LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
slim
hoelang ervaring?
Mr robin.
bedankt
hoelang ervaring?
Mr robin.
bedankt
Geachte mijnheer/mevrouw nieuwtje
U hoeft mij niet te bedanken hoor ik doe het graag.
Dus als u van mening bent dat er onzorgvuldig gehandeld is door de TROS RADAR redachtie ten opzichte van u of uw bedrijf aarzel dan niet om eventuele gerechtelijke stappen te ondernemen tegen het cionsumenten programma tros radar.
Ik bedoel hier mee .
De hondenhandelaar in kwestie heeft al aangetoond dat de TROS RADAR REDACTIE de consument niet altijd de juiste informatie voor schoteld.
Terwijl de redactie van het consumenten programma TROS-RADAR wel verantwoordelijk is voor de inhoud van hun programma.
Dus aat u niet tegen houden
het zij zo.
Groeten MR.Robin
U hoeft mij niet te bedanken hoor ik doe het graag.
Dus als u van mening bent dat er onzorgvuldig gehandeld is door de TROS RADAR redachtie ten opzichte van u of uw bedrijf aarzel dan niet om eventuele gerechtelijke stappen te ondernemen tegen het cionsumenten programma tros radar.
Ik bedoel hier mee .
De hondenhandelaar in kwestie heeft al aangetoond dat de TROS RADAR REDACTIE de consument niet altijd de juiste informatie voor schoteld.
Terwijl de redactie van het consumenten programma TROS-RADAR wel verantwoordelijk is voor de inhoud van hun programma.
Dus aat u niet tegen houden
het zij zo.
Groeten MR.Robin
wat is uw ervarong na 5 jaar en belangrijker gezegd wat heb je allemaal gedaan in het praktijk. Slim
Nou volgens mij heeft RADAR nog nooit een rechtszaak verloren dus eeeeh ga je gang!
Gast
leest dat stukje maar eens over de honden van Mr Robin.
Als tros in hun gelijk waren gesteld hadden ze onkosten niet hoeften te betalen. Dus jij weet weer beter?????
leest dat stukje maar eens over de honden van Mr Robin.
Als tros in hun gelijk waren gesteld hadden ze onkosten niet hoeften te betalen. Dus jij weet weer beter?????
Wat ik na 5 jaar ervaring vind van MLM kun je lezen in alle threads waarin ik uitspraken doe.wat is uw ervarong na 5 jaar en belangrijker gezegd wat heb je allemaal gedaan in het praktijk. Slim
Zie jij in dat stukje dan staan dat ze een rechtszaak verloren hebben?leest dat stukje maar eens over de honden van Mr Robin.
Ze hebben in der minne geschikt met de betreffende handelaren, wat wil zeggen dat ze geen rechtszaak zijn aangegaan. Dat betekent niet automatisch dat ze ongelijk hadden! Je kunt zoiets ook doen als je denkt dat een rechtszaak teveel negatieve publiciteit op zal roepen, te lang zal gaan duren, teveel geld zal gaan kosten enzovoorts.
Ik ken het specifieke geval niet, dus ik denk dat ik er verder inhoudelijk niet veel over kan zeggen. Maar jij maakt van de verdachte nu een schuldige zonder dat dit door een rechter uitgesproken is en dat gaat in tegen alle fatsoens- en rechtsregels die we in Nederland hebben.
Los daarvan heeft de Tros niets te maken met wat mensen op dit forum schrijven. Dus als iemand hier een negatieve opmerking over een onderneming maakt dan is dat niet de Tros te verwijten maar die specifieke persoon (als er tenminste sprake is van een ongegronde negatieve opmerking). Het is niet zo dat de Tros een discussie over MLM onder piramidespelen opent, dat doen de schrijvers hier (waaronder jij). En waarom? Misschien omdat een zeer ruime meerderheid van de Nederlandse bevolking MLM meteen associeert met piramidespelen, en daarin geef ik die meerderheid gelijk.
Dat is je goed recht.
Maar andersom is het dan ook mijn goed recht om MLM met piramidespelen te associeren, toch?
En dus ook om een discussie over MLM onder Piramidespelen op dit forum te voeren, toch?
En dus ook om een discussie over MLM onder Piramidespelen op dit forum te voeren, toch?
student26
als de tros weet dat ze in hun recht stonden dan gaven ze nooit een schikking.! Anders kunnen ze wel doorgaan. En theoretisch geven ze al aan nu dat ze ongelijk hadden!
