LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik pas niet in een KLM stoel! Dat maakt de KLM geen moer uit

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Ik pas niet in een KLM stoel! Dat maakt de KLM geen moer uit

Ongelezen bericht door Gast »

dat wat eliane en dutchie beweren klopt.

het is een algemene regel dat er louter capabele passagiers bij een nooduitgang mogen zitten.

dat betekent:
-geen passagier met een fysieke beperking
-geen passagier met een psychische beperking
-geen passagier onder de twaalf jaar
-geen passagier met een huisdier dat in de cabine vervoerd mag worden
-geen passagier die gedwongen wordt te reizen, bijvoorbeeld een deportee.

enfin.

om nog even terug te komen op het oorspronkelijke bericht.

meneer heeft een tourist-classticket geboekt bij de klm. daar zijn een aantal voorwaarden aan verbonden. met de aanschaf van zijn ticket gaat hij met deze voorwaarden accoord.

onder deze voorwaarden valt ook de grootte van de stoel en de 'pitch', de ruimte tussen twee rijen stoelen.

mocht meneer nu niet tevreden zijn met de door hem geaccoordeerde omstandigheden, dan kan het cabinepersoneel proberen meneer een beter alternatief voor te stellen.

mocht dat om wat voor reden niet tot de mogelijkheden behoren, dan zal meneer helaas teleurgesteld moeten worden.

overigens, het blikje ice-tea hem door een welwillende medepassagier in de taxi aangereikt, klinkt mij ietwat pathetisch in de oren. op schiphol zijn vierenentwintig uur per dag diverse gelegenheden om iets te eten en te drinken te kopen. maar dat terzijde.

Gast

het is 'geaccordeerd', niet 'geaccoordeerd'.

jammer dat er geen 'edit'-knop op dit forum aanwezig is.

k.duck

Ongelezen bericht door k.duck »

kijk eens of de club LANGE MENSEN nog bestaat

die hadden toen contact met airlines en konden voor leden stoelen

met meer ruimte reserveren :D :D :D :D :D

Globetrotter

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ik ben bang dat mijn bijdrage weinig goed maakt. Maar als je weer naar Canada vliegt, probeer dan eens Air Canada. PERFECTE beenruimte en wat zijn die mensen toch vriendelijk. Echt top! Er wordt zelfs rekening gehouden dat als je overstapt na de landing, dat je als eerste het vliegtuig verlaat.

Gast

Er wordt zelfs rekening gehouden dat als je overstapt na de landing, dat je als eerste het vliegtuig verlaat.
Hoe wil je anders overstappen??? Voor de landing en niet eerst het toestel verlaten???:lol:

Gesloten