LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boodschappenkar gestolen bij AH Karspeldreef

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ErnieG

Re: Boodschappenkar gestolen bij AH Karspeldreef

Ongelezen bericht door ErnieG »

bprosman schreef:Blijf het raar vinden dat iedereen met een vingertje wijst naar TS alsof die iets verkeerd gedaan heeft.
Maar de TS wijst met een vingertje naar de supermarkt en dat moet natuurlijk ook niet.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vind niet dat TS "met het vingertje wijst":
Omayra.syreeta schreef: (...) Tot zover te begrijpen, niks aan de hand. (...) Het management van het filiaal vond dit spijtig, (...) Ik vind het raar en niet klantvriendelijk (...) vind ik dat dit filiaal niet volledig is in de communicatie en meer had mogen doen ter tegemoetkoming. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee en zoja wat zou je hier verder nog aan kunnen doen?
Heel keurig omschreven allemaal, er valt geen onvertogen woord. TS stelt gewoon twee nette vragen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Mark1992 schreef:
Lowieze schreef:
Mark1992 schreef:Vind het wel grappig dat iedereen zo reageert op een, voor mij overkomend, klantonvriendelijke manier van AH. Zal wel aan de plaats liggen, maar hier kun je gewoon met Big Shoppers de supermarkt in, óók een AH. Hetzelfde geldt voor studenten in veel gevallen: tas voor in de winkel laten liggen, ''Wat als die gestolen wordt?'', Jammer joh, dan ga je toch weg.

Aan de ene kant roept men dat ze plastic tasjes tegen willen gaan, maar een tas/trolley meenemen? Nee, dat gaat niet! Die zet je maar op eigen risico voor de winkel neer, dan al niet met een slot. Waar gaan we naartoe op deze manier? Stel dan gewoon, net als vele andere winkels, een steekproef op of vraag aan mensen of je in de tas mag kijken wanneer je argwaan hebt. Maar maatregelen zoals dit zijn gewoonweg klantonvriendelijk in mijn ogen.
Een Big Shopper is wat anders dan een trolley.

Maar u ziet er dus wel heil in als mensen alleen met zo'n trolley boodschappen doen en dan gelijk die boodschappen maar in de trollley doen? En dan moet de cassière bij iedereen met zo'n trolley vanachter haar kassa komen om te kijken of alle boodschappen wel op de band gelegd zijn? Lijkt me heel tijdrovend en onhandig.
Nee hoor, dan maar een mogelijkheid bieden om de trolley buiten de winkel vast te zetten.
Hoeveel mensen doen er nou daadwerkelijk boodschappen met een trolley? Dat zijn voornamelijk ouderen die hun boodschappen dan achter zich aan mee kunnen nemen met behulp van wieltjes. Logisch toch? Kan me niet voorstellen dat er meer dan 2 of 3% van de mensen bij één caissière een trolley gebruiken.
Hier zie ik heel veel mensen met een trolley. Het winkelcentrum ligt dicht bij een verzorgingstehuis en diverse flats voor 50-plussers. Om dan nog maar niet te spreken van mensen met een scootmobiel, een trolley met klapkratten en een rollator.

ErnieG

Ongelezen bericht door ErnieG »

Erthanax schreef: Heel keurig omschreven allemaal, er valt geen onvertogen woord. TS stelt gewoon twee nette vragen.
Voor die vragen zijn de naam van de supermarkt en wat de TS er allemaal van vindt helemaal niet relevant, maar de TS vermeldt ze toch. Blijkbaar gaat het helemaal niet alleen om die twee vragen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

TS geeft een keurige, volledige beschrijving van de gebeurtenissen. Haar mening is relevant en die presenteert ze niet als feit. Ze beschuldigt niemand, ze vraagt netjes of meer mensen die ervaring hebben en wat ze eventueel nog kan doen. Daar is helemaal niets mis mee.

Vindt u dit een "wraaktopic"? Dat mag, maar ik vind dat niet. Wraaktopics staan vol met ongefundeerde uitspraken en grote woorden (schandalig, oplichters, koop hier niet), liefst met hoofdletters.

Ik deel de zienswijze van TS niet, maar op haar bericht heb ik niets aan te merken, integendeel.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Mark1992 schreef:Vind het wel grappig dat iedereen zo reageert op een, voor mij overkomend, klantonvriendelijke manier van AH. Zal wel aan de plaats liggen, maar hier kun je gewoon met Big Shoppers de supermarkt in, óók een AH. Hetzelfde geldt voor studenten in veel gevallen: tas voor in de winkel laten liggen, ''Wat als die gestolen wordt?'', Jammer joh, dan ga je toch weg.

Aan de ene kant roept men dat ze plastic tasjes tegen willen gaan, maar een tas/trolley meenemen? Nee, dat gaat niet! Die zet je maar op eigen risico voor de winkel neer, dan al niet met een slot. Waar gaan we naartoe op deze manier? Stel dan gewoon, net als vele andere winkels, een steekproef op of vraag aan mensen of je in de tas mag kijken wanneer je argwaan hebt. Maar maatregelen zoals dit zijn gewoonweg klantonvriendelijk in mijn ogen.
Die supermarkt, en alle supermarkten, is een dienstverlenend bedrijf, en zou dus als eerste reactie het de klanten op alle fronten zo makkelijk mogelijk moeten maken, want dat is goed voor de handel. Vervelende is alleen, dat er ook klanten zijn die niet wensen af te rekenen, oftewel de winkelier bestelen. Nou is de supermarktbranche eentje waar de marktwerking goed werkt, en de marges dientengevolge niet bijster hoog zijn. Dan zijn die gestolen waren, een flinke aanslag op de winst van zo'n vestiging. Ik heb zelf 8 jaar gewerkt in een filiaal van AH in een andere prachtwijk, en het bedrag wat er ondanks alle maatregelen gestolen werd per maand, was een leuk bovengemiddeld maandsalaris. En als je omaatjes van 77 met 7 flessen dure shampoo betrapt, dan besef je dat je als winkelier in de hoek zit waar de klappen vallen, wát je ook doet.

Gesloten