Re: Service-Energiemanager sluit mij zomaar over
Geplaatst: 14 feb 2018 15:37
Ik heb Met een heer van de Energiemanager gesproken en hij denkt dat er bij hen een foutje heeft plaatsgevonden. Uitgesproken en klaar.
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/