BreejKC schreef: ↑26 sep 2018 21:35
Sylvesterb: Kijk even in mijn reactie hierboven onder 1) wie de schoen past .....
Nogmaals, niet geheel vergelijkbaar, maar misschien wel enkele aanknopingspunten. Daar zal een ieder een andere invulling aan geven. En dat mag.
Ik heb die uitspraak wel gelezen maar die heeft toch niets te maken met TS zijn situatie, dus zag die link niet echt.
Standpunt van de klager:
1. Bij TS is er sprake van deur aan deur verkoop, dus er is een handtekening (dit is het hele idee van deur aan deur verkoop)
2. Er is geen sprake dat de verkoper van T-Mobile zich voordeed als een verkoper van een andere partij, zijn moeder kan zich ook de overstap herinneren.
3. Er is geen sprake van dat gezegd is dat alles geregeld wordt, tenminste TS stelt dit nergens. Hij vind dit logische, maar bij een overstap van kabel naar DSL moet je veelal zelf opzeggen (ook bij andere aanbieders).
4. Er staat nergens dat hij maar 1 maal iets heeft vernomen van T-Mobile.
Maar uiteindelijk krijgt hij gelijk omdat in de voicelog wordt gesproken over de overstap service en de provider ook erkent dat dit niet is uitgevoerd. De commissie gaat niet in op de overige punten of die relevant zijn.
In dit geval is er nergens toegezegd door T-Mobile dat zij de overstap zouden regelen en TS heeft enkel het standpunt dat omdat hij de dienst niet heeft gebruikt.
Concreet is de uitspraak dus op geen enkel punt vergelijkbaar en geef je TS de hoop dat er ergens iets te halen is op basis hiervan en spreek je negatief over andere leden hier die dit concreet aangeven.