Moneyman schreef:Aangezien TS de vragen over wat ze eigenlijk wil keurig ontwijkt, zal ze dat zelf ook wel niet weten.
Aangezien ik al merk wat voor slag volk er op deze fora afkomt, besloot ik ook niet meer te antwoorden. Ik had een terugroeping of iets dergelijks verwacht. Dat bedoelde ik met afschepen. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten zeggen we dan maar.
Ik begrijp het niet.
Als compensatie voor uw 'schade' (nog steeds niet inzichtelijk gemaakt) , wilde u dat het bedrijf u een terugroepactie aanbood?
In welke zin is zo'n terugroepactie een vergoeding voor de door u geleden 'schade'?
Maakt zo'n terugroepactie u gelukkig?
Juliasofia25 schreef:Aangezien ik al merk wat voor slag volk er op deze fora afkomt, besloot ik ook niet meer te antwoorden. Ik had een terugroeping of iets dergelijks verwacht. Dat bedoelde ik met afschepen. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten zeggen we dan maar.
U verwacht door een bericht op een forum dat er een terugroep actie komt, dat haal ik niet uit uw eerste bericht. Hier heeft u het erover dat u een VVV bon heeft gekregen en dat ze u hiermee afschepen. U negeert de vragen welke schade u dan heeft geleden behalve dat u een stukje metaal heeft gevonden, wat erg vreemd is omdat hier altijd strenge controles op zijn, ondanks dat het vrijwel onmogelijk is dat er metaal in het proces komt.
Juliasofia25 schreef:Ik heb een stuk metaal in mijn spekje gevonden. Helaas tijdens dat ik het aan het eten was. Het bedrijf heeft het stukje metaal inmiddels ontvangen en wil mij nu afschepen met een vvv-bon van €15. Wat kan ik hiermee doen?
Ik wil de naam van het bedrijf nog niet noemen omdat ik geen gezeik wil met het bedrijf.
Wat wilt u er mee doen? Er is niets gebeurd en u heeft geen schade. Wat zou voor u dan wel een passende oplossing zijn?
Ik heb wel schade. Je kan ook gewoon iets vragen ipv zomaar ergens vanuit gaan. Danku.
Dan had je in je OP duidelijk moeten zijn. Ik geloof er niets van.
Juliasofia25 schreef:Ik heb een stuk metaal in mijn spekje gevonden. Helaas tijdens dat ik het aan het eten was. Het bedrijf heeft het stukje metaal inmiddels ontvangen en wil mij nu afschepen met een vvv-bon van €15. Wat kan ik hiermee doen?
Ik wil de naam van het bedrijf nog niet noemen omdat ik geen gezeik wil met het bedrijf.
Maar als je die spekblokjes uitbakt dan kom je dat toch al in de pan tegen?
Verder snap ik niet wat je wil. Je wil geen gezeik met het bedrijf, daarom noem je geen naam. Maar ondertussen wil je hier wel advies welke verdere stappen je kan nemen. Op het moment dat je dat gaat doen krijg je dan toch alsnog 'gezeik'? Daarbij, denk je nu echt dat, als het bedrijf meeleest, ze niet weten wie er een stuk je metaal in een spekje heeft gevonden en een bon van 15 euro is toegekend?
Juliasofia25 schreef:Aangezien ik al merk wat voor slag volk er op deze fora afkomt, besloot ik ook niet meer te antwoorden. Ik had een terugroeping of iets dergelijks verwacht. Dat bedoelde ik met afschepen. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten zeggen we dan maar.
U verwacht door een bericht op een forum dat er een terugroep actie komt, dat haal ik niet uit uw eerste bericht. Hier heeft u het erover dat u een VVV bon heeft gekregen en dat ze u hiermee afschepen. U negeert de vragen welke schade u dan heeft geleden behalve dat u een stukje metaal heeft gevonden, wat erg vreemd is omdat hier altijd strenge controles op zijn, ondanks dat het vrijwel onmogelijk is dat er metaal in het proces komt.
Voor een terugroepaktie is het de vraag of er een onaanvaardbaar groot risiko is. Daar zijn gewoon regels voor; maw over grootte van metaaldeeltjes.