Re: Probleem Ziggo
Geplaatst: 18 apr 2018 12:03
Als er al wel Coax naar boven ligt is Hirschmann's MOCA misschien nog een optie.
Beste taxikemperman,taxikemperman schreef: Heeft iemand misschien wel een oplossing voor het opnemen probleem?
Probleem Ziggo
door taxikemperman »
17 apr 2018 10:09
De extra mediabox xl wordt tijdelijk niet geleverd omdat daar veel problemen mee zijn en ziggo de hele partij aan de leverancier heeft terug gestuurd per kerende post. Het is wel de intentie dat dit binnenkort weer leverbaar gaat worden. Je kunt dan gewoon op de extra mediabox xl opnenemen.taxikemperman schreef:Ik heb hierom gevraagd, maar ik krijg maar een Mediabox XL en kan geen extra boxen bestellenLady1234 schreef:Maar via de andere box kan toch ook ingesteld worden wat “opgenomen” moet worden en later weer gekeken? Je kunt gewoon meer boxen krijgen tegen volgens mij € 5,00 per maand.
Hier in huis staat in de woonkamer de “hoofdbox” en in twee slaapkamers een kleinere box. Op alledrie kan opnemen ingetoetst worden en wat opgenomen is gekeken worden.
Het is toch geweldig dat je zelfs antwoord krijgt van Ziggo als je ergens op het internet een klacht dumpt over Ziggo. Los dat TS een probleem heeft wat Ziggo niet kan/wil oplossen. Ziggo gaat analoog nou eenmaal uit faseren, dit gaat ze klanten kosten maar ook enorm veel geld besparen en ze hebben die afweging allang gemaakt.witte angora schreef:Geweldig, na 7 dagen al een reactie van het Ziggoteam. Als de monteur net zo vlot is als het webteam kan de topicstarter nog lang wachten op een oplossing.
En als je van voormalig ziggo-gebied naar voormalig upc-gebied verhuist? Wordt alles dan weer anders, en wie gaat het dan installeren, op kosten van wie?Ziggowebteam schreef:Misschien ook goed om te weten. Woon je in voormalig Ziggo gebied dan kan je de Humax 5200 met eigen smartcard wel gebruiken.
Zie voor meer info onze website (https://www.ziggo.nl/klantenservice/tel ... hdr-5200c/). Hier kan je ook een check doen of jouw regio geschikt is. Uiteraard mag je ons ook een privébericht sturen via dit forum of overige kanalen. Ik weet zeker dat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
Messenger: http://www.ziggo.nl/messenger
Twitter: https://twitter.com/ziggocompany
Groet,
Pim van Ziggo
Ziggo heeft daar een actie voor lopen, de zgn ziggo power promise, waarmee ze je om dat beloofde goede WiFi netwerk te bezorgen, je evt gratis powerline producten leveren om ook op andere plekken fatsoenlijk WiFi bereik te geven. Collega van me gaf dat via whatsapp aan bij ze, en na even wat zeuren en dreigen met overstappen, stond twee weken later de geadverteerde en beloofde monteur op de stoep om alles te regelen. Die heeft nu goed WiFi in het hele huis.taxikemperman schreef:Heel simpel. Er kan niet even een gaatje geboord worden. Hierdoor kan er dus geen computerkabel omhoog en door de massieve muren en vloeren is er ook bijna geen Wifi bereikDirkie schreef:De relatie tussen betonnen wanden en vloeren en het niet hebben van computers boven kan ik nog niet leggenRevoked schreef:Mijn kinderen kijken alles via laptop, tablet en telefoon. Geen TV's meer nodig tegenwoordig.
Ikzelf kijk welhaast geen tv. Misschien het journaal, maar ook niet dagelijks.
Schadevergoeding kun je vergeten. Je hebt immers geen schade.
Aangezien wij masssieve betonnen vloeren en wanden hebben, hebben we geen computers boven
Als er wel een computerkabel laf, dan waren wij direct overgestapt op KPN
Wat heeft jouw vraag met dit topic te maken? Op de Ziggo site / de Ziggo Community kun je alle informatie vinden, of je vragen stellen. En nee, de humax 5200 kun je niet in fUpc gebied gebruiken, maar ook die info kun je eenvoudig zelf vinden.witte angora schreef:En als je van voormalig ziggo-gebied naar voormalig upc-gebied verhuist? Wordt alles dan weer anders, en wie gaat het dan installeren, op kosten van wie?Ziggowebteam schreef:Misschien ook goed om te weten. Woon je in voormalig Ziggo gebied dan kan je de Humax 5200 met eigen smartcard wel gebruiken.
