LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met de Experia Box v10 van KPN

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
angel1978

Re: Problemen met de Experia Box v10 van KPN

Ongelezen bericht door angel1978 »

16again schreef:Omdat 5G wel bij je werkt, moet je vooral gelukkig zijn dat KPN de V3.2 update blijkbaar niet naar je uitgerold heeft
Ipv het probleem op te lossen voor het deel van de klanten dat het probleem heeft, wil jij het probleem uitbreiden naar klanten die het probleem nog niet hadden. Vooral gelukkig dat providers iets professionelere keuzes maken.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Ik heb vaak genoeg zakelijke DSL lijnen opgeleverd, de professionele keuze voor modem viel daarbij nooit op een XperiaBox.....

Mijn suggestie om ISP 5 G in default config uit te laten zetten geldt uiteraard alleen voor de 3.2 software versie.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik heb vaak genoeg zakelijke DSL lijnen opgeleverd, de professionele keuze voor modem viel daarbij nooit op een XperiaBox.....
Maar we hebben hier niet te maken met een zakelijke omgeving.
16again schreef:
Mijn suggestie om ISP 5 G in default config uit te laten zetten geldt uiteraard alleen voor de 3.2 software versie.
Uiteraard. :roll: Dat bleek ook wel uit je verzoek om onderbouwing waarom die 5G zo hard nodig zou zijn....

De beste stuurlui staan overduidelijk weer eens aan de wal..

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Angel1978, je krijgt helemaal gelijk.
De geweldige productkeuze en service van KPN laat immers geen ruimte voor betere stuurlui aan wal.

remik

Ongelezen bericht door remik »

Zelfde problemen doen zich voor bij NLx, zij maken ook gebruik van de Experiabox. Probleem speelt al sinds begin december en blijft zich maar voortslepen. Weinig tot geen respons van de provider. Echt ongelofelijk dat je als consument zoveel geld betaalt per maand, maar dat ze zo slecht communiceren en reageren op storingen. Je kunt ze bijna niet telefonisch berieken, moet via Whatsapp. Duurt het bijna vier dagen voordat je eens een reactie krijgt waar je ook niks aan hebt. Op een forum aangemeld van NLx, vraagt een iemand van NLx om je gegevens in een PM te sturen, vervolgens blijft het ook langs deze kant stil. Wordt alleen maar gewezen naar KPN. Je bent hier als consument wel weer mooi de sjaak. :evil:

Gesloten