't Zal aan mij liggen, maar ook daar lees ik (behalve in comments van anderen dan TS) nergens dat dat ding uit Belgie komt.Lady1234 schreef:https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... ofzuiger-1Moneyman schreef:Een bronvermelding en/of linkje is dan wel handig...Lady1234 schreef:@moneyman.
Dat lees ik op het Kassaforum.
Alstublieft.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kapotte stofzuiger Philips
Re: Kapotte stofzuiger Philips
-
witte angora
Toch wel.
DOOR MARITA5 - 1 MRT. 2018 OM 07:59
5512 ANTWOORDEN / 5 VRAGEN
0
@Punker ,
Contactgegevens: Hifinesse , Sint-Katelijnevest 58-60, 2000 Antwerpen , tel : 00 32 - ( 0 ) 3 233 77 82 [email protected]
Neem eens contact op met ECC , niet geschoten is altijd mis .
https://www.eccnederland.nl/nl
DOOR CAROLA.83 - 1 MRT. 2018 OM 09:35
12730 ANTWOORDEN / 34 VRAGEN
2
Hifinesse.be is sinds eind januari failliet verklaard dus daar kun je niet meer aankloppen met je klacht.
https://www.faillissementsdossier.be/nl ... etail.aspx
-
stofzuigertje
Ik verkocht zakloze voor maar €89,95 en 1x een terug wegens transport schade..... als je klanten rechtstreeks naar Philips gaan vervalt mijn hulp.
Maar de 750 watt motoren zijn zuinig en zuigen goed, mits regelmatig en liefst na elke zuigbeurt....
Als je gaat legen als deze vol is, en niet schoon houd zuigen ze slechter.
Bij vele honden is meerdere keren legen beter dan in 1x alles zuigen.
Als het verstopt zit word de motor meer BBQ en vocht zie je soms niet, maar..... liever eerst de verkoper vragen en ook in België verkocht ik diverse apparaten en daar is ook garantie, maakt niets uit vanwaar geleverd...
En dit is niet mijn winkel....
Maar de 750 watt motoren zijn zuinig en zuigen goed, mits regelmatig en liefst na elke zuigbeurt....
Als je gaat legen als deze vol is, en niet schoon houd zuigen ze slechter.
Bij vele honden is meerdere keren legen beter dan in 1x alles zuigen.
Als het verstopt zit word de motor meer BBQ en vocht zie je soms niet, maar..... liever eerst de verkoper vragen en ook in België verkocht ik diverse apparaten en daar is ook garantie, maakt niets uit vanwaar geleverd...
En dit is niet mijn winkel....
Bizar. Die reactie is bij mij niet te zien...ZeerPrivé schreef:@Moneyman: ligt inderdaad aan jou![]()
![]()
DOOR PUNKER 1 MRT. 2018 OM 06:28
De leverancier was Hifinesse.be. Die is niet te bereiken. En Hifiness.nl zegt dat ze niets te maken hebben met de Hifiness.be.
Dat is beide keren niet door TS gezegd.witte angora schreef:Toch wel.DOOR MARITA5 - 1 MRT. 2018 OM 07:59
5512 ANTWOORDEN / 5 VRAGEN
0
@Punker ,
Contactgegevens: Hifinesse , Sint-Katelijnevest 58-60, 2000 Antwerpen , tel : 00 32 - ( 0 ) 3 233 77 82 [email protected]
Neem eens contact op met ECC , niet geschoten is altijd mis .
https://www.eccnederland.nl/nlDOOR CAROLA.83 - 1 MRT. 2018 OM 09:35
12730 ANTWOORDEN / 34 VRAGEN
2
Hifinesse.be is sinds eind januari failliet verklaard dus daar kun je niet meer aankloppen met je klacht.
https://www.faillissementsdossier.be/nl ... etail.aspx
-
witte angora
Inderdaad, dat moet je maar net weten... En dan zie je dus inderdaad de reactie van Punker staan.
DOOR PUNKER 1 MRT. 2018 OM 06:28
0 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
De leverancier was Hifinesse.be. Die is niet te bereiken. En Hifiness.nl zegt dat ze niets te maken hebben met de Hifiness.be.
0 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
Hahaha thanks! Ik heb hemZeerPrivé schreef:@Moneyman: bij @Kassa werken ze met antwoorden en met reacties. Reacties staan - voor een slecht lezer- beetje verstopt.
-
witte angora
En als ze er niet uit komen, komen ze hier terecht...ZeerPrivé schreef:Kassa is alleen geschikt voor mensen met een IQ boven 130 (ik ben er actief)
Bedankt voor deze onverwachte praktijkervaring, maar wat heeft Topicstarter er aan dat Stofzuigerd ook stofzuigers verkoopt ?stofzuigertje schreef:Ik verkocht zakloze voor maar €89,95 en 1x een terug wegens transport schade.....
Is Ruton niet een B merk van Philips ?Brahms schreef:Onze Ruton type RO 7122 (speciaal voor Stofzuigerd) is door gezinslid geblust met twee emmers water, nadat condensator fors rookte.stofzuigertje schreef:...Ik zie merk, geen type......
Nieuwe ontstorings condensator erin en hij loopt 9 jaren later nog steeds prima !
Het zegt dus niets.
Natuurlijk heeft Philips er belang bij om niet te repareren, dat scheelt bij garantiewerk veel geld.
Even een briefje schrijven en fors bedrag rekenen voor terugzenden (wat dan niet gebeurt, dus geen bewijslast voor TS) is dan lucratief en proberen waard.....
-
sylvesterb
Net zo weinig als aan jouw ongefundeerde beschuldigingen.Brahms schreef:Bedankt voor deze onverwachte praktijkervaring, maar wat heeft Topicstarter er aan dat Stofzuigerd ook stofzuigers verkoopt ?stofzuigertje schreef:Ik verkocht zakloze voor maar €89,95 en 1x een terug wegens transport schade.....