| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mag je iemand anders' telefoonnummer online gooien?
-
stofzuigertje
Re: Mag je iemand anders' telefoonnummer online gooien?
Ja, bij de prepaid simkaart kun je ook nummerbehoud aanvragen voor Donald Trump of zo.....
En dan krijgt deze zeer betrouwbare persoon die nooit Fake News wil verspreiden dit gewoon.
Dan moet de echte eigenaar kiezen.... dit terug halen met veel moeite en enkele weken wachten.... of ander nummer en huidige voorraad flyers weg pleuren!
Wel kan een persoon die dit doet een schade claim verwachten want elke Helderziende met waas voor ogen mag dit beroep uitoefenen en reclame maken...
Alleen zou ik niet steeds elke 2 weken dit in zelfde buurt maar telkens andere locatie doen.
Het is dus mogelijk een makkelijk nummer op die manier te stelen en zo een 06 123456789 te krijgen!
Niet allemaal vragen ze de bewijzen van kaart nummers en zo helaas.
Wel zal Madiba na nooit meer gebeld worden en zijn eigen nummer bellen onze Kluk Kluk aan de lijn krijgen!
En dan krijgt deze zeer betrouwbare persoon die nooit Fake News wil verspreiden dit gewoon.
Dan moet de echte eigenaar kiezen.... dit terug halen met veel moeite en enkele weken wachten.... of ander nummer en huidige voorraad flyers weg pleuren!
Wel kan een persoon die dit doet een schade claim verwachten want elke Helderziende met waas voor ogen mag dit beroep uitoefenen en reclame maken...
Alleen zou ik niet steeds elke 2 weken dit in zelfde buurt maar telkens andere locatie doen.
Het is dus mogelijk een makkelijk nummer op die manier te stelen en zo een 06 123456789 te krijgen!
Niet allemaal vragen ze de bewijzen van kaart nummers en zo helaas.
Wel zal Madiba na nooit meer gebeld worden en zijn eigen nummer bellen onze Kluk Kluk aan de lijn krijgen!
Als dat al zou kunnen, wat ik overigens helemaal niet geloof, heeft dat "medium" er nauwelijks last van. Nieuw telefoonnummer, nieuwe briefjes printen en klaar.
Kuklos, regelmatig zo'n briefje is ergerlijk, maar echt last ervan heeft u toch niet? Gooi het gewoon bij het oud papier.
Of bel hem een keer op en zeg dat u zijn briefje gaat besmeuren met kippenbloed en verbranden; misschien maakt dat indruk als hij in zijn eigen onzin gelooft.
Kuklos, regelmatig zo'n briefje is ergerlijk, maar echt last ervan heeft u toch niet? Gooi het gewoon bij het oud papier.
Of bel hem een keer op en zeg dat u zijn briefje gaat besmeuren met kippenbloed en verbranden; misschien maakt dat indruk als hij in zijn eigen onzin gelooft.
-
stofzuigertje
Grote oplage is goedkoper dus ik verwacht een voorraad voor meerdere maanden......
Als je die moet vernietigen als ik dit overneem....
Een voice mail inspreken en iedereen krijgt de Stofzuiger aan de lijn met dubieuze onzin!
Ik heb ooit een mooi en makkelijk prepaid nummer gezien in winkel.
Dat kaartje voor €2,95 bij bekende Supermarkt gekocht en overgezet naar mijn huidige aanbieder!
Ik heb dus voor maar €2,95 een mooi nummer gekocht maar ik kan ook dit nummer op deze manier makkelijk overzetten!
Binnen 2 weken was in werkelijkheid maar 4 dagen en ja hoor, het werkt nog steeds.
Mooie makkelijke 06 nummers zijn geld waard en dit was goedkope Engelse aanbieder die kaarten met zichtbaar 06 nummer verkocht uit de bak!
Wel is het drukken van nieuwe flyers en nieuw nummer nemen en alle vaste klanten verliezen voor hem een ramp.
Zijn bedrijf heeft enkele weken geen inkomsten als iedereen mijn voicemail kreeg en de drukkosten per 10.000 of meer is ook niet gratis!
