LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Clicking Dreams

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Clicking Dreams »

Ik zit al een tijdje in de MLM en vanaf het 3e jaar begonnen de zaken goed te lopen.
Tegenwoordig verdien ik minimaal 19.000 euro per maand en ben gestopt met werken. Ik spendeer gemiddeld 8 uur per week aan mijn zaak.
Makkelijk verdient zal ik maar zeggen.

Binnenkort kan ik eindelijk mijn grote droom waarmaken en een Mercedes SLK kopen.
Daarna gaan mijn vrouw en ik alleen nog maar rondtrekken door Europa en we gaan verblijven in de beste hotels.

Zeg nou eerlijk, wie wil zo'n droom nou niet waarmaken?
Laat deze kans niet liggen!!

Met vriendelijke groet,
Clicking Dreams
M. Overbeeke

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik verdien wel 50.000 euro per maand maar ontvang maar 1200.
U allen kunt nog beter een staatslot kopen .
In plaats met broken dreams in zee te gaan

Clicking Dreams

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Clicking Dreams »

Nou inxsnl, dan kan je bij ons veel meer verdienen.
Wist je dat mijn directe baas minimaal 35.000 euro per maand verdient?

Met vriendelijke groet,
Clicking Dreams
M. Overbeeke

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door inxsnl »

Met dit soort praktijken worden de gezinnen met een minimum inkomen belazerd.
Als laatste hoop laten ze zich in met dat soort praktijken .
Diep triest dat er personen rondlopen om zich hiermee te verrijken willen

Ik ga bordjes verkopen en geef daar het volgende advies bij.
Plaats het bordje op gezichtshoogte voor uw huis aan het begin van uw eigen looppaadje naar de deur toe.
Op het bordje staat betreden op eigen risico.
Bellen er dan zulk soort gasten als broken dreams [collaporteurs] aan de deur,
geef ze een beste oorvijg en sleep ze weg van de plaatse delict.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Clicking Dreams:

Snapt jouw soort nu niet dat er ook mensen zijn die helemaal niet op deze manier hun geld WILLEN verdienen?

Ik HOEF geen tweede huis, geen dikke mercedes onder mijn achterste, ik HOEF niet zo nodig drie of vier keer per jaar op vakantie. DAT is weaar het in die hele MLM-business om draait: lekker patserig doen ten opzichte van je buren.

Ik zou dit werk, als je dit tenminste werk kunt noemen, best kunnen doen. Ik kan ook best mensen overtuigen. Maar ik WIL het niet, ik WIL geen mensen bedonderen.

Als jij gelukkig bent met je dikke mercedes en je zwembad in je derde huis, nou: prima. Maar laat anderen in hun waarde.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Clicking dreams: als jij gestopt bent met werken, hoe noem je je huidige aktiviteiten dan?

Geloof jij zelf in je eigen sprookje? Als je dan toch slechts 8 uur per week met je business bezig bent, heb je tijd zat om ook eens fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Apr 2005 17:04 door Clicking Dreams


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zit al een tijdje in de MLM en vanaf het 3e jaar begonnen de zaken goed te lopen.
Tegenwoordig verdien ik minimaal 19.000 euro per maand en ben gestopt met werken. Ik spendeer gemiddeld 8 uur per week aan mijn zaak.
Makkelijk verdient zal ik maar zeggen.

Binnenkort kan ik eindelijk mijn grote droom waarmaken en een Mercedes SLK kopen.
Daarna gaan mijn vrouw en ik alleen nog maar rondtrekken door Europa en we gaan verblijven in de beste hotels.

Zeg nou eerlijk, wie wil zo'n droom nou niet waarmaken?
Laat deze kans niet liggen!!

Met vriendelijke groet,
Clicking Dreams
M. Overbeeke
Keep on dreaming.....
Volgens mij zou jij niet meer reageren, en dan nog alleen maar met feiten komen, maar het is wat ik al vermoedde: DROMEN......WENSEN...
Je woonomgeving is zeker een heel groot park in Kaatsheuvel. :lol:

Clicking Dreams

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Clicking Dreams »

