LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLV wist van onhaalbaarheid.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
verloren-zaak?

Re: SLV wist van onhaalbaarheid.

Ongelezen bericht door verloren-zaak? »

Karel,

los van het feit dat een rechter alle schijn van partijdigheid dient te vermijden en ik daarin dus met je kan gaan, kan ik je verbetering van ken naar kan niet begrijpen? Of ken jij Hollander soms, zodat je een grapje kan maken??

JH

Ongelezen bericht door JH »

kwast, je moet nodig een inburgeringscursus volgen.
Jammer dat je geen geld meer hebt anders kun je terug naar school.
Je doet je naam eer aan, waarde kwast, :roll: :idea: :P 8)

kwast

Ongelezen bericht door kwast »

Vergeet 'stellingmakerij' niet. Ook een klassieker. Terug naar school of moet ik zeggen "ga eens een keer naar school"

kwast

@JH

?? Gaarne uitleg maar ik denk niet dat ik een inburgeringscursus wil volgen en daarmee het risico wil lopen op jouw niveau te belanden
Laatst gewijzigd door kwast op 12 jul 2004 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

JH

je reageert als een inboorling met je oerwoudgeluiden, waarde kwast. Vandaar die inburgeringscursus om algemeen beschaafd nederlands te leren :wink:

Op mijn niveau beland je ook nooit dat is te hoog gegrepen voor je :P

Wielrenner

Ongelezen bericht door Wielrenner »

Ik denk dat alleen Joshua en Steenbok niet in het rijtje thuishoren de rest is een toneelspel met verschillende deelnemers vertolkt door één persoon. :lol: 8)

kwast

@ JH Familie van willems? Die wil ook doen geloven dat 'inboorlingen' een laag niveau hebben. Ik spreek en schrijf vlekkenloos Nederlands, een enkele tikfout daargelaten maar behoor naar uw (jullie?) mening inderdaad tot de inboorlingen.

JH

Ach het hele leven is een toneelspel. Je moet alleen wel je tekst kennen.

Ja hoor kwast je schrijft vlekkeloos nederlands, geloof er maar zelf in.
:lol:
En ik ben gelukkig geen familie van die universiteitsconcierge/pedel Willems,
:wink:
Laatst gewijzigd door JH op 12 jul 2004 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Chris G

Ongelezen bericht door Chris G »

Tsonge jonge, wat kunnen halzen een redelijk seriuese topic in no time volledig om zeep helpen met absoluut niet terzake doende ge o.h.

Wielrenner

Oh dus jij bent al die typetjes want je ontkent het niet :D

janboerefluitjes

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Vrouwenlogica :!: :roll: :? 8) :D

verloren-zaak?

vlekkenloos Nederlands????? hahahahaha, tuurlijk

Wielrenner

Denk het wel :roll:

JH

Chris G. ik ga jou ook niet verwijten dat je van die lange lappen tekst produceert die je ook via hyperlinks van de site van payback kan halen. SLV heeft helaas verloren vorige week, en meteen is dat voor de ""gedupeerden" aanleiding om hun werkzaamheden in twijfel te trekken. Kom op zeg, voor 40 euro eenmalig kun je niet veel verwachten, Gewoon zelf procederen als je weet dat je een goede kans maakt te winnen van dexia is de enige oplossing !!!!!!!!

kwast

vlekkenloos Nederlands????? hahahahaha, tuurlijk
Cynisme? Ooit van gehoord?

Chris G

Ongelezen bericht door Chris G »

:?: :?:

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

Chris G gewoon doorgaan.

Advertentie niet misleidend wat dan wel?

Prof. mr. M.J.A. van Mourik
Deze man heeft blijkbaar ook een warme kant.
Misbruik van omstandigheden

Wie, zoals ik, al wat langer meeloopt in de wereld, moet het opgevallen zijn dat er nogal wat lieden rondlopen die in een of meer opzichten niet deugen. Op menige medeburger valt weinig aan te merken tot het moment waarop de verleiding toeslaat. Dat kan zich manifesteren op het sexueel-amoureuze vlak maar ook op gebied van de centen. De alom als deugdzaam bekend staande persoon wordt dan ontmaskerd als een ordinaire slapjanus of oplichter.

In de rechtspraktijk hebben de advocaat en de notaris nogal eens te maken met personen die misbruik maken van een bepaalde situatie. Het in rekening brengen van woekerprijzen is van oude datum en doet denken aan oorlogstijden. Meer actueel is het om oude, veelal hulpbehoevende mensen te bewegen tot handelingen die zij in redelijkheid niet kunnen hebben gewild.

.....................ik kort het maar even in want sommige Oudere, hulpbehoevende Forum lezers geven de voorkeur aan links te volgen.

http://www.professorvanmourik.nl/column_250204.htm

tussen"" aangepast.
De grote vraag luidt nu of de "Mede Gedupeerde" de koop door de "Klant" kan aantasten. Van belang is dan in het bijzonder een wetsartikel dat 'misbruik van omstandigheden' tracht te corrigeren. Als van een dergelijk misbruik sprake is, kan de koop worden vernietigd. Het artikel luidt als volgt:

'Misbruik van omstandigheden is aanwezig, wanneer iemand die weet of moet begrijpen dat een ander door bijzondere omstandigheden, zoals noodtoestand, afhankelijkheid, lichtzinnigheid, abnormale geestestoestand of onervarenheid, bewogen wordt tot het verrichten van een rechtshandeling, het tot stand komen van die rechtshandeling bevordert, ofschoon hij weet of moet begrijpen hem daarvan zou behoren te weerhouden.' (art. 3:44 lid 4 BW).

Het Gerechtshof te 's-Hertogenbosch oordeelde dat geen misbruik van omstandigheden aanwezig was. Juist de vertrouwensband tussen ADVISEUR en KLANT zou ertoe hebben kunnen voeren dat ADVISEUR willens en wetens de voor de KLANT NADELIGE transactie aanging. Maar de Hoge Raad laat geen spaan over van deze uitspraak:

Volgens de Hoge Raad (9 januari 2004) ligt, gegeven het gedrag van de ADVISEUR, misbruik van omstandigheden 'zozeer voor de hand' dat de motivering van het Hof onvoldoende is en dus de uitspraak niet in stand kan blijven.

Op zo'n moment doorstroomt warmte mijn ziel. Die ADVISEUR had zich onder alle omstandigheden verre moeten houden van een transactie als deze.
nb org naar realistische situatie aangepast.
MISBRUIK MISLEIDING is van alle dag OVERAL bij iedereen.

Voorbeeld is beperkt van toepassing op de gezins bescherming maar geeft duidelijk aan de juridische spagaat waar een NIET door een deskundig bijgestaande slachtoffer van kan worden!

verloren-zaak?

Kwast,

Is het nu cynisme of ironie? Met het laatste spot namelijk met iets (ABN) door het tegendeel te noemen (vlekkenloos).

Overigens vind ik nog steeds dat een rechter alle schijn van partijdigheid dient te vermijden. Derhalve dient Nijhuis geen uitspraken meer te doen mbt Dexia-zaken.

dootjeblauw

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

Rechters zijn corrupt, punt uit. Vinden jullie niet merkwaardig dat maffialeden vrijgesproken worden in nederland? Dank zij de rechters lopen ook terroristen weer vrij in de buurt. Dus een partij golfen samen met het bestuur van dexia of het liefje zijn van een rijke oplichter, waarom niet...

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Thread is afgedwaald. Het topic wordt gesloten.

Redactie Internet

Gesloten