben all data verloren en had geen backup kunnen maken. Ik heb hem terug gestuurd voor reparatie, en ben hem weken kwijd.
3. net zoals #2, en het gaat windows open and close op zichzelf. Ik kan weer geeen backup maken. Ik heb niets aan als ik het tablet moet terug sturen.
En als ik deze tablet terug krijgen, het is zo onbetrouwbaar dat ik hem niet kan gebruik op de zaak. Ik ben al 3 keer mijn data verloren zonder een backup te kunnen maken!
En, omdat 1 van de 2 vorige pc fouten was een software probleem, zij zeggen dat het niet telt in de 3 keer fouten. En kan ik, hierna, nog een keer sturen voor reparatie!
Na elke email, krijk it dit terug:
" Helaas is het zoals eerder aangegeven alleen mogelijk om het toestel in reparatie te nemen.
Dit gezien er maar 1 hardware matige reparatie is uitgevoerd op uw toestel, de beide anderen reparaties waren software herstel en geen hardware defect."
Het product functioneert niet goed. Ih heb 3 groote probleemen gehad:
1. het ging niet opstarten. Dus, I ben alle data verloreen en had geen backup kunnen maken. Ik heb hem terug gestuurd voor reparatie, en bent hem weken kwijd.
2. het ging endloos in een loop waarin elke window word endelooos geopened. I ben all data verloren en had geen backup kunnen maken. Ik heb hem terug gestuurd voor reparatie, en ben hem weken kwijd.
3. net zoals #2, en het gaat windows open and close op zichzelf. Ik kan weer geeen backup maken. Ik heb niets aan als ik het tablet moet terug sturen.
En als ik deze tablet terug krijgen, het is zo onbetrouwbaar dat ik hem niet kan gebruik op de zaak. Ik ben al 3 keer mijn data verloren zonder een backup te kunnen maken!
En, omdat 1 van de 2 vorige pc fouten was een software probleem, zij zeggen dat het niet telt in de 3 keer fouten. En kan ik, hierna, nog een keer sturen voor reparatie!
Na elke email, krijk it dit terug:
" Helaas is het zoals eerder aangegeven alleen mogelijk om het toestel in reparatie te nemen.
Dit gezien er maar 1 hardware matige reparatie is uitgevoerd op uw toestel, de beide anderen reparaties waren software herstel en geen hardware defect."