Dat de massa denkt dat mlm onder dezelfde noemer kunt laten vallen van piramidespelen zegt dat in eerste plaats niets! Dat betekent bij jou wanneer de massa dat vind aangenomen kan worden dat het zo is Gevaarlijk! Want de massa weet juist heelveel niet! zoals jij dat ook al niet weet. Zelfde geval toen de tijd dat Pim fortyn party bestempelen van een rassistisch organisatie en de media heeft daar ook aan meegewerkt.
overigens trosradar zegt in hun tv programma's in het verleden wanneer er over een piramidespel gesproken wordt dat de consument duidelijk moet weten dat zoals de bedrijven herbalife etc daar niet onder horen.
Deze ondescheid maken ze nu niet op hun forum overigens er staat onder de topic vertel ook uw positieve arvaring. Ik wil wel eens weten wat een positieve ervaring kan zijn bij een piramidespl.Wat het is bij wet verboden! zoals ze vaak spreken over de free travel club.
ten tweede het is een kleine moeite om een aparte topic aan te maken.
nu plaats onwetende mensen het automatisch bij piramidespelen dat werkt met zo'n media weer mee dat de massa mlm weer beschouwd als piramidespelen.
als de tros weet dat ze in hun recht stonden dan gaven ze nooit een schikking.! Anders kunnen ze wel doorgaan. En theoretisch geven ze al aan nu dat ze ongelijk hadden!
Dat de massa denkt dat mlm onder dezelfde noemer kunt laten vallen van piramidespelen zegt dat in eerste plaats niets! Dat betekent bij jou wanneer de massa dat vind aangenomen kan worden dat het zo is Gevaarlijk! Want de massa weet juist heelveel niet! zoals jij dat ook al niet weet. Zelfde geval toen de tijd dat Pim fortyn party bestempelen van een rassistisch organisatie en de media heeft daar ook aan meegewerkt.
overigens trosradar zegt in hun tv programma's in het verleden wanneer er over een piramidespel gesproken wordt dat de consument duidelijk moet weten dat zoals de bedrijven herbalife etc daar niet onder horen.
Deze ondescheid maken ze nu niet op hun forum overigens er staat onder de topic vertel ook uw positieve arvaring. Ik wil wel eens weten wat een positieve ervaring kan zijn bij een piramidespl.Wat het is bij wet verboden! zoals ze vaak spreken over de free travel club.
ten tweede het is een kleine moeite om een aparte topic aan te maken.
nu plaats onwetende mensen het automatisch bij piramidespelen dat werkt met zo'n media weer mee dat de massa mlm weer beschouwd als piramidespelen.
Goeiemorgen. student 26
Ik hoop niet dat u het erg vindt maar ik wou u toch wat meer
helder heid verschaffen over het kort geding door de honden
handelaren aan gespannen tegen de tros-radar.
Dit kort geding is op verzoek van TROS radar ingetrokken aangezien
TROS radar bereid was de eisen van de Handelaren al vorens het kort geding zou dienen heeft ingewilligd.
U schrijftt ook over fatsoen en rechtregels.
Vanuit de tros is per brief gevraagd aan de hondenhandelaars om de kwestie buiten de publiciteit te houden.
(brief is in mijn bezit)
Hieruit maak ik op dat een consumentern programma als tros radar denkt zomaar een bedrijf aan de schandpaal te kunnen nagelen.
En als ze dan toegeven dat ze niet zorgvuldig gehandeld hebben en onterecht dit bedrijf als berucht te hebben afgeschilderd is durven ze het aan om per brief dit zelfde bedrijf per brief te vragen om geheimhouding..... omtrent deze kwestie..
Over fatsoen en rechtsregels gesproken
Ik hoop niet dat u het erg vindt maar ik wou u toch wat meer
helder heid verschaffen over het kort geding door de honden
handelaren aan gespannen tegen de tros-radar.
Dit kort geding is op verzoek van TROS radar ingetrokken aangezien
TROS radar bereid was de eisen van de Handelaren al vorens het kort geding zou dienen heeft ingewilligd.
U schrijftt ook over fatsoen en rechtregels.
Vanuit de tros is per brief gevraagd aan de hondenhandelaars om de kwestie buiten de publiciteit te houden.
(brief is in mijn bezit)
Hieruit maak ik op dat een consumentern programma als tros radar denkt zomaar een bedrijf aan de schandpaal te kunnen nagelen.
