LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] e-mail of gewone post naar Hoofdkantoor Belgie
Re: e-mail of gewone post naar Hoofdkantoor Belgie
JH het maakt me niets uit wat Dexia doet ik stuur alles meteen door naar mijn advocaat. Ik heb zelf geen verstand van juridische zaken.
En wat e-mail betreft is het idd pas 2 maanden rechtsgeldig onder bepaalde voorwaarden.
Zelf bevestig ik belangrijke e-mails ook per fax.
En wat e-mail betreft is het idd pas 2 maanden rechtsgeldig onder bepaalde voorwaarden.
Zelf bevestig ik belangrijke e-mails ook per fax.
Heel verstandig van je huissie, een advocaat weet er meer van die weet ook de mazen in de wet- en regelgeving heel goed.
Toch bedankt voor je gezonde bijdrage aan deze discussie. En veel succes,
Toch bedankt voor je gezonde bijdrage aan deze discussie. En veel succes,
Bedankt hoor en jullie ook succes met Dexia
toch goed zo fax hé.
het gaat me niet alleen om de rechtsgeldigheid van een fax of e-mailbericht. Het gaat me er vooral om dat ze overspoeld wolrden met berichten en ook daar dus merken wat wanbeleid en traineren van procedures met mensen kan doen. Dat mensen wanhopig worden en soms er geen gat meer in zien. Net zoals we ook proberen naar de politiek toe. Het gaat ook om de massa en de druppel op de steen.
Marit
Marit
Helemaal met je eens Marit daarom heb ik een e-mail gestuurd net zoals je zelf hebt gedaan.
Laatst gewijzigd door huissie op 27 jun 2004 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
met electronische handtekening?
Nee dat niet want die heb ik niet.