Ook het huis aan huis bezorgen is niet gratis dus hoge kosten voor deze Helderziende die na mijn oproep wel eens een waas voor zijn ogen kan krijgen!
Als je die moet vernietigen als ik dit overneem....
Een voice mail inspreken en iedereen krijgt de Stofzuiger aan de lijn met dubieuze onzin!
Ik heb ooit een mooi en makkelijk prepaid nummer gezien in winkel.
Dat kaartje voor €2,95 bij bekende Supermarkt gekocht en overgezet naar mijn huidige aanbieder!
Ik heb dus voor maar €2,95 een mooi nummer gekocht maar ik kan ook dit nummer op deze manier makkelijk overzetten!
Binnen 2 weken was in werkelijkheid maar 4 dagen en ja hoor, het werkt nog steeds.
Mooie makkelijke 06 nummers zijn geld waard en dit was goedkope Engelse aanbieder die kaarten met zichtbaar 06 nummer verkocht uit de bak!
Wel is het drukken van nieuwe flyers en nieuw nummer nemen en alle vaste klanten verliezen voor hem een ramp.
Zijn bedrijf heeft enkele weken geen inkomsten als iedereen mijn voicemail kreeg en de drukkosten per 10.000 of meer is ook niet gratis!
Ook het huis aan huis bezorgen is niet gratis dus hoge kosten voor deze Helderziende die na mijn oproep wel eens een waas voor zijn ogen kan krijgen!
Ik denk dat het nummer op twitter zetten geen issue zal zijn, maar dat het ook geen zoden aan de dijk zal zetten.kuklos schreef:De eerste keer denk je dat ook. Maar als meneer de oplichter op een gegeven moment elke twee weken zijn troep door je brievenbus gooit ben je het wel zat. dan wil je zijn leven zuur maken.juliomariner schreef:Nou hij zal knder de indruk zijn hoor. Gewoon negeren is toch ook een mogelijkheid?
Verder iemand het leven zuur maken omdat je eens per 2 weken een flyertje in de bus krijgt. Is dat niet enorm overtrokken? Ik zou er niet eens aandacht aan besteden.....
Stofzuiger, ik denk dat deze charlatan zelf een A4'tje print met zes of acht van zijn briefjes, dat kopieert (of laat kopiëren) en met zijn gezin even een uurtje gaat knippen of snijden, een paar honderd per keer. Per briefje is dat centenwerk. Het zou me ook niet verbazen als hij zo nu en dan van nummer wisselt. Hij zal echt geen jaarvoorraad kaartjes op 220 grams sulfaatkarton hebben liggen.
Vaste klanten? Lijkt me sterk.
Het bestaande telefoonnummer van iemand anders afpakken? Lijkt me nog sterker.
Vaste klanten? Lijkt me sterk.
Het bestaande telefoonnummer van iemand anders afpakken? Lijkt me nog sterker.
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik geloof wel dat je kan aantonen dat deze meneer een nepper is.
Een echte helderziende zou weten dat u geen behoefte aan zijn post heeft
Een echte helderziende zou weten dat u geen behoefte aan zijn post heeft
-
renewouters
Want? Jij hebt iets tegen die man, als iemand wat tegen jou zou hebben en hetzelfde doet, wat is er dan onvergelijkbaar aan?kuklos schreef:Totaal onvergelijkbare situatie..renewouters schreef:Hoe zou je het vinden als iemand die een conflict met jou heeft, jouw telefoonnummer online zou gooien?kuklos schreef:Ik heb vandaag voor de zoveelste keer ongevraagde reclame ontvangen van ene meneer Madiba, die claimt helderziende te zijn. Op die reclame staat alleen een telefoonnummer en meer niet.
Omdat ik het nu zat ben wil ik zijn nummer (met naam) op Twitter gooien. Maar mag dat zomaar?
-
stofzuigertje
Het stelen van iemands 06 nummer is helaas nog steeds mogelijk....
maar voor een Helderziende die geen enkel telefoontje meer kreeg.....
Voor hij door heeft wie dit heeft geflikt is hij al snel vele weken en duizenden prints verder....
En of hij neemt een nieuw nummer of is weken bezig om te bewijzen dak een zekere Kluk Kluk deze gestolen heeft!
