LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarselekt sterft?????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door trudy »

Geachte Cabdriver from hell,

Zoudt u zo vriendelijk willen zijn om uw "presentatie" waar u over spreekt te willen mailen naar: [email protected]
Dit is een vereniging die de belangen behartigt van gedupeerde aandelenleasers.

Het klinkt allemaal zeer interessant. Begrijp alleen niet dat uw dossier bij Pieter Lakeman ligt. Lijkt me toch dat die het in de doofpot stopt. Of misschien begrijp ik uw verhaal niet helemaal goed.

In ieder geval bij voorbaat dank.

Vr.gr. Trudy

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Hollander »

Dit dossier ligt nu bij Pieter Lakeman, die ik 24/4 heb bezocht.
Voor wie het nog niet weet: Pieter is de man die in het verleden Legio Lease promootte, en daar meer dan een miljoen mee verdiend heeft.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Abma,

Ik ben natuurlijk zeer geinteresseerd in deze presentatie.
Kun je deze mailen naar [email protected]

Alvast bedankt en groeten,

Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Ik heb antwoord gekregen van SS op mijn e-mail van 13 juli:
Geachte relatie,

Wij hebben uw vraag d.d. 13 juli jl. in goede orde ontvangen. U vraagt of Spaar Select binnenkort haar naam gaat wijzigen in MARQ.

Spaar Select heeft überhaupt geen plannen om haar naam te wijzigen en dus ook niet in het door u genoemde MARQ.

Wij vertrouwen erop uw vraag voldoende beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,
namens Spaar Select B.V.


Afdeling Klantenservice
Ik ben benieuwd wat nu de volgende stap wordt, niet de naam wijzigen maar de vestigingen gewoon opheffen en sluiten??
Het "nieuwe" SS bestaat nu nog maar uit 4 vestigingen ( van de 6) en een hoofdkantoor.


Correspondentieadres
Postbus 186
5000 AD Tilburg

Klantenservice
Telefoon: (013) 466 92 92
Fax: (013) 466 92 01

De "nieuwe" vestigingen in Axel en Tilburg zijn inmiddels al gesloten.


Groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Met dank aan Chris G voor zijn bericht over SS


Regiokantoor West
Lammenschansweg 15a
2313 DH LEIDEN is dus failliet

En toen waren er nog drie!

De nieuwe MARQ regio kantoren zijn al in oprichting:

M-Zuidoost B.V. i.o.
M-Oost B.V. i.o.
M-Midden B.V. i.o.

Zie ook bovenstaand stukje van Willy 59
En uiteraard zit het nieuwe hoofdkantoor van MARQ op hetzelfde adres als het oude hoofdkantoor van SS.

En uiteraard slaapt de AFM nog steeds.
SS mag de AFM wel dankbaar zijn voor hun goede "waak"functie.

Misschien dat via de politiek (blijven schrijven!) en het OM deze fraude zaak kan worden aangepakt.

Daarom de oproep: Blijven schrijven!
We moeten de politiek op de hoogte blijven houden van deze misstanden.
Vergeleken met Belgie is onze overheidsaanpak natuurlijk een aanfluiting.

Groeten,
Piet

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Hollander »

Toch zou ik graag willen weten of MARQ echt iets met Spaarselect te maken heeft.

Kijk, het verband tussen Findi en SS is bekend.

Maar hoe zit dat met MARQ? Ik begrijp dat het een Amerikaanse organisatie is? Het kan natuurlijk zijn dat Spaarselect een hoop kantoorruimte over heeft, en dat MARQ die ruimte gehuurd heeft. Een nieuw bedrijf op hetzelfde adres komt vaker voor. Het kan ook zijn dat MARQ wel iets met SS te maken heeft, maar niemand kan me dat echt vertellen. Iemand die wel wat weet?

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Brabander »

Laat me niet lachen Amerikaanse Maatschappij ??

Het zal wel een Delware Compony (genoemd naar een Amerikaanse staat en volgens Amerikaans recht) zijn. Wordt veel gebruikt als bedrijven failliet gaan om een doorstart te maken. Een of andere stroman is eigenaar. Spaarselect zal de eigendommen en tegoeden wel onderbrengen bij Marq en dan lekker leeg failliet gaan.

