Iedereen is verantwoordelijk voor foutloze info te geven bij dit soort zaken.
Als je een niet bestaand mail adres geeft zoals xxx@gmail, dus geen punt maar komma moet deze terug komen en zullen ze de komma vervangen zodra ze het zien... ook
[email protected] zou niet aankomen en iedereen weet het dan.
Maar als ik mijn adres invulde is met auto aanvullen het foutloos, of juist elke keer fout....
Als je bewust een fout adres zou gebruiken zou je onder de incasso kosten uit komen en dat mag niet.
De persoon die fout maakte is verantwoordelijk en bij niet ontvangen bevestiging bestellen en ook geen factuur of herinnering is de post laatste mogelijkheid.
Vergeet niet dat eerst herinnering per post sturen en dan aan daarna wel kosten veroorzaakt.
Zowel brief printen, envelop pakken, porto betalen en naar post brengen als je alles online doet en niet overal in inleverpunt zakelijke post en ook vaak geen contract meer voor lage porto kosten.
Zelf had ik alleen voor pakjes een contract maar niet voor brieven, die moesten dan zegels hebben en die kopen is ook tijd en geld als ik ze speciaal moet halen.....
Daarom jammer en let beter op voor je iets bestelde, net als foute huis nummers, geen 36 maar 63 en zo of foutje in postcode....
Diverse bedrijven pakken je postcode + huisnummer en lezen de straatnaam niet meer.
Bij juiste huis nr. en foute postcode gaat het pakje ook verkeerd.
Daarom had ik voor elke online bestelling een bevestiging en pas na controle en klikken op bevestigen of aanpassen ging het de deur uit.
Dat voorkwam veel ellende, zowel het bezorg adres, foute producten als foute mail die niet aankwam werd dan niet uitgevoerd.
Maar een firma is niet verplicht een bevestiging te sturen van bestelde en pas na bevestiging online te sturen.