LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Superkeukens: keuken bezorgd met beschadigde vloer
Re: Superkeukens: keuken bezorgd met beschadigde vloer
Ik zou een ander woord dan eisen gebruiken.
Idd; TS had immers al betaald; waarna het allemaal anders wordt.crazyme schreef:Ik zou een ander woord dan eisen gebruiken.
Nee. Met stroop vang je meer vliegen.chrisd1 schreef:Idd; TS had immers al betaald; waarna het allemaal anders wordt.crazyme schreef:Ik zou een ander woord dan eisen gebruiken.
Dat sowieso.crazyme schreef:Nee. Met stroop vang je meer vliegen.chrisd1 schreef:Idd; TS had immers al betaald; waarna het allemaal anders wordt.crazyme schreef:Ik zou een ander woord dan eisen gebruiken.
-
Voorstel om het zelf te doen ligt er ook al.... Alleen hebben ze geen fatsoen bij Superkeukens. Nu 5 dagen later nog steeds geen reactie van Superkeukens....
Ja, aan ons ligt het niet om het opnte lossen....
Je bedoelt dat je het laminaat zelf vervangt ?Mikeenpetra schreef:Voorstel om het zelf te doen ligt er ook al.... Alleen hebben ze geen fatsoen bij Superkeukens. Nu 5 dagen later nog steeds geen reactie van Superkeukens....
Tegen welke vergoeding ? 1300 euro ?
Ik las zelf als: Superkeukens regelt zelf monteur om laminaat te vervangen.
Zo kun je het ook lezen, maar wat is dan het nut van dit hele topic ?16again schreef:Ik las zelf als: Superkeukens regelt zelf monteur om laminaat te vervangen.
Het topic is ontstaan omdat Superkeukens niet in beweging komt, mogelijk brengt dit topic daar verandering in.