LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Landal Greenparcs
Re: Landal Greenparcs
Quote van Gast van hierbover:Ik kan ten alle tijden naar een luxe vakantieplek voor minimaal 2 weken en nog goedkoper uit zijn dan een weekendje cp
Nou dan vraag ik me af hoe luxe jouw vakantie is, als je voor de prijs van een weekendje cp, minimaal 2 weken op vakantie kan gaan. Zeker ergens kamperen of zo, met als luxe kamperen aan de andere kan van je straat lekker in de regen gaan staan in een tweedehands tent
Maar goed iedereen mag weten waar hij of zij op vakantie gaat. De ene gaat naar CP de andere naar landal green parks een andere weer naar het buitenland!
Nou dan vraag ik me af hoe luxe jouw vakantie is, als je voor de prijs van een weekendje cp, minimaal 2 weken op vakantie kan gaan. Zeker ergens kamperen of zo, met als luxe kamperen aan de andere kan van je straat lekker in de regen gaan staan in een tweedehands tent
Maar goed iedereen mag weten waar hij of zij op vakantie gaat. De ene gaat naar CP de andere naar landal green parks een andere weer naar het buitenland!
Nee ik ga niet kamperen.
Voor het geld dat je bij cp voor een weekendje betaald zit je een week in het buitenland in een mooi hotel of appartement....
Maar evengoed veel plezier in een kaal bungalowhuisje hoor
Voor het geld dat je bij cp voor een weekendje betaald zit je een week in het buitenland in een mooi hotel of appartement....
Maar evengoed veel plezier in een kaal bungalowhuisje hoor
CenterParcs huisjes zijn behoorlijk volgepropt dus kaler dan jou hotel of appartement zal het in ieder geval niet zijn! En verder mag gewoon ieder zijn eigen keuzes maken. Als iedereen dat zou respecteren waren er niet van deze nutteloze discussies, waar ik overigens zelf ook graag aan mee doe
De een wil camperen, de ander in een huisje, weer een ander in een hotel, een nog andere wil mee met een cruise, dan zijn er nog die met een huifkar weg willen. Ook zijn er die met hun eigen boot weggaan.
Ook een groep die thuis blijft of thuis moeten blijven dat ze het niet kunnen betalen om op vakantie te gaan.
Zoveel mensen Zoveel wensen.
En mensen hebben altijd wel wat te klagen.
Mensen zouden niet zoveel moeten klagen en verdraagzamer moeten zijn.
Op vakantie gaan is aanpassen aan de situatie ter plaatse.
Hebben jullie het begrepen?
Ook een groep die thuis blijft of thuis moeten blijven dat ze het niet kunnen betalen om op vakantie te gaan.
Zoveel mensen Zoveel wensen.
En mensen hebben altijd wel wat te klagen.
Mensen zouden niet zoveel moeten klagen en verdraagzamer moeten zijn.
Op vakantie gaan is aanpassen aan de situatie ter plaatse.
Hebben jullie het begrepen?
Gast500 wel even on-topic blijven!
Voor je het weet komt hier een of andere malloot, gebruikmakend van jouw naam, hier vertellen dat de reacties heel veel lijken op chatten en niets met het onderwerp te maken hebben.
Trouwens je hoeft niet bang te zijn want iets anders kan hij/zij toch niet uit z'n/haar toetsenbord krijgen.
Geen inhoud dus......
Voor je het weet komt hier een of andere malloot, gebruikmakend van jouw naam, hier vertellen dat de reacties heel veel lijken op chatten en niets met het onderwerp te maken hebben.
Trouwens je hoeft niet bang te zijn want iets anders kan hij/zij toch niet uit z'n/haar toetsenbord krijgen.
Geen inhoud dus......
Volgens mij is Gast500 behoorlijk ontopic, hoor. Jij bent zeker Louis??
Ik weet het niet meer. Ik word er tureluurs van.
Ja ik heb het ook ergens gelezen volgens mij dat Moos de hond van Nel is.
Goh een hond die kan schrijven.
Het moet niet gekker worden.
Maar weten jullie waar je naar toe moet gaan naar Landal i n Krov aan de Moezel.
Zo,n mooi gebied prachtig.
Nou veel vakantieplezier voor diegenen die nog op vakantie moeten.
Maar weten jullie waar je naar toe moet gaan naar Landal i n Krov aan de Moezel.
Zo,n mooi gebied prachtig.
Nou veel vakantieplezier voor diegenen die nog op vakantie moeten.
En we chatten hier gewoon lekker verder......volgens mij is dit chatgedrag!Geplaatst op 22 Jul 2004 19:30 door Gast
Volgens mij is moos de hond van nel, Gast500
Geplaatst op 22 Jul 2004 19:31 door Gast
Ik bedoelde hier de gast mee die op jou reageerde, Gast500.
Geplaatst op 22 Jul 2004 20:09 door gast500
Ik weet het niet meer. Ik word er tureluurs van.