Dan zal hij opnieuw moeten beginnen of andere wijk nemen....
Verder is alleen 06 en geen website of adres al verdacht en risico, als er 1 uitvalt zoals in mijn illegale en wettelijk niet toegestane methode is alles weg!
Dus hij heeft geen heldere blik op de toekomst want ook een concurrent kan hem zo makkelijk uitschakelen.
Zo heeft een Politie man dit ook gedaan, en kreeg alle junks aan de lijn die iets bestelden.....
Dan kom je achter de vorige eigenaar en alle gebruikers.
De drugskoeriers waren plaag in een wijk en hij had als wijkagent plotseling veel bureau werk dankzij mijn niet 100% toegestane methode.... en zelfs de leveranciers die een zolder kamer of zo hadden werden dankzij mijn 06 diefstal netjes zelf aangemeld voor opruimen!
Ja, een compleet netwerk oprollen als digibeet Wijkagent en complimentje van de baas + promotie!
maar voor een Helderziende die geen enkel telefoontje meer kreeg.....
Voor hij door heeft wie dit heeft geflikt is hij al snel vele weken en duizenden prints verder....
En of hij neemt een nieuw nummer of is weken bezig om te bewijzen dak een zekere Kluk Kluk deze gestolen heeft!
Dan zal hij opnieuw moeten beginnen of andere wijk nemen....
Verder is alleen 06 en geen website of adres al verdacht en risico, als er 1 uitvalt zoals in mijn illegale en wettelijk niet toegestane methode is alles weg!
Dus hij heeft geen heldere blik op de toekomst want ook een concurrent kan hem zo makkelijk uitschakelen.
Zo heeft een Politie man dit ook gedaan, en kreeg alle junks aan de lijn die iets bestelden.....
Dan kom je achter de vorige eigenaar en alle gebruikers.
De drugskoeriers waren plaag in een wijk en hij had als wijkagent plotseling veel bureau werk dankzij mijn niet 100% toegestane methode.... en zelfs de leveranciers die een zolder kamer of zo hadden werden dankzij mijn 06 diefstal netjes zelf aangemeld voor opruimen!
Ja, een compleet netwerk oprollen als digibeet Wijkagent en complimentje van de baas + promotie!
Onrechtmatig verkregen bewijs wordt toch niet toegelaten in strafzaken, of is het wetboek Sv aangepast?
-
juliomariner
Sorry stofzuiger maar iets te lang in de zon gezeten?
Laatst gewijzigd door juliomariner op 27 jul 2018 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Theotrucker
Stofzuiger is altijd verward.
-
juliomariner
Zijn bijdragen zijn niet altijd even leesbaar maar dit keer overtreft hij zich zelf
-
stofzuigertje
Als een Drugs Dealer geen goede Advocaat neemt en de leveranciers en afnemers ook niet dan is Illegaal verkregen bewijs gewoon goedgekeurd.
Ze hadden mits ze hadden geweten hoe het bewijs verkregen is vrijspraak kunnen krijgen.
Vermoedelijk denken ze aan aftappen en niet aan 06 nummer diefstal.
Hij had zijn telefoon en simkaart nog en alle gegevens in toestel....
Maar als je regelmatig een nieuwe prepaid 06 neemt en vergeet dat de Politie dit kan doen.....
Deze personen weten meer van kwaliteit en prijzen dan wettelijke regels blijkbaar!
Ik heb het over een groep onder de 25 die niet dagelijks de kranten leest....
Ze hadden mits ze hadden geweten hoe het bewijs verkregen is vrijspraak kunnen krijgen.
Vermoedelijk denken ze aan aftappen en niet aan 06 nummer diefstal.
Hij had zijn telefoon en simkaart nog en alle gegevens in toestel....
Maar als je regelmatig een nieuwe prepaid 06 neemt en vergeet dat de Politie dit kan doen.....
Deze personen weten meer van kwaliteit en prijzen dan wettelijke regels blijkbaar!
Ik heb het over een groep onder de 25 die niet dagelijks de kranten leest....
Onzin, stofzuiger. Je hebt geen idee hoe bewijsaanbod en bewijswaardering in een rechtszaak werkt.
Stofzuiger, verdiep u eens in het wetboek van strafvordering.