| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kerstdiner
Re: Kerstdiner
Misschien een vorm van miscommunicatie? Het zou kunnen dat de persoon die u heeft gevraagd om te controleren of u had gereserveerd, per ongeluk verkeerd begrepen had dat het puur een controle was en dacht dat u niet wilde komen.
Althans ikzelf zou graag vooral steeds in die lijst willen kunnen zien hoeveel er in totaal worden verwacht??renewouters schreef:Bij de ontvangst maakt het niet uit of je onderscheid maakt tussen annuleren en binnen: die hebben gewoon een overzicht van mensen die ze nog verwachten.chrisd1 schreef:Ik begreep natuurlijk, dat een naam werd doorgestreept bij annulering; jullie gebruikten 'doorstrepen' in de lijst zowel voor annuleren als voor zich melden??
Of Jansen wordt gereserveerd en Pietersen, een hele goede kennis van de restaurateur met te veel cash op zak heeft de nare gewoonte steeds wat eerder zonder reservering te komen aanzetten en te verlangen, dat er voor hem en zijn vriendin een ander stel van de lijst wordt geschrapt?mahadma schreef:Oké, uitleg, stel er komt een reservering binnen op naam van Jansen, een maand later nog een op naar van Jansen, voor de zelfde avond. Dan komt Jansen opdraven, dus wordt Jansen doorgestreept, zou het niet zoiets geweest kunnen zijn ? Of juist daardoor een mis communicatie?
Maar misschien heeft Nijogeth het wel gewoon bij het juiste eind; receptionist had zijn(m/v) hoofd er even helemaal niet bij, etc.
Wat is het nut van het verzinnen van de meest vergezochte theorieën?
Kerstavond is de avond voor kerst, dus 24 december. Maar inderdaad, het restaurant heeft nog een tafeltje willen bijschuiven en als het lief was gevraagd dan was iets van korting misschien ook nog wel mogelijk geweest. Hoe ook, TS kon daar eten en dat TS daar niet voor heeft gekozen is de eigen keuze, maar niet een koude douch waard.Moneyman schreef:Waarom? De avond van Tweede Kerstdag is voor mij gewoon een kerstavond. Los daarvan is het zowel voor het probleem als voor mijn reactie totaal niet boeiend.
Tijdverdrijf.Moneyman schreef:Wat is het nut van het verzinnen van de meest vergezochte theorieën?