Jammer voor Dexia als Spaarselect veroordeeld wordt tot betaling. De schulden moeten dan door Dexia betaald worden. Een financiele instelling (Dexia) kan de verantwoordelijkheid niet afwimpelen op een failliette tussenpersoon.

Abma
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jul 2004 16:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Abma »

Leven jullie nog Piet en Trudy?
Zou graag een reactie van jullie willen op mijn bevindingen
Misschien is het tijd om eens wat leven inde mediabrouwerij te krijgen
Een gezamelijke bundeling van krachten is misschien ook wel wat.
Wat dacht je van het programma breekijzer. Voer genoeg.
Denk aan de uitspraak van rechtbank arnhem, dat Aegon in vele misschien wel alle gevallen geen aandelen heeft gekocht.Bedrog?
Als je wilt kun je de door mij gestuurde brieven per fax toegestuurd krijgen waarin ik Aegon al op 25 september 2003 gesommeerd heb de originele aankoopnota's van mijn eigen leasecontract te verstrekken.
Je raad al wat het antwoord was.
Jullie zijn niet alleen :twisted:

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door trudy »

Hallo Abma.

Zoudt u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met Piet Koremans van de Vereniging Pay-back?
Zijn email-adres is: [email protected]
Die presentatie waar u het over had in uw eerste topic, lijkt mij heel interessant

Sommige dingen kunnen beter niet op dit forum gezegd worden. De vijand leest "helaas" mee.

Vriendelijke groeten, trudy

Abma
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jul 2004 16:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Abma »

Beste Trudy,
Ik heb al contact met Piet Koremans, alleen heeft hij nog niet teruggereageerd.
Wil je de mediapresentatie ook zien, geef dan even je email adres op.
Mijn adres [email protected]

Het is juist de bedoeling dat de vijand meeleest, want ik kom waarschijnlijk met een aardig artikel deze week in de telegraaf.
Ik heb weer eens wat smeuigs ontdekt wat de lekkere Aegon directie voorzitter Johan van der Werf - vaderlands meest geduchte witte boordencrimineel- wel weer eens wat slapeloze nachten zal bezorgen. Dit naast een aantal acties die zich succesievelijk hebben afgespeeld in het verleden. Ik heb Aegon aangegeven bij de de procureur generaal van Justitie dhr. mr Johan de Wijkerslooth wegens het in de markt zetten van een illegale verkooporganisatie i.s.m. de wet toezicht effectenverkeer hetgeen een economisch delict is (lees eerder artikel in de telegraaf) en heb de advocaat generaal van het gerechtshof Amsterdam verzocht een enquete procedure te starten naar het algemene mismanagenent en frauduleuze praktijken van de Aegon hoofddirectie.

Op radio oost is sinterklaasavond een radio intervieuw geweest met ondergetekende en perswoordvoerden Jan Driessen van Aegon, die door dit interview in een staat van razernij kwam te verkeren en ruzie kreeg met presentator Jan Medendorp.

Binnenkort komt er een TV intervieuw alwaar het dossier voor het eerst naar de lokale media gaat. Een van ons heeft alvast een uitnodiging gehad voor NOVA (onderzoek naar fraude bij Aegon).
SOBI (Pieter Lakeman) is inmiddels ook op het spoor gezet van de bende van drie.

Deze week zal een vervolgactie plaatsvinden.
Verassing :twisted:
n.b. Ook de belegering van Jericho duurde enige tijd, maar de omsingeling is begonnen en de eerste rondtocht vindt plaats!
De bende van drie wordt aangepakt

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door trudy »

Abma, heb een mail naar u gestuurd, maar deze kwam retour.

vr.gr. trudy

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door aert0001 »

Bij de meeste dingen is het inderdaad zo dat het goed is dat Dexia meeleest, wij hebben niets te verbergen, hullie des te meer.

Ton

Abma
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jul 2004 16:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Abma »

EXcuses Trudy
hier correct e-mail adres: [email protected]

Abma
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jul 2004 16:44

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Abma »

:x Kennelijk wordt dit forum door iemand gecensureerd, want mijn laatste bericht is verdwenen.

