Inderdaad, na een tariefsverhoging van ongeveer 44 procent !Dat kan bij Tele2 bijvoorbeeld al voor €25 p/m.
Maar gelukkig zijn de eenjarige tuinplantjes goedkoper geworden, dus netto blijven we even duur uit.
(Sorry, lijk het CBS wel)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Inderdaad, na een tariefsverhoging van ongeveer 44 procent !Dat kan bij Tele2 bijvoorbeeld al voor €25 p/m.
lpc schreef:Ik ben (eindelijk) overgestapt. Niet vanwege de prijs maar de slechte kwaliteit. Nu heb ik voor minder geld sneller internet en een uitstekend tv beeld. 3 x win voor mij.
Vreemd TS betaald € 54 (ook nog huidige tarief) en bij NLE (100/10Mbit/s) betaal je de eerste 9 maanden € 29,95 dan is € 24,05 per maand minder en geen € 30,00, na 9 maanden is het € 14,05 goedkoper. En dat is € 258,06 minder per jaar en geen € 180,000.rrvvww schreef: ↑08 okt 2018 23:58Overgestapt naar NLE. Internet is veel sneller. (van 40 mb naar 95 mb) Vooral uploaden is veel sneller. (van 4 mb naar 20 mb) Ook nog meer zenders en een betere app (KPN) om tv te kijken op de tablet. De eerste negen maanden € 30 pm goedkoper. Daarna € 15 pm goedkoper. Dat is € 180 per jaar. Mooi meegenomen. "Gratis" Formule 1, die door Ziggo aangeboden wordt, interesseert me in het geheel niet.
René.
Soms is het ook een kwestie van even buiten de gebaande paden kijken. Zo heeft T-mobile bijvoorbeeld een 4G-voor-thuis oplossing, oftewel via het mobiele 4G netwerk een vaste aansluiting in huis.Julie4444 schreef: ↑30 jul 2018 22:39Pff, wij moeten verplicht ziggo want er zijn geen alternatieven tenzij wij een inbelverbinding nemen of supertraag internet over koper van KPN.sylvesterb schreef:Voor die € 45 (is trouwens € 43,95) krijg je 40Mbit/s download en 4Mbit/s upload bij Ziggo. Bij Telfort heb je 50Mbit/s en 5Mbit/s upload voor € 35,00 per maand. De latency bij VDSL en coax is nagenoeg gelijk. Verdere zaken zijn er niet niet echt voor de gemiddelde consument en je kunt Telfort en Ziggo dus prima vergelijken.
Je hebt niet altijd een (fatsoenlijke) keus.
Geen optie. We verbruiken daar veel te veel data voor.sjohie schreef: ↑09 okt 2018 08:06Soms is het ook een kwestie van even buiten de gebaande paden kijken. Zo heeft T-mobile bijvoorbeeld een 4G-voor-thuis oplossing, oftewel via het mobiele 4G netwerk een vaste aansluiting in huis.Julie4444 schreef: ↑30 jul 2018 22:39Pff, wij moeten verplicht ziggo want er zijn geen alternatieven tenzij wij een inbelverbinding nemen of supertraag internet over koper van KPN.sylvesterb schreef:Voor die € 45 (is trouwens € 43,95) krijg je 40Mbit/s download en 4Mbit/s upload bij Ziggo. Bij Telfort heb je 50Mbit/s en 5Mbit/s upload voor € 35,00 per maand. De latency bij VDSL en coax is nagenoeg gelijk. Verdere zaken zijn er niet niet echt voor de gemiddelde consument en je kunt Telfort en Ziggo dus prima vergelijken.
Je hebt niet altijd een (fatsoenlijke) keus.
Voor alleen internet kan nooit bij Ziggo bij mijn weten gaat altijd gepaard met televisie aangezien het via de kabel gaat.Ruim een jaar geleden sloot ik een contract met Ziggo voor aansluiting op het internet. Geen telefonie, geen (digitale) tv. Voor € 45,- per maand, dat leek me geen slechte prijs. Maar 15 maanden later is het abionnement € 54,- per maand,
Ze zijn zelfs unlimited. Naja, je krijgt 100Gb per maand, en als die op is voor het einde, 5Gb/dag erbij. Als ook dát niet genoeg is, kan je per dag zoveel bundels van 2Gb erbij bestellen zonder kosten. Je kan dus een paar Gb per dag verstoken, dat moet genoeg zijn voor een gemiddeld huishouden lijkt me?sylvesterb schreef: ↑14 okt 2018 20:54Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?
Mhm dat is nieuw voor mij. Zal daar eens naar kijken, thanks.sjohie schreef: ↑15 okt 2018 16:09Ze zijn zelfs unlimited. Naja, je krijgt 100Gb per maand, en als die op is voor het einde, 5Gb/dag erbij. Als ook dát niet genoeg is, kan je per dag zoveel bundels van 2Gb erbij bestellen zonder kosten. Je kan dus een paar Gb per dag verstoken, dat moet genoeg zijn voor een gemiddeld huishouden lijkt me?sylvesterb schreef: ↑14 okt 2018 20:54[...]
Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?
Gb? Lijkt me dat je GB bedoeld.sjohie schreef: ↑15 okt 2018 16:09Ze zijn zelfs unlimited. Naja, je krijgt 100Gb per maand, en als die op is voor het einde, 5Gb/dag erbij. Als ook dát niet genoeg is, kan je per dag zoveel bundels van 2Gb erbij bestellen zonder kosten. Je kan dus een paar Gb per dag verstoken, dat moet genoeg zijn voor een gemiddeld huishouden lijkt me?sylvesterb schreef: ↑14 okt 2018 20:54Die 4G abonnementen voor thuis hebben een behoorlijk hoog data limiet. Ben dan wel benieuwd wat je dan precies aan data verbruikt?
Als ik het goed begrijpt ontvangt u 2 kanalen niet meer en bent u daarom gestopt met betalen, dit is natuurlijk niet slim. Als je er klaar mee bent zijn er andere wegen om je overeenkomst te beëindigen. Niet betalen is echt niet te adviseren.luna01 schreef: ↑31 okt 2018 19:11Had een week geleden en brief van Ziggo ''Herinnert u zich nog, er staat nog een bedrag open van 54 euro''. Naja, sorry werd er flauw van, een herinnering 'voor' de nota ? En alleen al dit 'herinnert u zich nog ?' Man ik had echt wel andere problemen op dat moment. En vandaag een brief er staat nog een bedrag open van 106 euro. Als ik bel krijg ik onbegrijpelijke antwoorden en het wordt zo gedraaid dat ik echt aan mezelf begin te twijfelen. Maar kom, ik zie toch aan mijn bankafschriften hoeveel en wanneer ik betaal ? Ben er ook klaar mee, zodra je op staat staat heb je tegenwoordig overal wifi. Dit is niet fair, ben er klaar mee. Heb al over een jaar geen Arte en Net 5 meer, heb 3 keer over hele dagen moeten wachten op een monteur, die niet kwam. S'avonds om 21 uur nog een sms we komen er zo aan. Ja nou, dan ben ik al bang om een nieuwe afspraak te maken, want zit wel uren lang voor niets te wachten. Klaar mee...