En als ze dan toegeven dat ze niet zorgvuldig gehandeld hebben en onterecht dit bedrijf als berucht te hebben afgeschilderd is durven ze het aan om per brief dit zelfde bedrijf per brief te vragen om geheimhouding..... omtrent deze kwestie..
Dat doen ze dus niet, zoals ik al toegelicht hebt in dat betreffende bericht. In jouw ogen is Michael Jackson dus ook schuldig aan pedofilie, omdat hij destijds de rechtszaak voorkwam door een schikking aan te gaan. Zoals ik al meldde maak jij van een verdachte een schuldige en dat gaat in tegen alles waar de rechtstaat voor staat.als de tros weet dat ze in hun recht stonden dan gaven ze nooit een schikking.! Anders kunnen ze wel doorgaan. En theoretisch geven ze al aan nu dat ze ongelijk hadden!
Dat zegt dat het instinct van die mensen bij voorbaat al aangeeft dat er iets niet helemaal in de haak is. Dat jij dat niet vindt is jouw goed recht, maar het is dus ook het recht van die meerderheid om dat gevoel tot een mening te maken.Dat de massa denkt dat mlm onder dezelfde noemer kunt laten vallen van piramidespelen zegt dat in eerste plaats niets!
Dat heb ik niet gezegd. Maar als de massa van mening is dat er een duidelijke overlap bestaat tussen MLM en piramidespelen dan kun je dat niet zomaar wegwimpelen. Het is ook maar een kwestie van het beestje een naam geven! Als iedereen een stuk hout met takken en bladeren een boom noemt dan ga jij het toch ook niet ineens anders noemen?Dat betekent bij jou wanneer de massa dat vind aangenomen kan worden dat het zo is
Nee dat onderscheid maken de schrijvers hier niet. En zoals gezegd is dat hun goed recht.Deze ondescheid maken ze nu niet op hun forum
Hetzelfde als bij MLM: de man aan de top lacht z'n *** uit z'n broek omdat hij niets anders heeft dan positieve ervaringen (namelijk geld dat met bakken binnenstroomt).overigens er staat onder de topic vertel ook uw positieve arvaring. Ik wil wel eens weten wat een positieve ervaring kan zijn bij een piramidespl.Wat het is bij wet verboden!
En terecht in mijn ogen. In jouw ogen niet, maar dat heb je in een land waar men vrij is om een mening te hebben.ten tweede het is een kleine moeite om een aparte topic aan te maken. nu plaats onwetende mensen het automatisch bij piramidespelen dat werkt met zo'n media weer mee dat de massa mlm weer beschouwd als piramidespelen.
Zoals gezegd ken ik het specifieke geval niet en kan ik er dus ook geen inhoudelijke reactie op geven. Als de handelaren van mening zijn dat ze onrecht is aangedaan dan moeten ze de vraag van de Tros gewoonweg niet inwilligen en de boel publiek maken. Ik hoef de Tros niet te verdedigen, dat moeten ze zelf doen.En als ze dan toegeven dat ze niet zorgvuldig gehandeld hebben en onterecht dit bedrijf als berucht te hebben afgeschilderd is durven ze het aan om per brief dit zelfde bedrijf per brief te vragen om geheimhouding..... omtrent deze kwestie..
deze opmerking valt het meest bij onwetende mensen die denken wat mlm is. Dze opmerking geldt alleen voor piramidespelen. Grootste denkfout!Hetzelfde als bij MLM: de man aan de top lacht z'n *** uit z'n broek omdat hij niets anders heeft dan positieve ervaringen (namelijk geld dat met bakken binnenstroomt).
Student26 als je begint met mlm en iemand anders komt in je organisatie deze persoon doet bouwt eer zeer goede organisatie cq hij/zij verdient veel! Verdien jij dan ook veel of meer?
Wat maakt het uit?! Je draagt als argument aan dat iemand die onder jou begint meer kan verdienen dan jij. Ja en? Maakt dat dan wat uit voor het concept an sich?deze opmerking valt het meest bij onwetende mensen die denken wat mlm is. Dze opmerking geldt alleen voor piramidespelen. Grootste denkfout! Student26 als je begint met mlm en iemand anders komt in je organisatie deze persoon doet bouwt eer zeer goede organisatie cq hij/zij verdient veel! Verdien jij dan ook veel of meer?
