LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn 80 kerstkaarten niet bezorgd door Sandd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
olaf79

Re: Mijn 80 kerstkaarten niet bezorgd door Sandd

Ongelezen bericht door olaf79 »

Hendrkje schreef:Ik wil schdevergoeding en weet niet hoe ik dat moet doen. Maar NOOIT zal ik OOIT nog iets versturen met de goedkope SANDD- zegels. Ik ben benieuwd of ze uberhaupt nog voor 2018 ergens in de bus komen
Schadevergoeding kun je op je buik schrijven aangezien je geen schade lijdt. Wel kun je omdat Sandd zich niet aan het contract heeft gehouden het geld van de postzegels terug vorderen..

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

olaf79 schreef:Wel kun je omdat Sandd zich niet aan het contract heeft gehouden het geld van de postzegels terug vorderen..
Deze vordering zou ik voor de zekerheid wel via postnl sturen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus conclusie: Al met al was Post.nl zo slecht nog niet. :-)

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Of: het kan altijd erger.
webshopeigenaar14 schreef:
Miepje1 schreef: Ik zal wel ouderwets zijn, maar mensen die níet de moeite willen nemen om één keer per jaar een kaart te sturen horen van mij ook niets meer. Ik heb door alle verhuizingen vrienden en bekenden door het hele land. Ik vind het leuk om kaarten te sturen - en van mensen die oud/ziek zijn verwacht ik niet persé iets terug. Maar die mensen die ergens rond de feestdagen één appje sturen aan hun hele contactenlijst? Laat maar. Daar ga ik geen energie meer in steken. De praktijk wijst uit dat die ook later echt niet gaan bellen, mailen of appen met de vraag waarom ze geen kaart meer krijgen.
En dat 'smoelenboek' dat moesten ze afschaffen, dat is helemaal niks waard met al die 'nepvrienden'.
De hele wereld moderniseerd en u vinkt iedereen af die niet aan uw 'ouderwetse' maatstaven voldoet. En dan klagen veel ouderen dat ze 'alleen' zijn op latere leeftijd.
Mijn oma vond het prachtig om mee te gaan met de moderne technieken, voor zover ze kon, en facetimede, facebookte, appte en snapchatte erop los met haar kleinkinderen. Die had het huis altijd vol! Die zat niet zuurpuimend te klagen achter de geraniums.
Dit heeft niets te maken met wel of niet modern zijn, maar laten zien hoeveel iemand voor je betekend. Dat meet je door de hoeveelheid tijd die iemand in je steekt. Een handgeschreven bericht is meer waar dat een e-mail, omdat dit meer tijd kost. En zo is ook een persoonlijke e-mail is meer waard dat een e-mail die aan vijftig mensen stuurt. Laten zien wat iemand voor je betekend kun je natuurlijk op meer manieren doen dan een kaartje met de kerst sturen.

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Vriendschap kun je niet meten. Alleen weten.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:Owf: het kan altijd erger.
webshopeigenaar14 schreef:
Miepje1 schreef: Ik zal wel ouderwets zijn, maar mensen die níet de moeite willen nemen om één keer per jaar een kaart te sturen horen van mij ook niets meer. Ik heb door alle verhuizingen vrienden en bekenden door het hele land. Ik vind het leuk om kaarten te sturen - en van mensen die oud/ziek zijn verwacht ik niet persé iets terug. Maar die mensen die ergens rond de feestdagen één appje sturen aan hun hele contactenlijst? Laat maar. Daar ga ik geen energie meer in steken. De praktijk wijst uit dat die ook later echt niet gaan bellen, mailen of appen met de vraag waarom ze geen kaart meer krijgen.
En dat 'smoelenboek' dat moesten ze afschaffen, dat is helemaal niks waard met al die 'nepvrienden'.
De hele wereld moderniseerd en u vinkt iedereen af die niet aan uw 'ouderwetse' maatstaven voldoet. En dan klagen veel ouderen dat ze 'alleen' zijn op latere leeftijd.
Mijn oma vond het prachtig om mee te gaan met de moderne technieken, voor zover ze kon, en facetimede, facebookte, appte en snapchatte erop los met haar kleinkinderen. Die had het huis altijd vol! Die zat niet zuurpuimend te klagen achter de geraniums.
Dit heeft niets te maken met wel of niet modern zijn, maar laten zien hoeveel iemand voor je betekend. Dat meet je door de hoeveelheid tijd die iemand in je steekt. Een handgeschreven bericht is meer waar dat een e-mail, omdat dit meer tijd kost. En zo is ook een persoonlijke e-mail is meer waard dat een e-mail die aan vijftig mensen stuurt. Laten zien wat iemand voor je betekend kun je natuurlijk op meer manieren doen dan een kaartje met de kerst sturen.
Als dat laatste jouw mening is: prima. Maar nu breng je het als een feit, en daar ben ik het pertinent mee oneens. Juist omdat ik wel weet wat mensen voor mij betekenen, hoef ik dat niet aan het door hen gekozen communicatiemiddel af te meten.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je na de Russische Kerst op 7 januari dus op dinsdag 9 januari gaat klagen bij Sandd, met de werkelijk bezorgde en het aantal van 80 gestuurde?

Vraag dan via E mail of ze hier willen reageren.
Door de drukte kan Post NL ook niet alles op tijd rond krijgen, en een foute winkel, als die niet meld dat er goederen voor Sandd liggen, zoals deze post of pakketten... ooit wegens online storing ook bij DPD met pakjes fout gegaan en die werden daarom 3 dagen later gehaald!
Ja, ik vermoed dat het een winkel probleem is en te laat bij Sandd gemelde komen dus iets later.

Vraag hun via Email hun kant van het verhaal hier eens te plaatsen en het is niet verboden dat ze via Bp jou een aanbod doen voor de vertragingen!
Maar wel even wachten tot na 7 Januari.... want de kerst zegels van Post NL zijn ook tot 6 januari bruikbaar!

Gesloten