Gast 500 ik wil je even zeggen dat de man van nel een fikse bokser is en jou wel een kopje kleiner wil maken. En klets nu maar over je eigen familie anders zorg ik er persoonlijk voor dat deze topic ook een slot krijgt.Dus klets over je eigen familie en laat de andere familie me rust die je nog nooit een kwaad woord gezegd heet.En knoop het in je oren want je wordt in de gaten gehouden zoals meerdere.Een slot is zo geplaatst druiloor.
Gast waar ben je nu toch mee bezig?
Ik zeg nog Landal in Krov aan de Moezel is een aanrader.
Daar gaat het toch om om Landal?
In KROV a.d. Moezel moet je zijn.
Ik zeg nog Landal in Krov aan de Moezel is een aanrader.
Daar gaat het toch om om Landal?
In KROV a.d. Moezel moet je zijn.
Nog even gast 500 de hond van nel is een gewone huishond die niet kan schrijven maar die goed gehoorzaam is een doodgewone huishond zoals velen er zijn.Dus het gaat hier over landal huisjes en heb het daar ook over en niet over mensen in de maling nemen.Want dat moet je dan rechtstreeks doen zodat ze antwoord kan geven.In het vervolg een beetje fatsoen op brengen voor de mensen die er niet bij aanwezig zijn.
En ga nu maar verder met deze topic waarvoor die is op gezet. daar diend die voor en geef je mening en niet over mensen die hier niet zijn.
Succes ermee.
En ga nu maar verder met deze topic waarvoor die is op gezet. daar diend die voor en geef je mening en niet over mensen die hier niet zijn.
Succes ermee.
Dus duik je zelf in de illegaliteit door je "lawaaihout" te noemen.Geplaatst op 22 Jul 2004 20:55 door lawaaihout
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de pest aan al die illegalen gasten.
Zeg Gast van 21.02 uur wie ben jij om je voor mij uit te geven.
Da bedoel ik nou.
Ik word in een kwaad daglicht gesteld en ik heb niets misdaan.
Echt niet.
Hoe durf je.
En Landal in de Hunsruck is ook leuk alleen vind ik persoonlijk het Moezel gebied leuker.
En in de Hunsruck zijn het prima huisjes.
Zo dat was het weer.
Da bedoel ik nou.
Ik word in een kwaad daglicht gesteld en ik heb niets misdaan.
Echt niet.
Hoe durf je.
En Landal in de Hunsruck is ook leuk alleen vind ik persoonlijk het Moezel gebied leuker.
En in de Hunsruck zijn het prima huisjes.
Zo dat was het weer.
Van naammisbruik hebben meerdere forummers last van....Geplaatst op 22 Jul 2004 23:15 door gast500
--------------------------------------------------------------------------------
Zeg Gast van 21.02 uur wie ben jij om je voor mij uit te geven.
Da bedoel ik nou.
Ik word in een kwaad daglicht gesteld
Laten we het nu maar weer over Landal Green Parks houden. Daar is neem ik aan ook genoeg over te schrijven.
Nou brand los zou ik zeggen....Geplaatst op 03 Aug 2004 07:26 door Gast
Laten we het nu maar weer over Landal Green Parks houden. Daar is neem ik aan ook genoeg over te schrijven.
Lekker een weekeindje weg beetje in een leuke buurt en betaalbaar.
Leuke last minute naar lommerbergen.Super vriendelijke ontvangst door receptie en opgetogen naar onze bungalow.En daar was ie dan.Klein maar fijn.Totdat we op de bank gingen zitten Plak plak overal.
Oke als dat alles is.Berd stonk iets maar niet on overkoombaar met het raam open.
Lekker op tijd naar bed na dat we eerst war spinnen en ander ongedierte hebben bestrijd.S'nachtrs wat het een spektakel van jewelste en niet door mij en mijn vriendin maar wel door de vlooien.Klach ingedient enn krgen direct een andere bungalow.Schoonmaak bon lag netjes op de bank.Die hadden we in het andere huisje niet gezien.Wellicht een tip voor iedereen geen bon van de schoonmaak hisje niet accepteren dat scheelt een hoop tijd en irritatie.Wachten inmiddels op een antwoord van landal over onze klacht.Jammer.
Leuke last minute naar lommerbergen.Super vriendelijke ontvangst door receptie en opgetogen naar onze bungalow.En daar was ie dan.Klein maar fijn.Totdat we op de bank gingen zitten Plak plak overal.
Oke als dat alles is.Berd stonk iets maar niet on overkoombaar met het raam open.
Lekker op tijd naar bed na dat we eerst war spinnen en ander ongedierte hebben bestrijd.S'nachtrs wat het een spektakel van jewelste en niet door mij en mijn vriendin maar wel door de vlooien.Klach ingedient enn krgen direct een andere bungalow.Schoonmaak bon lag netjes op de bank.Die hadden we in het andere huisje niet gezien.Wellicht een tip voor iedereen geen bon van de schoonmaak hisje niet accepteren dat scheelt een hoop tijd en irritatie.Wachten inmiddels op een antwoord van landal over onze klacht.Jammer.