Ongeacht of het nou meer is of niet, verdien jij aan de inspanningen die degene onder jou levert. Ook al hoef je hier helemaal niets voor te doen, toch krijg jij een percentage en eventuele andere bonussen (bij Euphony bijvoorbeeld Quickstarts) als iemand onder jou een bepaalde prestatie levert.
Je hebt dus NIETS met de verkoop te maken, niets met de distributie van het product, niets met de facturatie aan de klant, niets met de klant zelf, niets met klachten van die klant, niets met de uitbetalingen die uit de omzet volgen, EN TOCH verdien jij eraan. Zonder ook maar enige waarde toe te voegen. HOE kan zo'n systeem nou efficient en effectief zijn??
En dat is dus juist de overeenkomst met piramidespelen. De vorm van het geheel is daarbij totaal niet van belang. Waar het om gaat is dat er een geldstroom ontstaat die (afgezien van je eigen klanten uiteraard) van onder naar boven loopt en die aan de bovenkant van het netwerk cumuleert, zonder dat er nog een link is tussen die bovenkant en de omzet die aan de onderkant wordt gemaakt.
En daarbij is het van uitermate groot belang dat er een netwerk wordt gebouwd. Want daardoor wordt de onderkant steeds breder, waardoor de cumulatie op gang komt. Uitgaand van de commissieverdeling van Euphony zoals die mij bekend is is het daarbij zelfs mogelijk dat iemand 4% aan de omzet van een klant op niveau 7 verdient, terwijl de betreffende verkoper op die klant minder dan 4% krijgt. In dat geval verdient de top dus inderdaad meer dan de bodem.
fout!!!!! in eerste plaats mag natuurlijk iemand geld verdienen over de inspanningen die onder hem of haar staat. Omdat hij /zij ook het leidt en traint !! we worden betaalt naar produktie en niet per uur. Hoe groter organisatie die hij of zij leidt is nooit groot geworden zonder hij /zij het leidt en produceert. Dus mag je ook meer bonussen ontvangen omdat langer bezig is en velen mensen traint en benadert.Dus een grote omzet creeert voor het bedriif. Het is je iegen keuze of jij dat ook gaat doen of wilt!Wat maakt het uit?! Je draagt als argument aan dat iemand die onder jou begint meer kan verdienen dan jij. Ja en? Maakt dat dan wat uit voor het concept an sich?
Ongeacht of het nou meer is of niet, verdien jij aan de inspanningen die degene onder jou levert. Ook al hoef je hier helemaal niets voor te doen, toch krijg jij een percentage en eventuele andere bonussen (bij Euphony bijvoorbeeld Quickstarts) als iemand onder jou een bepaalde prestatie levert.
Boven in deze organisatie is iemand die vanaf het begin niks doet en toevalig een persoon in schrijft die wel een zeer groot organisatie opbouwt DAN KRIJGT DEZE PERSOON NIKS!! O,O! eerlijk he! of wist je dat?
Waarom? Wat is er eerlijk aan een systeem waar iemand geld verdiend over het werk van anderen?fout!!!!! in eerste plaats mag natuurlijk iemand geld verdienen over de inspanningen die onder hem of haar staat.
FOUT! Want jij HOEFT niet te leiden en trainen als je dat niet wil. Als je wilt trainen moet je sowieso al eerst trainer worden (waar je uiteraard voor moet betalen?!). En hoezo moet jij leiden? Je vertelt hem/haar wat hij moet doen en klaar is Kees. Je kunt die persoon zelfs nog laten begeleiden/trainen door degene die boven jou staat! Jouw inkomsten worden daar niet minder van. Ook andersom:Omdat hij /zij ook het leidt en traint !!
Jij
niveau 1
niveau 2
Door wie moet niveau 2 geleid/getraind worden? Door jou of door de mensen op niveau 1? In jouw redenatie dus door niveau 1. Waarom krijg jij dan toch een percentage over de omzet op niveau 2? En zo verder over de niveau's daar weer onder?
Voor zover ik weet hoeft de persoon aan de bovenkant dan ENKEL ENDE ALLEENE een minimum aantal persoonlijke klanten te hebben en DAN KRIJGT HIJ WEL BETAALD over de organisatie van zijn directe downline, ook al DOET HIJ NIETS VOOR DIE PERSOON. EERLIJK HE????Boven in deze organisatie is iemand die vanaf het begin niks doet en toevalig een persoon in schrijft die wel een zeer groot organisatie opbouwt DAN KRIJGT DEZE PERSOON NIKS!! O,O! eerlijk he! of wist je dat?