Wie is verantwoordelijk voor nagenoeg alle leasedebacles?
Wie heeft de strop om uw nek gelegd?
Wie woont er op een groot landgoed gekocht met ten onrechte verkregen optiebonussen door het creeeren van schijnwinsten, manipuleren van boekhoudingen, plegen van fraudes, wetsovertredingen en heel nederland onder de dubieuze leningen asfalteren.
Jullie kunnen het inmiddels wel raden.

Ik heb hier een oproep gepleegd om de handen ineen te slaan en en alle 700.000 gedupeerden op te roepen om a.s. vrijdag de telefooncentrales van Aegon plat te leggen en ook een barbeque met 10.000 gedupeerden in de tuin van Kasteel Ruiterstein :twisted: te organiseren onder uitnodiging van de landelijke pers.
Wordt het niet eens tijd om de Zwarte Ruiter een koekje van eigen deeg te geven?
Vanmiddag ga ik de Zwarte Ruiter aangeven bij de procureur generaal van Justitie dhr. Johan de Wijckerslooth wegens vermeende fraude van Aegon in de Conceptaffaire. In weerwil van rechterlijke uitspraken weigert Aegon aankoopnota's te verstrekken.
Dit is ook van belang voor alle andere leasegedupeerden. Immers geen aandelen, geen koersverlies. Mocht dit worden aangetoond dan hebben we een van de grootste na oorlogs fraudes bij de kop.
Afschrift is vanmiddag verstuurd aan de Financiele telegraaf.

Mochten geinteresseerden mee willen doen met de telefoonacties dan kunnen jullie mij mailen voor de nummers
[email protected]
MVG
Nanne Abma :twisted:

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door trouble »

Geachte relatie,

Wij hebben uw vraag d.d. 13 juli jl. in goede orde ontvangen. U vraagt of Spaar Select binnenkort haar naam gaat wijzigen in MARQ.

Spaar Select heeft überhaupt geen plannen om haar naam te wijzigen en dus ook niet in het door u genoemde MARQ.

Wij vertrouwen erop uw vraag voldoende beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,
namens Spaar Select B.V.


Afdeling Klantenservice

De Vos veliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Spaar Select heeft wel degelijk inmiddels een kantoor actief in Amsterdam onder de naam Marq. Voorst is inmiddels het faillisement van Spaar Select Zwolle aangevraagd en zij zullen verder gaan onder de naam ´´MARQ´´.

Trouble

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo trouble,

Bedankt voor je informatie,

Hoezo heeft MARQ de vestigingen niet overgenomen??????

Ik heb net de vestiging van spaar select in Zwolle gebeld en er werd opgenomen met: goede middag met MARQ!!!!!

Zij vertelde dat de vestiging van spaar select failliet was en dat MARQ het heeft overgenomen.
Dezelfde mensen werken er nog steeds en de klanten van SS zijn overgenomen.

Wat een stelletje tuig is dat SS!!!

Groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Ik heb ook even de hoofdvestiging in Tilburg gelbeld.
Zwolle is inderdaad over naar MARQ en hoe het nu gaat met de vestigingen in Rhenen en Venlo was nog niet bekend maar "de portefeuilles gaan over naar de nieuwe tussenpersoon, inderdaad MARQ "
En de hoofdvestiging van SS volgt vanzelf en de hoofdvestiging van MARQ zat al op hetzelfde adres....

Welkom in Nederland.
In 2002 hebben nog een aantal SS' ers hun zakken gevuld met een gigantische dividend uitkering en daarna is de sterfhuisconstuctie toegepast en is alle verantwoordlijkheid voor hun criminele daden verdwenen.

Nederland, Fraude Land!!!

Slaap zacht, overheid, wij bloeden wel!

Grrroeten,
Piet

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door trouble »

Hallo Piet,

Even voor de duidelijkheid Marq heeft SS niet overgenomen dit is gewoon een naamswijziging!!!!!!!!!!!!!!

groet,

Trouble

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zelfde bedrijf alleen in een “nieuw” jasje.

m.v.g. justice man

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: spaarselekt sterft?????

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Trouble,

Niet volgens de vestiging in Zwolle, zij zegt dat de vestiging failliet is gegaan en overgenomen is door MARQ.

Dat jij gelijk hebt, weet ik wel, maar ik geef het antwoord wat ik krijg.

Ik ben al bezig met de media want ik vindt dit te gek voor woorden dat dit soort dingen kunnen in Nederland.

Groeten,
Piet

Gesloten