Zie voor meer info onze website (https://www.ziggo.nl/klantenservice/tel ... hdr-5200c/). Hier kan je ook een check doen of jouw regio geschikt is. Uiteraard mag je ons ook een privébericht sturen via dit forum of overige kanalen. Ik weet zeker dat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
Messenger: http://www.ziggo.nl/messenger
Twitter: https://twitter.com/ziggocompany
Groet,
Pim van Ziggo
Waarom zou het uitfaseren van analoog klanten kosten? De telegram bestaat ook niet meer en de telex ook niet. Er komen gewoon alternatieven en klanten gaan die gebruiken. Want veel andere mogelijkheden zijn er niet.sylvesterb schreef:Het is toch geweldig dat je zelfs antwoord krijgt van Ziggo als je ergens op het internet een klacht dumpt over Ziggo. Los dat TS een probleem heeft wat Ziggo niet kan/wil oplossen. Ziggo gaat analoog nou eenmaal uit faseren, dit gaat ze klanten kosten maar ook enorm veel geld besparen en ze hebben die afweging allang gemaakt.witte angora schreef:Geweldig, na 7 dagen al een reactie van het Ziggoteam. Als de monteur net zo vlot is als het webteam kan de topicstarter nog lang wachten op een oplossing.
Er zijn genoeg andere mogelijkheden en als je iets eenzijdig aanpast als aanbieder, wat niet te vergelijken is met een telegram, zullen mensen gaan kijken welke alternatieven er zijn. Als mensen gaan kijken wat de alternatieven zijn kiezen ze ook soms voor het alternatief. Dus deze wijziging gaat Ziggo klanten kosten en we gaan nog heel wat berichten hier op het forum kunnen verwachten.olaf79 schreef:Waarom zou het uitfaseren van analoog klanten kosten? De telegram bestaat ook niet meer en de telex ook niet. Er komen gewoon alternatieven en klanten gaan die gebruiken. Want veel andere mogelijkheden zijn er niet.
Haha. Je gaat je ziggo opzeggen omdat ze geen analoge tv meer bieden om vervolgens alleen nog internet te nemen? Denk je dat je via internet analoog tv kunt kijken...?sylvesterb schreef:[
Alternatieven zijn er voldoende en soms is er helemaal geen alternatief nodig maar kiezen mensen enkel voor internet. En bij enkel internet is Ziggo niet de goedkoopste.
Ik denk dat dat heel erg meevalt aangezien andere providers ook geen analoge tv meer aanbieden of daar ook mee gaan stoppen. Of te wel weinig keus.Ik snap de wijziging die Ziggo moet maken, maar dit soort wijzigingen kosten altijd klanten, maar dit is gewoon ingecalculeerd. Net zoals bij prijsverhogingen e.d. dit is bepaald hoeveel klanten ongeveer over stappen.
Werkt dus wel, maar niet zoals jij zou willen...Tsja, daar kan Ziggo weinig aan doen.taxikemperman schreef:Een digitale recorder had ik dus gekocht met toestemming van Ziggo, echter deze werkte dus niet in mijn gebied
Als je de recorder achter de decoder hangt, dan kan je dus maar een kanaal opnemen of je moet handmatig gaan zitten switchen. Bovendien kan je op dat moment dus zelf niet naar een ander programma kijken.
Als je een externe schijf hangt aan de TV (ik weet niet of dit werkt op die van mij) dan moet je dus ook de TV aan laten staan. Veel extra stroom verbruik dus
Nee dat denk ik niet en schrijf ik ook niet. Klanten gaan alternatieven bekijken als ze hier toe gedwongen worden en een alternatief kan zijn TV kijken via de tablet bijvoorbeeld.olaf79 schreef:Haha. Je gaat je ziggo opzeggen omdat ze geen analoge tv meer bieden om vervolgens alleen nog internet te nemen? Denk je dat je via internet analoog tv kunt kijken...?sylvesterb schreef:[
Alternatieven zijn er voldoende en soms is er helemaal geen alternatief nodig maar kiezen mensen enkel voor internet. En bij enkel internet is Ziggo niet de goedkoopste.
Helaas voor Ziggo valt dit veelal niet mee. Mensen zijn boos/teleurgesteld en stappen dan opeens over. Ziggo is niet de goedkoopste en digitale TV is ook beschikbaar via de lowbuget aanbieders. Los dat als je toch niet meer analoog kan kijken er betere alternatieven zijn dan Ziggo. De horizonbox is nou eenmaal niet de beste ontvanger.olaf79 schreef:Ik denk dat dat heel erg meevalt aangezien andere providers ook geen analoge tv meer aanbieden of daar ook mee gaan stoppen. Of te wel weinig keus.sylvesterb schreef: Ik snap de wijziging die Ziggo moet maken, maar dit soort wijzigingen kosten altijd klanten, maar dit is gewoon ingecalculeerd. Net zoals bij prijsverhogingen e.d. dit is bepaald hoeveel klanten ongeveer over stappen.