nee ik ook niet.. lades met greep en dan een greeploze deur. lijkt nu net alsof ze de bovenkant van de kast 180 graden gedraaid hebben waardoor je daar tegen het achterpaneel aankijkt.Brahms schreef:TS heeft er niets aan, maar ook ik vind de verhoudingen nu niet mooi.
Maar niet mooi is natuurlijk smaak waarover valt te twisten.
Benieuwd wat er uit het gesprek komt.........
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kast op maat anders dan besproken
Re: Kast op maat anders dan besproken
Dat heeft volgens mij mede te maken met de verhoudingen die nu raar zijn. Met een open deel van ongeveer 70 cm hoog tot 135 hoog (of nog wat hoger, afhankelijk van de poten) zou je een beetje het idee van een buffetkast krijgen. Al zou ik dan niet zo snel voor dichte bovendeuren kiezen.
Een update voor de geïnteresseerden:
De kast is opgehaald en wordt aangepast. De deur wordt ingekort, de open ruimtes komen daaronder. Drie lades onderaan omdat dat makkelijk aan te passen is.
Uiteindelijk een veel vriendelijker gesprek geworden dan de eerste keer het geval was. Gelukkig alsnog goede service verleend!
Nogmaals bedankt voor alle reacties.
De kast is opgehaald en wordt aangepast. De deur wordt ingekort, de open ruimtes komen daaronder. Drie lades onderaan omdat dat makkelijk aan te passen is.
Uiteindelijk een veel vriendelijker gesprek geworden dan de eerste keer het geval was. Gelukkig alsnog goede service verleend!
Nogmaals bedankt voor alle reacties.
Mooie oplossing - en een goeie les!
Fijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling. Nette oplossing.
Mooi dat er nog winkeliers zijn die op zo'n manier meedenken met de klant om tot een oplossing te komen.