Beste allemaal,
Inderdaad, ik zou niet meer reageren. Helaas is er een zeer gemeen persoon op dit forum die zich als mij voordoet.
De berichtjes van vandaag 17 april 17.04 uur en 17.16 uur zijn niet door mij geschreven en ook zeer zeker niet waar. De oplettende lezer kan dit aan het taalgebruik van deze persoon ook al zien trouwens. Mochten jullie met mij verder willen praten, mail mij dan op [email protected]. Ik zal absoluut geen verdere berichten plaatsen, want op deze manier weten jullie niet meer wie nou wie is. Mochten er dus nog berichten verschijnen onder de naam Clicking Dreams, dan verzoek ik jullie vriendelijk deze te negeren. DEZE BERICHTEN ZIJN VALS. Jammer dat er iemand is die mij hiermee in een kwaad daglicht probeert te zetten. (Als ik er over nadenk, toch wel grappig dat deze persoon tot dit soort praktijken moet overgaan om dit te bereiken en het blijkbaar niet kan met feitelijke zaken...) Dus, vaarwel iedereen. Dit was het laatste berichtje van de enige echte M. Overbeeke van Clicking Dreams.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Dergelijke dingen kan je voorkomen door je te registreren.

Bovendien mijn baas verdient nog veeeeeeel meer, A.M. van AH :lol:

Clicking Dreams

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Clicking Dreams »

Wie is dit figuur die op 20:59 onder mijn naam gepost heeft????

Met vriendelijke groet,
Clicking Dreams
M. Overbeeke

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door karr-2 »

Zoveel als ik verdien krijg ik toch niet. MLM is het verrijken van een paar mensen aan de top, terwijl de rest dood kan vallen en voor de rest van zijn/haar leven in de schulden zit.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Eén op de vier huishoudens in Engeland is klant van Kleeneze.
Zeg Clicking Dreams, kan jij die uitspraak bewijzen?
Het klinkt als grootspraak.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik er over nadenk, toch wel grappig dat deze persoon tot dit soort praktijken moet overgaan om dit te bereiken en het blijkbaar niet kan met feitelijke zaken...) Dus, vaarwel iedereen. Dit was het laatste berichtje van de enige echte M. Overbeeke van Clicking Dreams.
Hee "Dreamboy", wanneer kom JIJ nu eens met FEITEN?
Verschillende forummers vragen je om met feiten te komen, maar het enige wat jij doet is daarop NIET reageren.....

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door inxsnl »

Broken dreams komt niet met feiten .
Dit is hetzelfde als wat de koei jen ...........?



tata Tim

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Ook hier vertoont de mlm-er typerend gedrag.
Allerlei gouden bergen beloven, maar niets waarmaken.
Tijd dat mlm verboden gaat worden.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

WAT BEN JE TRIEST ALS JE ONDER EEN ANDER ZIJN NAAM REAGEERD!!!

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

wij zaten ook bij kleeneze . je moet er heel hard voor lopen en je verdient bijna niets, en over dat ze in nederland willen beginnen : ze zitten al door heel nederland . dus dan weet je meteen dat je daar niet hoeft te beginnen.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk moet je heel hard lopen en verdien je daar nagenoeg niets aan. Dat is nu juist het syteem. En natuurlijk worden er gouden bergen beloofd, maar daar blijft het ook bij. Niemand van die gasten die jou zoiets beloven durven dat te garanderen en op papier te zetten... Die mensen maken ge(mis)bruik van de zwakkeren in onze samenleving en natuurlijk ook van die mensen die alleen maar dollartekens in hun ogen zien. Tuurlijk ben je daar altijd nog zelf bij en natuurlijk kunnen dergelijke praktijken plaatsvinden (doorgaan) zolang er "slachtoffers" te vinden zijn. Dit systeem is gewoon gebaseerd op veel verdienen over willens en wetens de rug van een ander.
Ook hier zie je het weer gebeuren.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk moet je heel hard lopen en verdien je daar nagenoeg niets aan. Dat is nu juist het syteem. En natuurlijk worden er gouden bergen beloofd, maar daar blijft het ook bij. Niemand van die gasten die jou zoiets beloven durven dat te garanderen en op papier te zetten... Die mensen maken ge(mis)bruik van de zwakkeren in onze samenleving en natuurlijk ook van die mensen die alleen maar dollartekens in hun ogen zien. Tuurlijk ben je daar altijd nog zelf bij en natuurlijk kunnen dergelijke praktijken plaatsvinden (doorgaan) zolang er "slachtoffers" te vinden zijn. Dit systeem is gewoon gebaseerd op veel verdienen over willens en wetens de rug van een ander.
Ook hier zie je het weer gebeuren.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, ging iets fout met de muis.

In bovenstaand bericht had nog bij moeten staan:

In deze topic vragen mensen om met feiten, cijfers te komen, maar diegene die ons probeert te overtuigen met een goede keuze, houdt zich daarover angstvallig stil.
Zeg genoeg voor mij. Geen zuivere koffie dus!

Gesloten