kweenie schreef:Fijn als je uit het centrum van Maastricht komt. Maar voor TS en anderen die van elders komen zou de reis met het OV een uur langer zijn dan met de auto. Dat noem ik niet goed bereikbaar met het OV.
TS komt met de trein naar het station in Maastricht en kan daar zijn/haar weg vervolgen met de OV naar Maastricht Airport.
Dat noem ik dan goed bereikbare verbinding!
Of wat bedoel je?
Een evaluatie omdat onze vakantie naar Kos er nu op zit. De reis naar Maastricht viel niet tegen. Makkelijk parkeren en een overzichtelijke aankomsthal. De terugreis viel echter tegen. Anderhalf uur voordat we opgehaald zouden worden kregen wij te horen dat de vlucht gecanceld was vanwege technische mankementen. We kwamen er toevallig achter omdat we via internet checkte of de vlucht niet vertraagd zou zijn. Een andere hotelgast had een sms ontvangen. Wij niet. We werden door Corendon verwezen naar de receptie van het hotel. Zij wisten ook van niks. Een uur later dan afgesproken werden wij (en vele anderen) naar een ander hotel overgebracht waar we rond 19.00 uur arriveerden. De hostess had schijnbaar haar tong verloren want deed 0,0 mededelingen. Ze verwees naar de receptie van het andere hotel. Wel kregen we maaltijd en drankjes en konden een paar uur slapen. We werden namelijk om 02.00 uur opgehaald. Rond 05.00 uur vanochtend vertrokken. NIET naar Maastricht waar onze auto's stonden maar naar Schiphol! De reviews van andere lezende gebeurt dit dus veel vaker! Een deel van ons gezelschap is opgehaald op Schiphol (incl. 3 kleine kinderen) en naar huis gebracht. Drie anderen zijn met de bus naar Maastricht vervoerd om de auto's op te halen. In het vliegtuig werd ter compensatie een croissant en een drankje aangeboden. Jawel! Nooit meer Corendon voor ons. De claim die wij bij hen neerleggen zullen we bij een gespecialiseerde organisatie neerleggen om discussie met Corendon te voorkomen.
Dit alles ter info. Overigens wel een heerlijke vakantie op Kos gehad!
De claim die wij bij hen neerleggen zullen we bij een gespecialiseerde organisatie neerleggen om discussie met Corendon te voorkomen.
Het is dan weer een geluk bij een ongeluk dat er tegenwoordig Europese regels zijn voor een vergoeding bij vertraging. Met een beetje geluk kun je 400 euro per persoon vergoed krijgen. Dat is dus bovenop eventueel extra kosten (zoals hotel en eten) die de maatschappij al betaald heeft.